[Taalfouten] Spel- en Taalfouten

Reactiescore
2.489
Spel- en Taalfouten

Beste spelers,

Dit topic is bedoeld om Taalfouten te melden binnen het spel en het forum.

We doen ons best om deze dan zo snel mogelijk aan te passen en up te daten. Voor het spel echter geldt het zo dat er elke zoveel tijd een taalupdate komt die meerdere taalfouten oplost. Niet elke wijziging die wij doorvoeren is meteen zichtbaar in het spel dus.

Vermeld in je post duidelijk wat er fout is en waar we dit kunnen vinden!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Duckje,
Community-Manager TribalWars.nl
 
Reactiescore
2.489
Bekijk bijlage 32106
Het gaat bij deze screenshot om de tekst "ondersteund het dorp"

Wat er fout is: dt-fout, ondersteunt het dorp is in deze context volgens mij niet te lezen in een voltooide tijd, dus dan blijft tegenwoordige tijd over. Dan krijgt het werkwoord een stam + t uitgang.
Waar je dit kunt vinden: Op deze url (je moet wel ingelogd zijn, en een PA hebben): https://nl85.tribalwars.nl/game.php?screen=overview_villages&mode=groups&type=dynamic
Lijkt me inderdaad beter ja. Gewijzigd vanaf de volgende update. Al kan dat hele lijstje wel eens bekeken worden om er een consistente benaming aan te geven voor alles.

Voorstellen zijn welkom.
 
Reactiescore
48
https://nlc1.tribalwars.nl/game.php?village=2912&screen=settings&mode=linked
In sommige gevallen is het mogelijk om via Facebook in te loggen zonder hier een expliciete link te zien. Dit komt omdat de verbinding tot stand wordt gebracht door het e-mailadres van je Facebook-account te gebruiken om je bij elke login aan jo Tribal Wars-account te koppelen.
Deze tekst is te vinden onderaan de pagina (desktop browser). Het woordje "jo" (aan het einde van de laatste zin, voor Tribal Wars-account) zou vervangen moeten worden met "je".
 
Reactiescore
1.752
1652958193093.png
mist nog een werkwoord op het einde :p
 
Reactiescore
9
Het is geen spelfout, maar het lijkt mij dat offensieve en aanvalskracht dooreen worden gebruikt, waaarom niet consistent dezelfde vertaling gebruiken? Misschien zit ik hier fout maar het viel mij meteen op bij het gebruik van deze bonus.

1665129071740.png
 
Reactiescore
2
Als je een email krijgt dat je dorp wordt aangevallen, daar zit ook een fout in. Daar staat iets in als: Een van jou dorpen wordt aangevallen.
Achter jou moet nog een W. JouW dorpen ....
 
Reactiescore
119
1672232528243.png

Jou i.p.v. jouw.
 
Reactiescore
4
Bij de prestatie: Farmer van de dag
Hier staat: Farm het meeste grondstoffen in deze wereld.
Moet zijn: Farm de meeste grondstoffen in deze wereld.
 
Reactiescore
2.489
Bij de prestatie: Farmer van de dag
Hier staat: Farm het meeste grondstoffen in deze wereld.
Moet zijn: Farm de meeste grondstoffen in deze wereld.
Gaat mee in de volgende update.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
224
&screen=settings&mode=account

Verander e-mail
Vul alsjeblieft je e-mailadres in en bevestig met je wachtwoord.

Na het wijzigen van je e-mailadres is het gedurende 7 dagen niet mogelijk om Premium punten gedurende over te dragen aan andere spelers.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
&screen=settings&mode=account

Verander e-mail
Vul alsjeblieft je e-mailadres in en bevestig met je wachtwoord.

Na het wijzigen van je e-mailadres is het gedurende 7 dagen niet mogelijk om Premium punten gedurende over te dragen aan andere spelers.
Bedankt voor je melding. Dit gaat meegenomen worden in de volgende update.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
Hier lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Gaat met volgende update verholpen zijn!
 
Bovenaan