[Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

Reactiescore
1.238
Nee klopt. Achteraf gezien zou ik de engel anders willen inzetten, dat hij op dag 3 gelyncht moet worden wil hij winnen. En dat je dat kan stoppen door een wetsvoorstel, uiteraard met een prijs die je als goedjes moet betalen (extra infectie, of de engel wordt slechte of iets anders..). Ik vind de engel nog steeds een viable manier om te winnen alleen stopt het potje daardoor zo abrupt
het kutste aan de engel is dat je letterlijk niks hebt om op te gaan. het is dag 1 weet ik veel hoe iedereen in de wedstrijd zit, dat ben ik aan het aftasten.

met een fluitspeler kan je iig nog merken dat gedurende het potje iemand andere prioriteiten lijkt te hebben, is er een kans dat hij gezien wordt etc.
nu heb je al die info niet gewoon een zwaar overpowderde pauperrol.
 
Reactiescore
141
denduvel speelde het spel slim. Alle stemmen waren zeer gespreid en hij triggerde gewoon een paar heethoofden die counterstemde enzo.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
gewoon nog eens spelen en alle rollen gewoon terug herverdelen?
immers spijtig voor de tijd die jojor erin heeft gestoken
 
Reactiescore
338
Ik vind wel dat ze gelijk hebben en het was een mooi potje en het is jammer dag het al over is.
 

DeletedUser17472

Guest
persoonlijk wel niet zo'n fan van de referenda, trekt de aandacht wel veel weg van de wolvenjacht en je kan er ook gewoon niets uit opmaken - behalve dan wie risico-avers is en wie niet
Die vond ik juist leuk. Dat snap ik tenminste :)
 
Bovenaan