We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Boehoe wat een bedreigingen zeg.
'Als je voor me stond zou ik je tanden uit je bek slaan', 'liefst sla ik nu elke tand van je gebit er gewoon lekker uit, vrouw of man idgaf' en gevolgd met 'zouden beter eens in reallife afspreken'
Heel veel meer hoef ik denk ik niet toe te voegen he?
Terwijl t zelf nog n oplichter is. (vond ik nog n leuke toevoeging)'Als je voor me stond zou ik je tanden uit je bek slaan', 'liefst sla ik nu elke tand van je gebit er gewoon lekker uit, vrouw of man idgaf' en gevolgd met 'zouden beter eens in reallife afspreken'
Hha meen je die… Kaulo triest'Als je voor me stond zou ik je tanden uit je bek slaan', 'liefst sla ik nu elke tand van je gebit er gewoon lekker uit, vrouw of man idgaf' en gevolgd met 'zouden beter eens in reallife afspreken'
Mien en protegé top*Mien top!
Mien top!!Mien top!
ik heb je zonet op heterdaad betraptMensen die in dit topic reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oeiik heb je zonet op heterdaad betrapt
'Als je voor me stond zou ik je tanden uit je bek slaan', 'liefst sla ik nu elke tand van je gebit er gewoon lekker uit, vrouw of man idgaf' en gevolgd met 'zouden beter eens in reallife afspreken'
Ik neem op basis van Christiaans reactie aan dat het hier Jurn betreft?Terwijl t zelf nog n oplichter is. (vond ik nog n leuke toevoeging)
Die shit heb jij ook gezien toch? xDIk neem op basis van Christiaans reactie aan dat het hier Jurn betreft?
Ik wist hier totaal niets van af. Maar ik wil dan hiervoor met plaatsvervangende schaamte mijn excuses voor aanbieden. Want dit kan echt niet door de beugel en is volkomen ongepast en ongewenst. Weer een schrijnend voorbeeld van hoe Jurn als speler helaas is...
Heb ik gelukkig niet zien. Anders had ik er toen wel wat van gezegd. Want op deze manier denken je punt te kunnen maken is simpelweg kansloos. Zulke figuren mogen wat mij betreft oprotten van TW.Die shit heb jij ook gezien toch? xD
Werd toen besproken en laten zien :O
Heb ik gelukkig niet zien. Anders had ik er toen wel wat van gezegd. Want op deze manier denken je punt te kunnen maken is simpelweg kansloos. Zulke figuren mogen wat mij betreft oprotten van TW.
tzal niet zo uitgebreid weze als dat van Martijn want dat kost me wel heel veel moeite :x
SPELERS
Wie was de beste speler van 2021
EOS NO CAP.
Als team vind ik Vinci wel zeer sterk en denk dat k deze hier benoem. Plannen mooie massa's en weten toch maar mooi de kar te trekken. Strategisch ook een sterk team.
Nog honorable mention naar Kyle als speler. kan een goed potje deffen en plannen en vind ik een fijne leider.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2021?
Warre. Zulke lange verhalen typen dat de tegenstander geen zin heeft om ze te lezen en je automatisch discussies wint
Wie was de beste aanvaller van 2021?
Eos heeft wel wat mooie blitzjes neergezet. Van gwamm by far vinci de beste ofc. Mooie timings en leuke strategie met bb build
Wie was de beste verdediger van 2021?
Snow en dan specifiek kyle. Kan mooi potje deffen
Welke speler heeft jou in 2021 het meest verrast?
BlitzBurger
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
xBraun. T zit ook nie mee voor die jongens deze wereld. Maar tzijn wel toppers.
Verder vind k wurm wel echt n kneus sry.
Meest veelbelovende speler van 2021 - Met welke speler moeten in 2022 serieus rekening mee houden?
Archer. HOor je niet veel van maar heel steady acc in looney dat niet voor problemen zorgt. Fijne buren!!
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Michiel voor t floaten naar guided. Overige spelers van snow ook overigens
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Burger
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2021?
vind dat kyle wel goeie penp heeft. Niet te lang maar wel goede duidelijke punten
Wie was de AF wannabe van het jaar?
//
Wie was de beste leider van 2021?
kyle
Wie was de slechtste leider van 2021?
Mien. Volledig terecht dat die uit leiding is gekickt. Naar ventje die kerel
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Team eos. Altijd mooi met massa avondjes
Wie was dé flopspeler van 2021?
Guided maar hoef k nie uit te leggen denk
Welke gestopte spelers zou jij terug willen?
aaron. Topper om erbij te hebben en kan ook prima spelen
Wat was het moment van 2021? Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
diepe moestuintje van burger
Stammen
Wat was dé topstam van 2021?
Beide stammen hebben veel zwakke kanten imo
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
looney. Communicatie vind ik bij sommige accs nog niet altijd even top maar over t algemeen is t wel prima. Weet niet precies hoe dit bij gwamm en chaos zit
Welke stam was aanvallend het beste?
denk redelijk gelijk wel dit
Welke stam was defensief het beste?
Looney. Block ok en wat recapjes zetten kan me ma ook nog wel en veel meer wordt er bij gwamm en chaos nie gedaan
Welke stam is dé flopstam van 2021?
Chaos