spel

DeletedUser761

Guest
weet iemand nog een ander leuk spel? want met TW ben ik wel heel actief maar gs lopen nog niet zo snel dus er kan nog wel een spel bij :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb genoeg te doen op tw met al mijn dorpen te samen van hier en op de engelse server:D en als ik te lang moet wachten kruip ik op counter strike:) dan vliegt de tijd wel voorbij ;)
 

DeletedUser761

Guest
ik heb genoeg te doen op tw met al mijn dorpen te samen van hier en op de engelse server:D en als ik te lang moet wachten kruip ik op counter strike:) dan vliegt de tijd wel voorbij ;)

counter strike wat is dat :p
 

DeletedUser

Guest
Counterstrike is een online shooter, koop halflife 2 en je krijgt counterstrike source gratis (dacht ik:eek: )
 

DeletedUser

Guest
Counterstrike is een online shooter, koop halflife 2 en je krijgt counterstrike source gratis (dacht ik:eek: )

Ja, maar Halflife2 is gaar. Heel normaal spel een beetje schieten een beetje ontsnappen en opeens komen er allemaal mutanten en rare zombies en geweren die dingen kunnen laten vliegen zodat je zaag-schijven kan oppakken en die kan afschieten op de mutanten zodat ze door de helft gaan... heel erg raar :p
 

DeletedUser

Guest
warlo heb ik ook;) ik heb mij counter strike the source gekocht en half life zat ook op:D plus day of defeat ook :)
 
Bovenaan