Spelen of overslaan?

spelen of overslaan?

  • Spelen

    Stemmen: 60 75,9%
  • Overslaan

    Stemmen: 19 24,1%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Reactiescore
2.489
Geen fan van de 25 ms instelling... laat spelers maar moeite doen om edels uit verschillende dorpen te timen op het moment ze het strak willen hebben. Van mij part gooien ze de ms nog hoger dan 100 tussen een edel zodat creativiteit echt uitgelokt wordt en iemand af gaat moeten van de simpele treintjes.

25 ms zorgt alleen maar voor meer runners bij grotere massa's. Een beetje noob kan al 10 edels in een dorp zetten en na het timen van de edels er 8 of 9 terugtrekken. Zit je met 0 - 25 ms times waarin de aanvaller nagenoeg geen moeite hoeft te steken.

Oorlogen gaan meer en meer beslist worden door cf's en hoeveelheden edels in plaats van time skills en echt een idee achter een aanval.

Bedankt voor je feedback. Ik heb ergens al aangegeven dat de 25ms bewust gekozen is. Ik ben zelf trouwens voorstander van zelfs 1 ms tussen aanvallen maar dat is helaas niet mogelijk gegeven de in-game limitatie op de edel-aanvallen (50ms). Meer info krijg je in een toekomstige update.

Oorlogen op TW zijn en zullen altijd beslist worden door diegene met het meeste tijd. Al de rest is bijzaak en kan een gebrek aan tijd tot op zekere hoogte compenseren.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Na overleg met InnoGames is besloten voorlopig de ms op 50ms te houden. Op deze manier creëren we geen ongewenste verwachtingen bij spelers die de in-game functie gebruiken.
Is het nu 25 of 50ms, want de ingame mededeling zegt 25
 

DeletedUser69389

Guest
Bedankt voor je feedback. Ik heb ergens al aangegeven dat de 25ms bewust gekozen is. Ik ben zelf trouwens voorstander van zelfs 1 ms tussen aanvallen maar dat is helaas niet mogelijk gegeven de in-game limitatie op de edel-aanvallen (50ms). Meer info krijg je in een toekomstige update.

Oorlogen op TW zijn en zullen altijd beslist worden door diegene met het meeste tijd. Al de rest is bijzaak en kan een gebrek aan tijd tot op zekere hoogte compenseren.
Hoe motiveer je mensen nog meer om te gaan (time)botten? Door dat idee uit te voeren. Gelukkig dat het niet mogelijk is, want dat zou echt het gevolg zijn.
 
Reactiescore
161
- Beginnersbescherming: 3 dagen
Je Beginnersbescherming eindigt in 118:03:20 ?

Wordt dit nog aangepast?
 
Reactiescore
1.367
sws lekker pp farmen :D
 
Reactiescore
24
Kan er ook eens wereld komen zonder al die nutteloze pp-functies? De wereldinstellingen zijn prima, maar ik zou graag iets in de trend zien dat alleen PA en AM gebruikt kunnen worden.
 

DeletedUser74430

Guest
Ik vind dat roven wel heel matig. Daar wordt zelfs het farmen doodeenvoudig mee gemaakt.
 
Reactiescore
24
Of je reageert niet, als je niks beters te melden hebt.
Dit was immers een serieuze vraag ik speel dit spel al een tijdje niet meer. Het spel zit geen uitdaging meer in, en het spel wordt al moeilijk te bespelen als je er geen PP tegenaan gooit. Maar ik zou het eens mooi vinden dat er een wereld komt zonder al die functies.
 

DeletedUser75579

Guest
Wat je zegt, komt volledig overeen met de klassieke werelden. Dus als je weer eens wil spelen, doe dan met een classic mee. Je hebt PA, AM en FA en al de rest is gedeactiveerd. Lijkt me perfect overeen te komen met waar je naar op zoek bent.
 
Reactiescore
24
Wat je zegt, komt volledig overeen met de klassieke werelden. Dus als je weer eens wil spelen, doe dan met een classic mee. Je hebt PA, AM en FA en al de rest is gedeactiveerd. Lijkt me perfect overeen te komen met waar je naar op zoek bent.
Bedankt voor de reactie, dan eens wachten op een volgende classic :)
 

DeletedUser81386

Guest
Wat je zegt, komt volledig overeen met de klassieke werelden. Dus als je weer eens wil spelen, doe dan met een classic mee. Je hebt PA, AM en FA en al de rest is gedeactiveerd. Lijkt me perfect overeen te komen met waar je naar op zoek bent.

Het enige nadeel bij een classic is de snelheid. Je hebt er op zn minst een 3 mansteam voor nodig, of je moet fking no life zijn.
 
Reactiescore
26
Heey Allemaal,
TW is nog steeds leuk, ik kwam zoal de het nieuwe riddersysteem tegen. XP en boekjes halen. Top!
Na W26 deed ik niet meer mee ivm bepaalde PP settings.
Ik zou graag een W72 zien zonder gs aankopen of ruilen met PP.
Of andere aankopen met PP.

Of een andere weg...
Maximum keren van bouwtijden verkorten i.c.m. met een maximum van PP dat je per week mag uitgeven. Bijvoorbeeld 500 punten.
De 1e week kan je dan bepalen ga ik voor functies of voor aankopen van gs.
Ik snap wel dat er een behoefte is voor loyale spelers die dingen mee kunnen nemen op basis van verleden, zoals vlaggen en pp.
Classic of casual is voor mij geen optie als het een zeer snelle wereld betreft.
Ik snap dat er geld verdient moet worden, dat wil ik zelf ook in mijn leven.
Ik heb er geen moeite mee om 10eur per week uit te geven aan pp. Maar voor mij is dat ongeveer ook de grens.
Dat mensen meer uitgeven, prima, maar als je het grenzeloos maakt zoals nu, is het voor mij minder motiverend om nog te investeren.
Nou, hopelijk vind mijn idee op de een of andere manier gehoor.
Inno kan ook geld verliezen doordat mensen zoals ik afhaken.
Groetjes. Grommenen of Grommie van lang geleden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74418

Guest
tenor.gif
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Ik zou graag een W72 zien zonder gs aankopen of ruilen met PP.
Of andere aankopen met PP.

Er is aangegeven dat Inno dit alleen zal toestaan op speciale werelden, zoals toendertijd een w50. De eerst volgende mogelijkheid hiervoor zal wereld 75 zijn dan, en ook dat wordt nog even afwachten dan
 
Bovenaan