Speelwijze HOOD.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
Ga naar het ideeën forum en benoem het daar. Kan wel een half jaar duren voordat het eindelijk verwerkt is en je het in het spel kan toepassen als het idee is goedgekeurd

Eerder 1.5 jaar (iets met ondersteuning in populatie filters voor dynamische groepen)
 

DeletedUser5310

Guest
Daarnaast is er nog de volgende hypothese
'noobs zitten bij noobs in de stam, niemand van hun zal snachts hun nachtrust opofferen voor dit spel, dit doen enkel spelers die wat betekenen in dit spel'

de solo speler zal dus onvoldoende backup krijgen uit eigen stam om te kunnen door functioneren in het spel of zelfs verder te groeien. waardoor ze eerder zullen afvallen.
]

Wat je nu zegt is precies wat het probleem is en wat jullie doen wat andere niet doen, goed dat je er zelf antwoord op geeft.

Jammer dat je het alleen zelf niet snapt, maar dat heb jij wel met meer dingen volgens mij.
 
Reactiescore
99
Wat die VV-regel betreft, dat zou wel eens mogen om enkel binnen de stam vv te krijgen/geven. Speler denjaap, waar ik pbg mee had en die naast me ligt, had zijn VV gegeven aan Cha Ching zonder het ons te vermelden en zo zag IVIX mooi al onze bevelen lopen. Duurde 4 dagen voor ze uiteindelijk vertelden dat ze VV hebben en we wisten dat we bevelen delen moesten afzetten. Stab van denjaap dus en heel erg zielig dat er op deze manier gespioneerd wordt op anderen :')

Jij bent me er eentje

Is gewoon rechtuit eerlijk gezegt dat wij de vv hadden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wat die VV-regel betreft, dat zou wel eens mogen om enkel binnen de stam vv te krijgen/geven. Speler denjaap, waar ik pbg mee had en die naast me ligt, had zijn VV gegeven aan Cha Ching zonder het ons te vermelden en zo zag IVIX mooi al onze bevelen lopen. Duurde 4 dagen voor ze uiteindelijk vertelden dat ze VV hebben en we wisten dat we bevelen delen moesten afzetten. Stab van denjaap dus en heel erg zielig dat er op deze manier gespioneerd wordt op anderen :')
Bespelers hebben ook letterlijk gezegd dat ze alles hebben zien lopen, maar het niet aan ons zouden vertellen. Hele stam had het ook niet anders willen zien.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
Ik kom er dus nu letterlijk hier op het forum achter dat er blijkbaar bevelen gedeeld werden :O
 

DeletedUser76748

Guest
Wat die VV-regel betreft, dat zou wel eens mogen om enkel binnen de stam vv te krijgen/geven. Speler denjaap, waar ik pbg mee had en die naast me ligt, had zijn VV gegeven aan Cha Ching zonder het ons te vermelden en zo zag IVIX mooi al onze bevelen lopen. Duurde 4 dagen voor ze uiteindelijk vertelden dat ze VV hebben en we wisten dat we bevelen delen moesten afzetten. Stab van denjaap dus en heel erg zielig dat er op deze manier gespioneerd wordt op anderen :')

Jij bent me er eentje

Is gewoon rechtuit eerlijk gezegt dat wij de vv hadden.

Na 4 dagen VV xD
 
Reactiescore
2.303

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
Na 4 dagen VV xD

Wanneer heb je dan een pm van ze ontvangen dat ze die vv hadden?

Dat er vv nodig was is nog geeneens 4 dagen terug ter sprake gebracht laat staan dat die vv in bezit was.
 

DeletedUser76748

Guest
Wanneer heb je dan een pm van ze ontvangen dat ze die vv hadden?

Dat er vv nodig was is nog geeneens 4 dagen terug ter sprake gebracht laat staan dat die vv in bezit was.

Heb natuurlijk geen idee hoelang hij die vv al had, zou screen van kunnen gemaakt worden. Maar hij was al 4 dagen ofzo afk, zonder antwoorden op onze Pm's maar was wel actief (groen bolletje).
 

DeletedUser3368

Guest
Luister eens na deze hypothese:
'op het moment dat dit beleid wordt hebben solo spelers geen kans meer, deze spelers worden bij de eerste de beste massa weggespeeld als ze liggen te slapen , wat resulteert in nog minder leden.'

Tribalwars zal kapot gaan. want dit is enkel goed voor ego pros die de kleintjes geen kans geven, wat wij als enigste kamp wel doen.

Ga A.U.B. niet na kijken..

Pssst, nieuwtje: Ik ben een solo speler, ik krijg aanvallen/massa's van jullie als ik lig te slapen en jullie geven mij geen kans als kleine speler. Sterker nog, je kan het niet eens in je eentje aan omdat je hulp inroept van je trouwe kompanen haas2 en El profesor. En daarnaast ben je zo bang edels te verliezen dat je alleen maar edelmannen van erg dichtbij durft te gooien op mijn 1k dorpen aan de randzone. Ik voel me behoorlijk gevleid dat je zoveel moeite voor me doet, maar om nou jaren te horen dat ik als speler zometeen ben ingemaakt door spelers die 5x groter dan me zijn, die het niet eens in hun uppie afkomen is wat uit de lucht en daarmee stijg je niet bepaald in aanzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79687

Guest
ik zit gewoon je een beetje te plagen:p

je hebt 2 edels op je gehad van mij lol!

meteen doet die huilie huilie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76748

Guest
Pssst, nieuwtje: Ik ben een solo speler, ik krijg aanvallen/massa's van jullie als ik lig te slapen en jullie geven mij geen kans als kleine speler. Sterker nog, je kan het niet eens in je eentje aan omdat je hulp inroept van je trouwe kompanen haas2 en El profesor. En daarnaast ben je zo bang edels te verliezen dat je alleen maar edelmannen van erg dichtbij durft te gooien op mijn 1k dorpen aan de randzone. Ik voel me behoorlijk gevleid dat je zoveel moeite voor me doet, maar om nou jaren te horen dat ik als speler zometeen ben ingemaakt door spelers die 5x groter dan me zijn, die het niet eens in hun uppie afkomen is wat uit de lucht en daarmee stijg je niet bepaald in aanzien.

11a61f1abdceb157d1b7c285e32e56aa.png


4d1c74cadb14592e69f083ef7dfd1584.png

Deffen op deze wereld is dan ook zo moeilijk :^)
 
Reactiescore
2.489

Er werd een vraag gesteld daar werd transparant op gereageerd dat dit geen mogelijkheid is (op dit moment).

Je mag het dus altijd opgooien op het ideeënforum en dan kunnen we kijken in hoeverre de community dit idee echt wenst.

Verder:
- Het is sinds gisteren mogelijk om het toetreden tot stammen ook te deactiveren. (in de huidige stamlock is enkel het stam verlaten niet meer mogelijk, het tot een stam toetreden nog wel). Dit is vanaf de laatste update ook manueel te activeren. (Kan dus voor een volgende classic ;))
- We kunnen de gehele vakantievervangersfunctie deactiveren :) (eventueel in combinatie met een slaapmodus voor accounts zoals wel eens gebruikt op speed)
- We kunnen de verdedigingsfactor tijdens de nachtbonus verdubbelen (of halveren)
 
Bovenaan