Speelwijze HOOD.

DeletedUser76748

Guest
Ik weet niet wat ik zieliger vind, de kata's of de manier om vanuit .Hood met elkaar en anderen om te gaan.





Toch wel jammer, als je dan SKU aanvalt in verlengde van de opening van dit topic, .Hood verdedigt en dat je 'bondgenoot' er dan gericht mee vandoor gaat zonder bericht hiervan te doen of hierover te overleggen. Zoveel is een bondgenootschap dus waard voor één van de stamgenoten van .Hood... Zie hieronder.

e21b772f11d5030371a23781f567e703.png


ee8e119228d7ac00cff4f2cce2a86264.png


5f59cc55213fbf1249c054ad45b6f7bb.png


En voor overname van dorp kort daarna door Zyrack, waarbij edels getimed zijn op hoeveel ik de toestemming zou brengen: http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=village&mode=conquers&id=1312

Allereerst wist Zyrack niet dat dit dorp door je werd ge-edeld, stamgenoot had gwn gevraagd of ik een edel kon laten lopen. Stamswitch met zuin was al gepland van voor ik de .Hood binnen ging.

Wat die VV-regel betreft, dat zou wel eens mogen om enkel binnen de stam vv te krijgen/geven. Speler denjaap, waar ik pbg mee had en die naast me ligt, had zijn VV gegeven aan Cha Ching zonder het ons te vermelden en zo zag IVIX mooi al onze bevelen lopen. Duurde 4 dagen voor ze uiteindelijk vertelden dat ze VV hebben en we wisten dat we bevelen delen moesten afzetten. Stab van denjaap dus en heel erg zielig dat er op deze manier gespioneerd wordt op anderen :')
 
Reactiescore
2.489
@Duckje is dat een mogelijkheid? Geen vv buiten de stam? Lijkt mij ook voor normale speelwerelden in combi met nog kleinere stammen en geen oss buiten de stam een enorme plus om kleinere werelden te creeren met meer dan (nu vaak) maar twee of drie kampen :p

Is geen mogelijkheid.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
is er wel een mogelijkheid om het idee naar inno te sturen dat ze het kunnen implementeren?
 

DeletedUser79687

Guest
Is geen mogelijkheid.

Wij staan achter u duckje!

Luister eens na deze hypothese:
'op het moment dat dit beleid wordt hebben solo spelers geen kans meer, deze spelers worden bij de eerste de beste massa weggespeeld als ze liggen te slapen , wat resulteert in nog minder leden.'

Tribalwars zal kapot gaan. want dit is enkel goed voor ego pros die de kleintjes geen kans geven, wat wij als enigste kamp wel doen.

Ga A.U.B. niet na kijken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Beetje ego hoor, zeggen dat jullie de enige zijn die kleintjes een kans geven. Meerdere partijen geven spelers meerdere kansen. Bijna elke speler hier is voorstander ervan om nieuw bloed in de community te nemen en nieuwe spelers op te leiden.
 

DeletedUser79687

Guest
Beetje ego hoor, zeggen dat jullie de enige zijn die kleintjes een kans geven. Meerdere partijen geven spelers meerdere kansen. Bijna elke speler hier is voorstander ervan om nieuw bloed in de community te nemen en nieuwe spelers op te leiden.

Noem mij een paar namen van beginnende spelers bij jullie in het kamp. die deze classic spelen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Namen noemen gaat zo snel lastig gezien ik toestemming van ze moet hebben met die europese regels.

Atm tel ik zelf zo snel al 5 mensen binnen de stam of met samenwerkingsverbanden. Het had hoger kunnen liggen maar beperkt leden limiet beperkt nou ook eenmaal het aantal betrokken spelers.

Verder hoeven ze niet enkel in je kamp te zitten. Ik ben ook niet de beroerste om noobspelers het spel te leren terwijl ik ze aanval of ga aanvallen. Worden ze er beter van is dat mooi meegenomen, beetje weerstand is juist hetgene wat dit spel leuk maakt.

Mijn punt was echter niet dat wij er ook veel/een paar hebben, maar dat je beweerde dat jullie de enige zijn die het doen terwijl je NUL kennis hebt over wat er in andere kampen en bij andere spelers speelt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79687

Guest
Namen noemen gaat zo snel lastig gezien ik toestemming van ze moet hebben met die europese regels.

Atm tel ik zelf zo snel al 5 mensen binnen de stam of met samenwerkingsverbanden. Het had hoger kunnen liggen maar beperkt leden limiet beperkt nou ook eenmaal het aantal betrokken spelers.

Verder hoeven ze niet enkel in je kamp te zitten. Ik ben ook niet de beroerste om noobspelers het spel te leren terwijl ik ze aanval of ga aanvallen. Worden ze er beter van is dat mooi meegenomen, beetje weerstand is juist hetgene wat dit spel leuk maakt.

Mijn punt was echter niet dat wij er ook veel/een paar hebben, maar dat je beweerde dat jullie de enige zijn die het doen terwijl je NUL kennis hebt over wat er in andere kampen en bij andere spelers speelt.

ik weet wel een beetje wie er bij jullie spelen, zijn allemaal old gen spelers.


FF een lijstje.
CLickbit
Nowhere in the sun
Rob
maretan
mypride
spamkaboutertje
de sukke
pim
big bang
warre

weet het alleen niet van andries.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
Ik ben een oldschool speler :cool:

Daarnaast hebben we echt wel een aantal mensen die we kennen, of bij ons op accs meespelen die wat `minder` zijn als andere spelers die wat langer spelen. Zo hadden wij vorige classic nog een MB op ons acc genomen, met de bedoeling hem een beetje bij te leren. Tis niet alleen maar pure klasse in Romeinse Kruiden hoor :eek:
 

DeletedUser79687

Guest
Ik ben een oldschool speler :cool:

Daarnaast hebben we echt wel een aantal mensen die we kennen, of bij ons op accs meespelen die wat `minder` zijn als andere spelers die wat langer spelen. Zo hadden wij vorige classic nog een MB op ons acc genomen, met de bedoeling hem een beetje bij te leren. Tis niet alleen maar pure klasse in Romeinse Kruiden hoor :eek:

Mijn punt is, als solo nieuwe spelers tegen jullie staan zijn ze volslagen kansloos, als andere kampen dan niet mogen vven kunnen we net zo goed stoppen met dit spel.

immers horen ze toch niet bij jullie groepje, of worden snachts gepakt. hebben niet de activiteit. etc.

resultaat meer stoppende spelers.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320

DeletedUser5310

Guest
Is geen mogelijkheid.

Hoezo is dit geen mogelijkheid? Ik ben toch wel benieuwd hoeveel werk dit is om te laten implementeren door Innogames, het lijkt me letterlijk een knopje wel of niet aanklikken in hun geval. Ik vind het ook bijzonder dat er wel animo is in de topic hiervoor en je niet eens de moeite neemt om dit aan te halen bij Innogames zelf.

Wij staan achter u duckje!

Luister eens na deze hypothese:
'op het moment dat dit beleid wordt hebben solo spelers geen kans meer, deze spelers worden bij de eerste de beste massa weggespeeld als ze liggen te slapen , wat resulteert in nog minder leden.'

Tribalwars zal kapot gaan. want dit is enkel goed voor ego pros die de kleintjes geen kans geven, wat wij als enigste kamp wel doen.

Ga A.U.B. niet na kijken..

De solo speler.. Hier noem je echt een heel slecht argument. Dit heeft niets met de solo speler te maken, mijn argument is dat het binnen een stam nog altijd VV gedraaid kan worden, dan speel je in principe niet solo toch? Het enige wat ik in jou antwoord zie is dat je bang bent dat hier serieus naar gekeken gaat worden en dat jullie dan niet meer 100 VV's van willekeurige personen op een wereld kunnen draaien om andere mensen hun spel te verpesten. Dat is wat TribalWars eerder kapot maakt dan, maar ach, jij als openstaande niet ego pro zal hier natuurlijk geen begrip voor hebben.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Mijn punt is, als solo nieuwe spelers tegen jullie staan zijn ze volslagen kansloos, als andere kampen dan niet mogen vven kunnen we net zo goed stoppen met dit spel.

immers horen ze toch niet bij jullie groepje, of worden snachts gepakt. hebben niet de activiteit. etc.

resultaat meer stoppende spelers.

Hetzelfde kan gezegd worden van geen os buiten de stam. En die is er ook.

Het hoeft ook niet elke wereld, net zoals moraal, kerk, toren of boerlimiet er niet altijd zijn. Gewoon een extra optie om dingen beetje te spicen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wij staan achter u duckje!

Luister eens na deze hypothese:
'op het moment dat dit beleid wordt hebben solo spelers geen kans meer, deze spelers worden bij de eerste de beste massa weggespeeld als ze liggen te slapen , wat resulteert in nog minder leden.'

Tribalwars zal kapot gaan. want dit is enkel goed voor ego pros die de kleintjes geen kans geven, wat wij als enigste kamp wel doen.

Ga A.U.B. niet na kijken..

Die solo speler heeft dan toch uberhaupt niemand om vv aan af tegen want dan speelt hij of zei niet solo...

Daarbij doet TW genoeg voor beginnende spelers, ik kom net van w63 waar moraal, uitkijktoren, kerk, 1:20 verhouding, mentor systeem allemaal in zitten (deels al de standaart elke wereld). Zou gewoon fijn zijn als we eens wat alternatieve werelden kunnen zien, en dan niet alleen in de overwinningsvoorwaade met zoon gekke runeoorlog bijv.

Al die toevoegingen waar veel “pros” tegen zijn doet alleen maar het spel nog meer kapot maken voor hun, het trekt welliswaar wat nieuwe spelers die vaak maar 1 of twee werelden spelen maar alle ervaren spelers gaan naar de cl, kiezen heel selectief eens een wereld of stoppen gewoon.

Fijn trouwens dat je mij hier weg zet als iemand die niks voor noobs doet, beide van mijn laatste werelden iemand specifiek er bij genomen zonder ervaring en wegwijs gemaakt btw.
 

DeletedUser79687

Guest
Die solo speler heeft dan toch uberhaupt niemand om vv aan af tegen want dan speelt hij of zei niet solo...

Daarbij doet TW genoeg voor beginnende spelers, ik kom net van w63 waar moraal, uitkijktoren, kerk, 1:20 verhouding, mentor systeem allemaal in zitten (deels al de standaart elke wereld). Zou gewoon fijn zijn als we eens wat alternatieve werelden kunnen zien, en dan niet alleen in de overwinningsvoorwaade met zoon gekke runeoorlog bijv.

Al die toevoegingen waar veel “pros” tegen zijn doet alleen maar het spel nog meer kapot maken voor hun, het trekt welliswaar wat nieuwe spelers die vaak maar 1 of twee werelden spelen maar alle ervaren spelers gaan naar de cl, kiezen heel selectief eens een wereld of stoppen gewoon.

Fijn trouwens dat je mij hier weg zet als iemand die niks voor noobs doet, beide van mijn laatste werelden iemand specifiek er bij genomen zonder ervaring en wegwijs gemaakt btw.

ja maar jij bent noob valentijn^^
 
Reactiescore
81
is er wel een mogelijkheid om het idee naar inno te sturen dat ze het kunnen implementeren?

Ga naar het ideeën forum en benoem het daar. Kan wel een half jaar duren voordat het eindelijk verwerkt is en je het in het spel kan toepassen als het idee is goedgekeurd
 
Bovenaan