Spelbederf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vraagje aan de spelleiding.

Ik ben 3 weken bezig en heb betaald voor Premium Account en Farm Assistent.
3 weken lang toch een aardige groei neergezet (zie spelersakte)

Hoe komt het dat ik nu al aangevallen wordt door een speler met 16 dorpen en 90.000 punten?
Uiteraard kan ik hier niets tegen inbrengen. Wat mij betreft heb ik nog geeneens de kans gehad om TW deftig te spelen.
Ik had gehoopt wat dorpen aan te vallen, misschien over te nemen, eventueel wat te verliezen...
Maar dit? Daar kan ik niet tegen verdedigen.

Is dit normaal want ik twijfel tussen opnieuw beginnen of het gewoon zo te laten want dit is zijn geld niet meer waard.
 

DeletedUser40384

Guest
Vraagje aan de spelleiding.

Ik ben 3 weken bezig en heb betaald voor Premium Account en Farm Assistent.
3 weken lang toch een aardige groei neergezet (zie spelersakte)

Hoe komt het dat ik nu al aangevallen wordt door een speler met 16 dorpen en 90.000 punten?
Uiteraard kan ik hier niets tegen inbrengen. Wat mij betreft heb ik nog geeneens de kans gehad om TW deftig te spelen.
Ik had gehoopt wat dorpen aan te vallen, misschien over te nemen, eventueel wat te verliezen...
Maar dit? Daar kan ik niet tegen verdedigen.

Is dit normaal want ik twijfel tussen opnieuw beginnen of het gewoon zo te laten want dit is zijn geld niet meer waard.

Je bent gestart op een al redelijk oude wereld. Daardoor zijn er al grote spelers in de buurt die jou kunnen aanvallen. Om dit te voorkomen is er een speciale wereld, waar jij je dorp naartoe kan verhuizen. Dit heet de casual: http://help.tribalwars.nl/wiki/Casual. Hier zijn speciale instellingen van toepassing waardoor jij als kleine speler voordeel hebt. Als je de link opent kun je daar meer over lezen!

Zodra je dorp is overgenomen krijg je een melding of je opnieuw wilt beginnen, of op de casual wilt starten. Kies dan voor casual. Ik denk dat dit voor jou een goede oplossing is!
 

DeletedUser

Guest
Is dit een grap :eek:

Hoezo is het een grap? Op zich is zijn post zo gek nog niet hoor. Jouw post is eerder een grap.

3ch3l0n, wanneer je dorp overgenomen wordt kan je het verplaatsen naar de casualwereld. Daar ga je dan gewoon met hetzelfde dorp verder. Er is daar ook een maximale aanvalsverhouding (waardoor je zaken als deze niet tegenkomt) en je kunt er op je gemak het spel leren spelen.

Succes.
 

DeletedUser

Guest
Liever zou ik hier geen discussie over willen beginnen.

Maar er zijn zoveel spelers die trollen dat het logisch kan zijn dat dit een grap is.
Ook doordat het zo op het AF staat en het AF-account net 1 bericht heeft gepost.
En dan met name de zin "Hoe komt het dat ik nu al aangevallen wordt door een speler met 16 dorpen en 90.000 punten?".

Jj vat het in eerste instantie serieus op, ik dacht in eerste instantie dat het een grap was.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet goed mee hoe dit een grap zou moeten zijn?
Ik zal me misschien wat duidelijker toelichten.

Als casual speler vroeg ik me af of het nog mogelijk was zonder al dat geld er in te pompen en 24/7 er voor te leven toch een minimum aan spelervaring mee te nemen.
In het verleden werd mijn spelplezier al wat getemperd door ridderitems, 101 vlaggen, bonusdorpen, enz enz...
Wereld34 leek me echter een redelijk straightforward wereld zonder teveel toeters en bellen maar... ondanks dat ik vind dat ik de afgelopen 3 weken er veel tijd en geld heb ingestoken vind ik het wat ontnuchterend nu al de duimen te moeten leggen voor iemand die nu al binnen edel-afstand zit en 16 dorpen heeft.
Hier kan toch niets of niemand meer tegenop? Hoe kan ik nu op 3 weken tijd het hoofd bieden aan spelers met zoveel dorpen?

Ik begrijp niet goed waarom mensen denken dat dit een grap is? Laat me duidelijk zijn dat ik hier niet kom janken omdat ik aan het verliezen ben.
Ik vind gewoon dat ik nog niet echt de kans heb gekregen echt TW te spelen zoals het de bedoeling is.
Enkel wat gebouwen uitbouwen, troepen opbouwen en wat farmen... er zit toch wat meer in TW dan dit denk ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo is het een grap? Op zich is zijn post zo gek nog niet hoor. Jouw post is eerder een grap.

3ch3l0n, wanneer je dorp overgenomen wordt kan je het verplaatsen naar de casualwereld. Daar ga je dan gewoon met hetzelfde dorp verder. Er is daar ook een maximale aanvalsverhouding (waardoor je zaken als deze niet tegenkomt) en je kunt er op je gemak het spel leren spelen.

Succes.

+1

Blij om nog iemand tegen te komen die de moeite neemt een deftig antwoord te formuleren.
Uw post doet mij vermoeden dat ik iets essentieel gemist heb.

Hoewel ik van mezelf het gevoel heb echt alles op alles te hebben gezet maar gewoonweg niet op te kunnen tegen iemand met 16 dorpen vroeg ik me af of ik me eventueel toch niet van wereld vergist heb.
Wat is het verschil tussen wereld34 en een casual wereld?


De vraag is simpel: Hoe zou ik op 3 weken tijd mij hebben kunnen voorbereiden op iemand die 16 dorpen heeft en de omgeving geen kans tot spelen biedt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
+1

De vraag is simpel: Hoe zou ik op 3 weken tijd mij hebben kunnen voorbereiden op iemand die 16 dorpen heeft en de omgeving geen kans tot spelen biedt?

Niet, daarom snap ik ook niet dat je zo laat in w34 nog gestart bent, dan kan je beter op een nieuwe wereld starten waar nog niet zoveel grote spelers zitten. Als je w35 niet ziet zitten (kan ik begrijpen als ik lees hoe je over vlaggen en ridders denkt), wacht dan tot w36? Dan is iedereen klein en kom je dit probleem niet tegen.
 

DeletedUser

Guest
Tjah waarom? Ik had gewoon zin om NU nog eens TW te spelen... En heb daarbij gewoon de beschikbare wereld gekozen.
En om nu speciaal te zitten wachten tot er een nieuwe wereld opent. :rolleyes:

Eigenlijk is mijn vraag beantwoord. De instellingen van deze wereld laten toe dat mensen die van in het begin een voorsprong hebben de spelervaring kunnen bederven van alle anderen die "te laat" deze wereld nog toetreden.
Ik vond het al niet echt normaal. In Wereld4 had ik 4 dorpen (toen nog lekker volledig uitgebouwd tot 12000+ punten :eek:) alvorens ik überhaupt nog maar voor de eerste keer gescout werd.
 

DeletedUser

Guest
Tjah waarom? Ik had gewoon zin om NU nog eens TW te spelen... En heb daarbij gewoon de beschikbare wereld gekozen.
En om nu speciaal te zitten wachten tot er een nieuwe wereld opent. :rolleyes:

Eigenlijk is mijn vraag beantwoord. De instellingen van deze wereld laten toe dat mensen die van in het begin een voorsprong hebben de spelervaring kunnen bederven van alle anderen die "te laat" deze wereld nog toetreden.
Ik vond het al niet echt normaal. In Wereld4 had ik 4 dorpen (toen nog lekker volledig uitgebouwd tot 12000+ punten :eek:) alvorens ik überhaupt nog maar voor de eerste keer gescout werd.

Deze wereld is al meer dan 2 maanden bezig, vind je het logisch dat mensen dan genoeg punten hebben om je aan te vallen? w35 was trouwens ook gewoon beschikbaar, en daar heeft op een enkeling na iedereen nog maar 1 dorp.
 

DeletedUser

Guest
Deze wereld is al meer dan 2 maanden bezig, vind je het logisch dat mensen dan genoeg punten hebben om je aan te vallen? w35 was trouwens ook gewoon beschikbaar, en daar heeft op een enkeling na iedereen nog maar 1 dorp.

Nogmaals... mijn bedoeling is niet om hier te komen wenen omdat ik aangevallen wordt.
Ik kon het gewoon nauwelijks geloven dat ik gisteren nog het gevoel had de beste speler in mijn omgeving te zijn en de sterkste groei te hebben... Om dan plotseling ingepalmd te worden door iemand waar op geen enkel vlak iets tegen te beginnen is.

Het ging me er vooral om dat dit toch wat spelbederf is. Want eenders hoeveel tijd en/of geld je er inpompt. Daar tegenop kan je toch niet.

Maar ik ben geïnteresseerd in de bewering dat een dorp mee kan genomen worden of zo?
Iemand die me daar wat extra uitleg over kan geven?
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals... mijn bedoeling is niet om hier te komen wenen omdat ik aangevallen wordt.
Ik kon het gewoon nauwelijks geloven dat ik gisteren nog het gevoel had de beste speler in mijn omgeving te zijn en de sterkste groei te hebben... Om dan plotseling ingepalmd te worden door iemand waar op geen enkel vlak iets tegen te beginnen is.

Het ging me er vooral om dat dit toch wat spelbederf is. Want eenders hoeveel tijd en/of geld je er inpompt. Daar tegenop kan je toch niet.

Maar ik ben geïnteresseerd in de bewering dat een dorp mee kan genomen worden of zo?
Iemand die me daar wat extra uitleg over kan geven?

Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde dat je had kunnen verwachten dat dit gebeurde, omdat mensen met meer punten nou eenmaal ver van huis farmen. Over de casual kan ik je niets vertellen, dat moet een ander even doen :)
 

DeletedUser57908

Guest
3ch3l0n ik wil je best helpen met beter te worden. Als je intresse hebt stuur maar pm.
 

DeletedUser40384

Guest
Maar ik ben geïnteresseerd in de bewering dat een dorp mee kan genomen worden of zo?
Iemand die me daar wat extra uitleg over kan geven?

Lees dit nog even, en dan met name de link :

Je bent gestart op een al redelijk oude wereld. Daardoor zijn er al grote spelers in de buurt die jou kunnen aanvallen. Om dit te voorkomen is er een speciale wereld, waar jij je dorp naartoe kan verhuizen. Dit heet de casual: http://help.tribalwars.nl/wiki/Casual. Hier zijn speciale instellingen van toepassing waardoor jij als kleine speler voordeel hebt. Als je de link opent kun je daar meer over lezen!

Zodra je dorp is overgenomen krijg je een melding of je opnieuw wilt beginnen, of op de casual wilt starten. Kies dan voor casual. Ik denk dat dit voor jou een goede oplossing is!
 

DeletedUser16768

Guest
Antwoorden staan hierboven.
Open voortaan een topic in het Vraagtopic en niet hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan