Rob.
Forum Personality 19/20
- Reactiescore
- 5.787
Dan maak je het de accounts zonder 3+ spelers wel enorm lastig in situaties. Geil idee- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren
Dan maak je het de accounts zonder 3+ spelers wel enorm lastig in situaties. Geil idee- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren
De meerdere dorpen start was eerst ook niet mogelijk, maar bleek toch wel haalbaar. Als een goed idee zoals geen vv buiten de stam geopperd wordt is het gewoon fijn als je niet hoort: het is niet mogelijk, punt. Tenminste een blijk van waardering voor het idee en even zeggen dat het nagevraagd wordt, eventueel peilen of er echt veel interesse voor is en er dan serieus werk van maken bij inno.Er werd een vraag gesteld daar werd transparant op gereageerd dat dit geen mogelijkheid is (op dit moment).
Je mag het dus altijd opgooien op het ideeënforum en dan kunnen we kijken in hoeverre de community dit idee echt wenst.
Verder:
- Het is sinds gisteren mogelijk om het toetreden tot stammen ook te deactiveren. (in de huidige stamlock is enkel het stam verlaten niet meer mogelijk, het tot een stam toetreden nog wel). Dit is vanaf de laatste update ook manueel te activeren. (Kan dus voor een volgende classic )
- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren (eventueel in combinatie met een slaapmodus voor accounts zoals wel eens gebruikt op speed)
- We kunnen de verdedigingsfactor tijdens de nachtbonus verdubbelen (of halveren)
Er werd een vraag gesteld daar werd transparant op gereageerd dat dit geen mogelijkheid is (op dit moment).
Je mag het dus altijd opgooien op het ideeënforum en dan kunnen we kijken in hoeverre de community dit idee echt wenst.
Verder:
- Het is sinds gisteren mogelijk om het toetreden tot stammen ook te deactiveren. (in de huidige stamlock is enkel het stam verlaten niet meer mogelijk, het tot een stam toetreden nog wel). Dit is vanaf de laatste update ook manueel te activeren. (Kan dus voor een volgende classic )
- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren (eventueel in combinatie met een slaapmodus voor accounts zoals wel eens gebruikt op speed)
- We kunnen de verdedigingsfactor tijdens de nachtbonus verdubbelen (of halveren)
oe dat zijn nu leuke instellingen om mee te rommelen. Heb je nog meer van dat soort dingen die niet zo bekend zijn in andere spelvlakken waarmee je voor instellingen gek kunt doen?
Onjuist. Ik dachr er zelf ook wel eens aan om dat te opperen als idee. Juist omdat het een andere dimensie aan het spel geeft en het de verdedigende partij ook wat rust kan geven.Slaapmodus is heel erg kut, je vijand kan gewoon zijn slaapmodus aanpassen aan die van jou, waardoor je elkaar nooit gaat kunnen aanvallen
Na w63 heb ik me lang afzijdig gehouden van het AF, omdat het de laatste werelden toch enkel achteruit gaat qua niveau van p&p
Er werd een vraag gesteld daar werd transparant op gereageerd dat dit geen mogelijkheid is (op dit moment).
Je mag het dus altijd opgooien op het ideeënforum en dan kunnen we kijken in hoeverre de community dit idee echt wenst.
Verder:
- Het is sinds gisteren mogelijk om het toetreden tot stammen ook te deactiveren. (in de huidige stamlock is enkel het stam verlaten niet meer mogelijk, het tot een stam toetreden nog wel). Dit is vanaf de laatste update ook manueel te activeren. (Kan dus voor een volgende classic )
- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren (eventueel in combinatie met een slaapmodus voor accounts zoals wel eens gebruikt op speed)
- We kunnen de verdedigingsfactor tijdens de nachtbonus verdubbelen (of halveren)
De meerdere dorpen start was eerst ook niet mogelijk, maar bleek toch wel haalbaar. Als een goed idee zoals geen vv buiten de stam geopperd wordt is het gewoon fijn als je niet hoort: het is niet mogelijk, punt. Tenminste een blijk van waardering voor het idee en even zeggen dat het nagevraagd wordt, eventueel peilen of er echt veel interesse voor is en er dan serieus werk van maken bij inno.
Het zou best kunnen dat het uiteindelijk niet mogelijk is, maar als er transparantie is over het proces is de community al een stuk blijer en kunnen er vanuit de community eventueel nieuwe suggesties naar boven komen.
Precies dit. Zelfde geldt voor boer limiet op normale werelden, of een van de andere funky instellingen die we hier wel eens gepasseerd zien hebben, maar ondanks positieve feedback het nooit gemaakt hebben naar de normale werelden.
Behalve technisch niet (meer) mogelijk (wat me een heel stug antwoord lijkt voor een instelling die vroeger wel mogelijk was en pak hem beet 7 jaar later niet meer) was daar ook weinig duidelijkheid over geschept.
Met betrekking tot de andere opmerkingen: Meer dorpen start, boerderijlimiet etc is gedeactiveerd voor normale werelden. Vanuit InnoGames is het dus zo beperkt zodat ik dit dus niet kan instellen buiten op speciale werelden (classic/speed)
Buiten dat wordt er in het topic ook wel iets te extreem gereageerd, CM zit tenslotte soms ook in een lastige situatie tussen twee vuren in.. Geloof best dat het CM het beste voorheeft voor de community en dat meermaals geprobeerd is de kloof tussen CM en de spelers te verkleinen. Al is het, als het voorbeeld hierboven, niet altijd een groot succes geweest. Denk daarbij ook dat een groot aantal spelers de invloed van het CM op het spel (technisch aspect) erg wordt overschat.
Is geen mogelijkheid.
Ik heb het VV idee in elk geval even opgegooid bij InnoGames.
Het is een CM, het is iemand waar spelers iets van verwachten. Tuurlijk kom je dan in lastige situaties terecht maar er zit een verschil in 'transparant' zijn en 'behulpzaam'. Wie is anders de persoon die we aan moeten spreken om veranderingen in het spel te krijgen? Ik kan het niet zelf bepalen, jij ook niet. De CM heeft direct contact lijkt me toch.
Hoewel dit een voorbeeld is van transparant zijn dat het geen mogelijkheid is het niet behulpzaam, terwijl er de vorige pagina duidelijk wens naar is om dit een keer toe te passen op een wereld.
Als dit antwoord als eerste gegeven was kwam het veel beter over, nog beter zou zijn geweest:
"Dit is nu nog geen mogelijkheid, echter heb ik dit idee even bij InnoGames neergelegd en horen jullie nog of hier iets mee gedaan wordt"
Zo geef je aan dat het nog geen mogelijkheid is en ben je dus transparant en dicht je de kloof tussen CM en spelers door te laten zien dat je iets ziet dat spelers eventueel zouden willen
Aanwezig sinds 2007 en geeneens 200 postjes. En nu plots dit. Ik vraag me dan toch echt af of je de tw evolutie wel een beetje hebt meegekregen?
Heb in het begin maar even op dit account gespeeld, en vervolgens op een ander account + ook forum account. Helaas is dat spelaccount verwijderd en weet ik het wachtwoord van het forumaccount ook niet meer. Dus ik heb wel een tijdje meegespeeld hoor.
Echter snap ik het probleem niet helemaal dat je ermee hebt dat ik maar 200 postjes heb..Zolang het inhoudelijk klopt, of een nieuw oogpunt biedt op een situatie, wat maakt het dan uit of iemand 100 posts heeft of 10000?
Dit werd altijd neergezet door het tw team/cm dat boerlimiet technisch niet meer een mogelijkheid was (voor normale werelden), ondanks er destijds nooit uitleg over gegeven is waarom het niet meer technisch haalbaar was. Een van de voorbeelden dat de transparantie wat Innogames oplegde aan het CM niet altijd correct of eerlijk vertaald werd naar de community.
Buiten dat wordt er in het topic ook wel iets te extreem gereageerd, CM zit tenslotte soms ook in een lastige situatie tussen twee vuren in.. Geloof best dat het CM het beste voorheeft voor de community en dat meermaals geprobeerd is de kloof tussen CM en de spelers te verkleinen. Al is het, als het voorbeeld hierboven, niet altijd een groot succes geweest. Denk daarbij ook dat een groot aantal spelers de invloed van het CM op het spel (technisch aspect) erg wordt overschat.