Spelen of overslaan?

spelen of overslaan?

  • Spelen

    Stemmen: 60 75,9%
  • Overslaan

    Stemmen: 19 24,1%

  • Totaal aantal stemmers
    79

DeletedUser72508

Guest
Nee eigenlijk nog niet! Het is zo weinig werk dat ik niet het idee heb dat ik er veel tijd aan verlies (het eeuwige probleem met TW). Komt ook bij dat ik m'n laptop heb moeten vervangen voor een 2e hands exemplaar die geen enkele game buiten TW aankan, nog meer tijd bespaard :tongue:
Speel je ook met een leuk team? volgens mij heb je een fan-tas-tische co
 
Reactiescore
2.367
Beste instellingen sinds tijden.
 
Reactiescore
2.489
2 vragen:
klopt die 25ms wel en is het geen tikfout?
en zo ja, lopen de treinen die je in game gooit wel op 25ms en niet op 50ms zoals toen met die classic waar de aanvalstiming 33ms was?

Eigenlijk moet ik bevestigen dat je een punt hebt.

aanvallen getimed via de in game time functie komen op 50 ms.

Ik heb hier een improvement voor ingediend.
 

DeletedUser74418

Guest
*Het belachelijke voordeel van deffers is eindelijk weg. Mooie instellingen die de spelers zullen dwingen ene niveautje hoger te spelen

mee eens, maar besef ook dat het gewoon goedkoop edels heropbouwen is en deze wereld dus echt zieke edelspam gaat worden ;)
 
Reactiescore
1.148
Eigenlijk mis je duur herbouwen en boerlimiet dan!

pro classic instellingen met lagere snelheid
 
Reactiescore
2.367
Eigenlijk mis je duur herbouwen en boerlimiet dan!

pro classic instellingen met lagere snelheid
Het is al een begin, dichter dan dit zullen ze nooit komen. :tongue:
 
Reactiescore
65
Op de forum aankondiging staat dat bolwerken actief zullen zijn, maar bij wereld 71 Instellingen staat dat het bolwerk inactief is.
 
Reactiescore
65
Persoonlijk denk ik dat een bolwerk in een wereld zonder toren een beetje te veel van het goede is.

In praktijk kan je dan namelijk vanuit het bolwerk 10 aanvallen sturen waarvan 1 clear en 9 fakes. De tegenstander moet dan rekening houden dat op elk dorp waar een inc van het bolwerk op loopt een clear van 65k kan zijn. Terwijl de fakes maar 2% van de dorpspunten kosten dus dat zijn op een bolwerk van level 10 nog geen 200 pop.

Dit kan natuurlijk gewoon tactiek zijn maar ik vind dat het spel wel in balans moet zijn dus als je een de aanvaller een sterke tool geeft om aan te vallen moet je de deffer een mogelijkheid geven om deze aanvallende tool goed te kunnen deffen. Zover ik kan zien kan je met deze wereld instellingen de kracht van het bolwerk enkel goed deffen door te voorspellen op welk dorp het bolwerk loopt en die extra stacken. Wat in mijn ogen niet echt een goede balans is.

Maar misschien zie ik hier iets over het hoofd en gelden er andere regels voor de bolwerken of zijn ze in de praktijk helemaal niet zo handig.
 
Reactiescore
1.278
Geen fan van de 25 ms instelling... laat spelers maar moeite doen om edels uit verschillende dorpen te timen op het moment ze het strak willen hebben. Van mij part gooien ze de ms nog hoger dan 100 tussen een edel zodat creativiteit echt uitgelokt wordt en iemand af gaat moeten van de simpele treintjes.

25 ms zorgt alleen maar voor meer runners bij grotere massa's. Een beetje noob kan al 10 edels in een dorp zetten en na het timen van de edels er 8 of 9 terugtrekken. Zit je met 0 - 25 ms times waarin de aanvaller nagenoeg geen moeite hoeft te steken.

Oorlogen gaan meer en meer beslist worden door cf's en hoeveelheden edels in plaats van time skills en echt een idee achter een aanval.
 
Reactiescore
2.489
Na overleg met InnoGames is besloten voorlopig de ms op 50ms te houden. Op deze manier creëren we geen ongewenste verwachtingen bij spelers die de in-game functie gebruiken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Is er geen overleg mogelijk voor pakketjes?
 
Reactiescore
1.278
Is er geen overleg mogelijk voor pakketjes?

Inno zal best wat verdienen door de event waarbij de vlaggenboosters, -10 munt, wimpels en pakketjes natuurlijk erg populair zijn om te hamsteren.
Zeker al ga je kijken dat deze buffs ook flink vertegenwoordigd zijn in de pakketten die je voor €€€ koopt. Verwacht dus niet dat ze dit willen veranderen helaas.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
1.278
Reactiescore
265
Geen fan van de 25 ms instelling... laat spelers maar moeite doen om edels uit verschillende dorpen te timen op het moment ze het strak willen hebben. Van mij part gooien ze de ms nog hoger dan 100 tussen een edel zodat creativiteit echt uitgelokt wordt en iemand af gaat moeten van de simpele treintjes.

25 ms zorgt alleen maar voor meer runners bij grotere massa's. Een beetje noob kan al 10 edels in een dorp zetten en na het timen van de edels er 8 of 9 terugtrekken. Zit je met 0 - 25 ms times waarin de aanvaller nagenoeg geen moeite hoeft te steken.

Oorlogen gaan meer en meer beslist worden door cf's en hoeveelheden edels in plaats van time skills en echt een idee achter een aanval.

als spelers sportief spelen is dit probleem met de cfs ook gelijk opgelost!
 
Bovenaan