- Reactiescore
- 2.490
Geen fan van de 25 ms instelling... laat spelers maar moeite doen om edels uit verschillende dorpen te timen op het moment ze het strak willen hebben. Van mij part gooien ze de ms nog hoger dan 100 tussen een edel zodat creativiteit echt uitgelokt wordt en iemand af gaat moeten van de simpele treintjes.
25 ms zorgt alleen maar voor meer runners bij grotere massa's. Een beetje noob kan al 10 edels in een dorp zetten en na het timen van de edels er 8 of 9 terugtrekken. Zit je met 0 - 25 ms times waarin de aanvaller nagenoeg geen moeite hoeft te steken.
Oorlogen gaan meer en meer beslist worden door cf's en hoeveelheden edels in plaats van time skills en echt een idee achter een aanval.
Bedankt voor je feedback. Ik heb ergens al aangegeven dat de 25ms bewust gekozen is. Ik ben zelf trouwens voorstander van zelfs 1 ms tussen aanvallen maar dat is helaas niet mogelijk gegeven de in-game limitatie op de edel-aanvallen (50ms). Meer info krijg je in een toekomstige update.
Oorlogen op TW zijn en zullen altijd beslist worden door diegene met het meeste tijd. Al de rest is bijzaak en kan een gebrek aan tijd tot op zekere hoogte compenseren.