Speelwijze HOOD.

DeletedUser79687

Guest
.Hood zou liefst de wereld winnen zonder in conflict te komen met een grote stam, want ze weten dat ze dat niet zouden winnen.. Maarja

el prof, heeft de eerste aanvallen na ram gestuurd dus ongefundeerde onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
93
el prof, heeft de eerste aanvallen na ram gestuurd dus ongefundeerde onzin.
Van in het begin al man, inplaatsvan mensen aan te vallen ga je met iedereen bg maken lol (osu player, covered in darkness etc)
 
Reactiescore
81
TW marco VV aanvraag.png TW marco looptijd clear.png
17:44:41 aankomst
3:15:45 looptijd
14:28:56 verzendtijd

Hallo iedereen,

Met deze afbeeldingen wil ik iedereen laten zien dat het versturen van die aanval met de kata's erin, niet door een speler van .Hood is gedaan. Wij kwamen er pas achter op het moment van de aankomst dat de aanval met kata's op de boerderij waren.

Zelf ben ik erg tegen het gebruik van kata's en heb ze alleen op de verzamelplaats gericht staan. Erik en ik opperen ook steeds dat wij niet willen dat er kata's gebruikt worden op andere gebouwen dan muur en verzamelplaats. Hierom hebben wij het verdrag met IV:XX ook ondertekend.

Zelf vind ik het vervelend dat dit gebeurd wanneer .Hood veel VV doet en dat onze naam hier op een slechte manier in voorkomt.

Om nog even in te gaan waarom wij de VV doen, lijkt mij vrij eenvoudig. Ze hadden zelf geen zin meer en wij zagen een kans om het jullie moeilijk te maken en wat edels te killen. Ik weet zeker dat wanneer er een VV bij jullie gedumpt word en je ziet edels komen van je vijandige stam dat jij ze ook gaat snippen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Peter jij moet echt screenshots leren maken :D Mooi uitgelegd, maar jammer dat er pas zo laat iemand komt met deze post
 

DeletedUser77627

Guest
Ondertussen gaat Raphael lekker door met kata’en zoals hij al heel de Classic doet.
 

Bijlagen

  • 96FA5661-7344-46A5-AFBF-2EC2C18057EC.png
    96FA5661-7344-46A5-AFBF-2EC2C18057EC.png
    705,1 KB · Weergaven: 22

DeletedUser77627

Guest
Nog een. Toch zielig dat deze jongen zo gefrustreerd is dat hij met kata’s moet gooien..
 

Bijlagen

  • D0127FB9-A80C-4B1A-9E8A-6909D0C810DB.png
    D0127FB9-A80C-4B1A-9E8A-6909D0C810DB.png
    917,5 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Had gelukzaligen niet een kataoorlog aangekondigd als iemand uit rammen met katas ging gooien?
 

DeletedUser3368

Guest
Ik weet niet wat ik zieliger vind, de kata's of de manier om vanuit .Hood met elkaar en anderen om te gaan.

Dag Jeroen

Voor ons lijkt een bondgenootschap de beste oplossing. Wij zijn nu nog zvzn bezig met de stam enigma uit te roeien, daarna kunen we met je meestrijden.

Groeten
Jonas

OwhPUS 26.11.18 21:09
Ha [player]Zyrack[/player],

Ik zie dat je de overstap naar [ally].Hood[/ally] gemaakt heb. Verrassend maar aan de andere zijde ook begrijpelijk. Je snapt wel dat ik ietwat verbaast ben erover, al heb je helemaal geen verantwoording naar mij hierover af te leggen. Toch ben ik wel benieuwd wat dit betekent voor onze 'relatie' en over de toekomst? Wellicht kunnen we open boek met elkaar hierover spelen? :)

Groet,
Jeroen

Zyrack 26.11.18 23:12
Was een aanbod dat we niet konden afslaan. Van ons persoonlijk krijg je geen last en moest dit toch het geval zijn krijg je minstens 72 uur op voorhand te weten, tenzij je zelf iets tegen ons onderneemt.

Mvg

OwhPUS 26.11.18 23:13
Dank voor je reactie. Begrijpelijk, uiteraard geldt hetzelfde andersom uit respect.

Toch wel jammer, als je dan SKU aanvalt in verlengde van de opening van dit topic, .Hood verdedigt en dat je 'bondgenoot' er dan gericht mee vandoor gaat zonder bericht hiervan te doen of hierover te overleggen. Zoveel is een bondgenootschap dus waard voor één van de stamgenoten van .Hood... Zie hieronder.

e21b772f11d5030371a23781f567e703.png


ee8e119228d7ac00cff4f2cce2a86264.png


5f59cc55213fbf1249c054ad45b6f7bb.png


En voor overname van dorp kort daarna door Zyrack, waarbij edels getimed zijn op hoeveel ik de toestemming zou brengen: http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=village&mode=conquers&id=1312
 

DeletedUser5310

Guest
Toch ook wel grappig dat Zyrack een paar dagen later weer ingeruild is, moet echt een mega aanbod zijn geweest!
 

DeletedUser3368

Guest
laffe actie weer van je om ons in verlegenheid te brengen.
ik citeer je stamlid 'die tegen zyrack en zuin zie, neem het niet persoonlijk op na het snipe van hun trienen, de vv was in onze bezit en jij viel dus een bevriend lid aan als bg, jij bent de dader., daarnaast was dit voor dat zij ons waren gejoint, toen had je er ook al over geklaagt.

Wat een slecht staaltje P&P. 1) Niet te begrijpen. 2) Wat is je punt? 3) Wat is nou het citaat? 4) Bevriend lid aanvallen als bg? Wie is hier bevriend en wie is hier de bondgenoot?

Ik zou je een cursus aan kunnen bieden. Maar ik ben bang dat, dat zelfs niet helpt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
laffe actie weer van je om ons in verlegenheid te brengen.
ik citeer je stamlid 'die tegen zyrack en zuin zie, neem het niet persoonlijk op na het snipe van hun trienen, de vv was in onze bezit en jij viel dus een bevriend lid aan als bg, jij bent de dader., daarnaast was dit voor dat zij ons waren gejoint, toen had je er ook al over geklaagt.

Ehm, vertaling gevraagd :eek:
 
Reactiescore
81
Ik weet niet wat ik zieliger vind, de kata's of de manier om vanuit .Hood met elkaar en anderen om te gaan.

Toch wel jammer, als je dan SKU aanvalt in verlengde van de opening van dit topic, .Hood verdedigt en dat je 'bondgenoot' er dan gericht mee vandoor gaat zonder bericht hiervan te doen of hierover te overleggen. Zoveel is een bondgenootschap dus waard voor één van de stamgenoten van .Hood... Zie hieronder.

En voor overname van dorp kort daarna door Zyrack, waarbij edels getimed zijn op hoeveel ik de toestemming zou brengen: http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=village&mode=conquers&id=1312

Het klopt idd dat ik Zyrack die dorpen heb laten edelen en net genoeg edels heb geblokt om een goede ts voor hem te hebben.
Doctor had vv en het was zijn edelgebied, maar door de vv konden wij de 2 dorpen niet overnemen. Daarom zyrack met edels laten komen en daarna het dorp zelf gestackt.
Wanneer de vv bij je gedumpt is en de eigenaar zegt van doe je ding je mag alles hebben ik gun het rammen niet. Dan vind ik het best mogen dat wij dan jullie edels blokken. Dat het dorp dan nog binnen te halen is voor ons is dan ook een extra voordeel.

Waarom de switch van Zyrack en zuin.
Dit was hun eigen keuze. Ons idee was eerst zyrack mee in .Hood en zuin als back-up/hulp de rim in zou gaan.
Zelf hebben ze aangegeven dat ze de rollen kraag omgedraaid willen hebben omdat het front van zuin makkelijker is en zelf meer save heeft. Wie zijn wij dan om dan niet te switchen.
 

DeletedUser5310

Guest
Ik stel een wereld voor waar mensen geen VV kunnen sturen óf alleen in de stam, aangezien doctor blijkbaar van genoeg accounts VV heeft gekregen en deze accounts of heeft gebruikt om onrust te zaaien of om door zijn stam te laten internen/andere stammen te benadelen.
 
Reactiescore
81
Als een nieuwe toevoeging bij de volgende classic lijkt mij een prima idee idd. even onthouden wanneer de instellingen topic er komt voor CL.19

Heb je ook minder boost accounts die door vele vv groeien
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Geen vv buiten stam lijkt mij een prima toevoeging ja. Maar volgens mij heb ik dit wel al in voorstellen van werelden zien passeren maar is dit er nooit doorgekomen? :p
 
Reactiescore
93
Toch ook wel grappig dat Zyrack een paar dagen later weer ingeruild is, moet echt een mega aanbod zijn geweest!

Dit was al gepland, zuin gaat zyrack stilaan overnemen, en team zyrack gaat op zuin zijn account spelen
 

Bijlagen

  • Screenshot_17.png
    Screenshot_17.png
    67,7 KB · Weergaven: 18

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Duckje is dat een mogelijkheid? Geen vv buiten de stam? Lijkt mij ook voor normale speelwerelden in combi met nog kleinere stammen en geen oss buiten de stam een enorme plus om kleinere werelden te creeren met meer dan (nu vaak) maar twee of drie kampen :p
 
Bovenaan