Speelwijze HOOD.

DeletedUser71723

Guest
Goedenavond,

Na recente gebeurtenissen is deze post wel hoogst nodig geworden.
Een korte samenvatting van de afgelopen dagen.

2 dagen geleden gingen Hermich en mezelf (xyphon) van Rammen op de stam SKU.
Niets speciaals, zou ook geen grote uitdaging zijn vanwege onze overmacht in punten en ervaring.
Onze aanvallen kwamen hard aan en we konden al snel grote dorpenwinst maken.
Hermich geraakte in gesprek met Marcowoso, al snel werd het duidelijk dat hij graag zou verder spelen op deze wereld en boden we hem DU aan. Hij nam dit voorstel met beide handen aan, ookal liepen er reeds treinen en clears van ons die niet meer teruggetrokken konden worden. Hij vertelde ons dat de dorpen zouden leeg staan en dat hij aan de slag ging om dorpen voor ons uit te bouwen. Hij was ook zeer geintresseerd in onze toekomst plannen. Zo vroeg hij bijvoorbeeld wanneer we op hood. zouden gaan enzovoort.

Enkele uren later verbaasde het ons dan ook wanneer we zagen dat onze treinen gesniped werden en onze clears geblocked.
Maar goed, na zoveel jaren te spelen is dit niet de eerste keer dat een speler zonder skill zich niet aan zen woord hield. We spraken hem hierover aan en dan krijgen we opeens volgende mededeling: "groetjes van doctor". Hieronder bewijs (is screen van gsm dus google bewerken kan niet gebruikt geweest zijn, maar door die dwaze nieuwe regels was ik verplicht namen te blurren van mensen zonder toestemming.):
ca65d23421168714641e6682d5e8dc7f.png

Blijkt dat de speler zijn vv gedropt had bij hood. in de hoop te kunnen overleven. Nouja goed, we snappen dat hood. deze kans grijpt om ons te kunnen dwarsbomen. Spionage poging daarentegen vind ik al heel lager niveau. Na goed deffen van doctor op het account worden de dorpjes geinternd door el professor, zijn stamgenoot. Daarnaast gebruiken ze ook de vv om hun du's timings te geven zodat ze elke clear kunnen backtimen op net overgenomen dorpjes.

Na w63 heb ik me lang afzijdig gehouden van het AF, omdat het de laatste werelden toch enkel achteruit gaat qua niveau van p&p. Maar na wat enkele uren geleden gebeurde kon ik echt niet anders dan de wereld te tonen wat voor spelers we hebben op deze classic.
6b7902d22014b7f9838bc36c0e251f9f.png

Ja je ziet het goed, de vv word gebruikt voor het gebruik van kata! Op boerderij dan nog wel! Zou het kunnen dat kakaka speelt in de stam hood?

Ik hoop dat deze wereld rekening houd met wat voor spelers we hier te maken hebben.
Wij van rammen gaan nog geen kata oorlog beginnen tenzij we niet anders kunnen. Maar er zullen maatregelen getroffen worden.
 

DeletedUser78889

Guest
Kakaka speelt geen classic.

Jij moet trouwens zwijgen hyporcriete noob. Je speelt zelf met spionnen ( bewijs op w63 AF ) dus die katas zijn oververdiend dikke noob.
 

DeletedUser71723

Guest
En zoals altijd bedankt voor de nutteloze en onterechte commentaar kakaka.
Kakaka speelde wel classic, weggespeeld dan wel te verstaan.
 

DeletedUser78889

Guest
En zoals altijd bedankt voor de nutteloze en onterechte commentaar kakaka.
Kakaka speelde wel classic, weggespeeld dan wel te verstaan.

Nee hoor kneus. Wij hebben hier op het AF gedaan alsof we speelde om wat paniek te zaaien, meer niet.

Kan je trouwens op w63 even in gaan op de posts over je spionage of ?
 

DeletedUser71723

Guest
De enige noob ben jij, speel het spel lekker zoals het bedoeld is.

10 bb's per dag edelen zoals hood?
Moest je kijken naar men ODA en dat van onze stam dan zou je zien dat wij hier het minste internen of bb edelen van allemaal...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Niet een te fijne actie, maar de kata's, tja. Ik heb zelf samen met Thorsten geprobeerd een akkoord op te zetten om geen kata's te gebruiken, Hood ging akkoord en Rammen niet. Zou t zelf niet 1 2 3 doen, maar als je zelf aangeeft te gaan kata'en kan je niet verwachten dat een andere stam zich afzijdig gaat houden.
 

DeletedUser71723

Guest
Niet een te fijne actie, maar de kata's, tja. Ik heb zelf samen met Thorsten geprobeerd een akkoord op te zetten om geen kata's te gebruiken, Hood ging akkoord en Rammen niet. Zou t zelf niet 1 2 3 doen, maar als je zelf aangeeft te gaan kata'en kan je niet verwachten dat een andere stam zich afzijdig gaat houden.

Wie heeft kata's afgewezen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wie heeft kata's afgewezen?
Er is een pm geweest naar Xyphon en overigens ook de andere leiders van de grote stammen met de vraag of we er voor konden zorgen dat de wereld kata vrij zou worden. Wij werden doorverwezen naar Rafael en die heeft duidelijk gemaakt dat hij niks ziet in het verdrag. Als jullie geen kata's willen, er is een duidelijke kans geboden, pak hem dan ook aan zou ik zeggen.

Wil er nog wel even aan toevoegen dat IV:XX sowieso nooit kata's zou gooien, was meer een initiatief van ons om er een iets gezelligere classic van te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71723

Guest
Er is een pm geweest naar Xyphon en overigens ook de andere leiders van de grote stammen met de vraag of we er voor konden zorgen dat de wereld kata vrij zou worden. Wij werden doorverwezen naar Rafael en die heeft duidelijk gemaakt dat hij niks ziet in het verdrag. Als jullie geen kata's willen, er is een duidelijke kans geboden, pak hem dan ook aan zou ik zeggen.

Wil er nog wel even aan toevoegen dat XV:XX sowieso nooit kata's zou gooien, was meer een initiatief van ons om er een iets gezelligere classic van te maken.

Xyphon heeft andere spelers nu en raphael spreekt niet voor onze stam. Wij willen deze wereld ook graag kata vrij houden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Here's a little lesson in trickery.
Wil er nog wel even aan toevoegen dat XV:XX sowieso nooit kata's zou gooien, was meer een initiatief van ons om er een iets gezelligere classic van te maken.

2qchxfc.png


Goed geprobeerd Mats, maar mij heb je niet liggen!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Xyphon heeft andere spelers nu en raphael spreekt niet voor onze stam. Wij willen deze wereld ook graag kata vrij houden.
Zo lang geleden is het niet dat die pm is gestuurd maar oke. Beetje apart dat t nu zo via het af moet gaan dan, maar Hood is in ieder geval akkoord en de pm ligt nog in je inbox, bal ligt bij jullie.
 

DeletedUser79687

Guest
Dit ligt toch een tikje anders, ten eerste is er door ons geen kata gegooid,

ten tweede zit het zo dat hermich hem een plek had belooft bij ram2.
moest uit de stam leaven.

daarna heeft xhyphon gewoon aanvallen door blijven sturen.

hij heeft vervolgens ons een pm gestuurd..


peter zal zo alle bewijzen posten,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79389

Guest
Goedenavond,

Na recente gebeurtenissen is deze post wel hoogst nodig geworden.
Een korte samenvatting van de afgelopen dagen.

2 dagen geleden gingen Hermich en mezelf (xyphon) van Rammen op de stam SKU.
Niets speciaals, zou ook geen grote uitdaging zijn vanwege onze overmacht in punten en ervaring.
Onze aanvallen kwamen hard aan en we konden al snel grote dorpenwinst maken.
Hermich geraakte in gesprek met Marcowoso, al snel werd het duidelijk dat hij graag zou verder spelen op deze wereld en boden we hem DU aan. Hij nam dit voorstel met beide handen aan, ookal liepen er reeds treinen en clears van ons die niet meer teruggetrokken konden worden. Hij vertelde ons dat de dorpen zouden leeg staan en dat hij aan de slag ging om dorpen voor ons uit te bouwen. Hij was ook zeer geintresseerd in onze toekomst plannen. Zo vroeg hij bijvoorbeeld wanneer we op hood. zouden gaan enzovoort.

Enkele uren later verbaasde het ons dan ook wanneer we zagen dat onze treinen gesniped werden en onze clears geblocked.
Maar goed, na zoveel jaren te spelen is dit niet de eerste keer dat een speler zonder skill zich niet aan zen woord hield. We spraken hem hierover aan en dan krijgen we opeens volgende mededeling: "groetjes van doctor". Hieronder bewijs (is screen van gsm dus google bewerken kan niet gebruikt geweest zijn, maar door die dwaze nieuwe regels was ik verplicht namen te blurren van mensen zonder toestemming.):
ca65d23421168714641e6682d5e8dc7f.png

Blijkt dat de speler zijn vv gedropt had bij hood. in de hoop te kunnen overleven. Nouja goed, we snappen dat hood. deze kans grijpt om ons te kunnen dwarsbomen. Spionage poging daarentegen vind ik al heel lager niveau. Na goed deffen van doctor op het account worden de dorpjes geinternd door el professor, zijn stamgenoot. Daarnaast gebruiken ze ook de vv om hun du's timings te geven zodat ze elke clear kunnen backtimen op net overgenomen dorpjes.

Na w63 heb ik me lang afzijdig gehouden van het AF, omdat het de laatste werelden toch enkel achteruit gaat qua niveau van p&p. Maar na wat enkele uren geleden gebeurde kon ik echt niet anders dan de wereld te tonen wat voor spelers we hebben op deze classic.
6b7902d22014b7f9838bc36c0e251f9f.png

Ja je ziet het goed, de vv word gebruikt voor het gebruik van kata! Op boerderij dan nog wel! Zou het kunnen dat kakaka speelt in de stam hood?

Ik hoop dat deze wereld rekening houd met wat voor spelers we hier te maken hebben.
Wij van rammen gaan nog geen kata oorlog beginnen tenzij we niet anders kunnen. Maar er zullen maatregelen getroffen worden.

Allereerst, wij krijgen deze VV's zonder er om te bedelen, en mochten jullie slechte off werk aanschouwen. Jullie vragen gewoon op gesniped te worden, of het nou door noobs is of door ons als VV'ers. Dus het is echt je eigen schuld dat het nu zo moeizaam verloopt.

En ja, als wij die VV hebben gaan we daar volledig gebruik van maken. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken. En in welk opzicht verdenk je ons dan van spionage? Want dat is natuurlijk klink klare onzin.

Tot slot de kata's, dat is Marco zelf geweest die nog even online kwam en blijkbaar toch niet ,o positief stond tegenover een samenwerking met jullie. Hij heeft die kata's gestuurd en daar konden we niks aan doen.

Bewijs (bevel met looptijden + VV onderbreking) volgt zo.


Tot slot wil ik nog een opmerking maken, en dat is over de manier waarop jullie zo makkelijk een DU er bij rekruteren. Je zegt zelf dat het geen tegenstander van formaat is, maar toch zie je ze blijkbaar wel als potentieel slaafje. Wees dan een man en rol hem dan gewoon op.

Ik kijk nu al uit naar een oorlog met jullie, maar laten we die kata's achterwegen houden :)
 
Reactiescore
93
.Hood zou liefst de wereld winnen zonder in conflict te komen met een grote stam, want ze weten dat ze dat niet zouden winnen.. Maarja
 
Bovenaan