[speeltopic] Wvw #128

DeletedUser63354

Guest
Hmm je had het met quotes kunnen bewijzen waarmee je wellicht Mootor had om kunnen praten.
Dat van het schot heb ik niet gelezen in het eindspel, wel jammer dan. Ik wist dat er nog een levensheks inzat maar dacht dat jij ziener was. Een 2e jager had ik niet verwacht.

Verder was ik het actiefste van iedereen, de stats bekijkende. Dus om het op inactiviteit te schuiven is beetje apart.


Daarom heb je mij geluncht! Je wilde gewoon de actiefste zijn :p!
 

DeletedUser55797

Guest
Slechtste speler van deze ronde omdat 1 speler zich ongelooflijk wolfs gedroeg en totaal niet naar zijn rol gedroeg?

Mijn stemmen:
Dag 1: Yube
Dag 2: Yube
Dag 3: Oscar
Dag 4: Marwo
Dag 5: Anth
Dag 6: Anth

Yube + Marwo was ik de 1e die echt er vol op ging, met Oscar meegestemd. En dan toevallig Anth gewoon niet vertrouwen en 2x op hem stemmen. Jaa mensen ben de slechtste speler uit deze ronde. Mijn Levensdrankje wou ik dag 5 inzetten, maar dat vergat ik, was vrij druk. Als ik niet gelynched werd had ik hem dag 6 ingezet, en was het spel nu nog niet afgelopen. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb niet zo gek slecht gespeeld! Kan tenminste nog zeggen dat er door mij 2 wolven uit het spel zijn gehaald ;)
En woeptiediedoeee Anth, je speelt naar je rol omdat je Bert hebt gezienert... Dat is niet zo gek als je ziener bent. Hoe de f*ck had ik kunnen weten dat jij ziener bent, als je er totaal niet naar gedroeg. Wat ik frappant vind is dat Bert wist dat Anth ziener was in een no-claim ronde :eek:
 

DeletedUser52001

Guest
Slechtste speler van deze ronde omdat 1 speler zich ongelooflijk wolfs gedroeg en totaal niet naar zijn rol gedroeg?

Mijn stemmen:
Dag 1: Yube
Dag 2: Yube
Dag 3: Oscar
Dag 4: Marwo
Dag 5: Anth
Dag 6: Anth

Yube + Marwo was ik de 1e die echt er vol op ging, met Oscar meegestemd. En dan toevallig Anth gewoon niet vertrouwen en 2x op hem stemmen. Jaa mensen ben de slechtste speler uit deze ronde. Mijn Levensdrankje wou ik dag 5 inzetten, maar dat vergat ik, was vrij druk. Als ik niet gelynched werd had ik hem dag 6 ingezet, en was het spel nu nog niet afgelopen. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb niet zo gek slecht gespeeld! Kan tenminste nog zeggen dat er door mij 2 wolven uit het spel zijn gehaald ;)
En woeptiediedoeee Anth, je speelt naar je rol omdat je Bert hebt gezienert... Dat is niet zo gek als je ziener bent. Hoe de f*ck had ik kunnen weten dat jij ziener bent, als je er totaal niet naar gedroeg. Wat ik frappant vind is dat Bert wist dat Anth ziener was in een no-claim ronde :eek:

Lol, jij was. Echt niet de eerste die vol op mij ging xD
 

DeletedUser63354

Guest
Volgens mij was ik de eerste die op yube en marwo ging?
Achja, kinderachtige discussie.,
 

DeletedUser

Guest
Zo te horen hebben alle toppers deze ronde niet gewonnen :Embarrassment:
 

DeletedUser1435

Guest
bert wist helemaal niet dat ik ziener was.

dit was een no claim ronde hoor en ik die bekend sta als de eerlijkheid zelve gaat natuurlijk dan zijn rol niet vertellen!
 

DeletedUser

Guest
Slechtste speler van deze ronde omdat 1 speler zich ongelooflijk wolfs gedroeg en totaal niet naar zijn rol gedroeg?

Mijn stemmen:
Dag 1: Yube
Dag 2: Yube
Dag 3: Oscar
Dag 4: Marwo
Dag 5: Anth
Dag 6: Anth

Yube + Marwo was ik de 1e die echt er vol op ging, met Oscar meegestemd. En dan toevallig Anth gewoon niet vertrouwen en 2x op hem stemmen. Jaa mensen ben de slechtste speler uit deze ronde. Mijn Levensdrankje wou ik dag 5 inzetten, maar dat vergat ik, was vrij druk. Als ik niet gelynched werd had ik hem dag 6 ingezet, en was het spel nu nog niet afgelopen. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb niet zo gek slecht gespeeld! Kan tenminste nog zeggen dat er door mij 2 wolven uit het spel zijn gehaald ;)
En woeptiediedoeee Anth, je speelt naar je rol omdat je Bert hebt gezienert... Dat is niet zo gek als je ziener bent. Hoe de f*ck had ik kunnen weten dat jij ziener bent, als je er totaal niet naar gedroeg. Wat ik frappant vind is dat Bert wist dat Anth ziener was in een no-claim ronde :eek:
Ik ben gewoon helderziend maar ik wist niet dat hij ziener was wel dat hij goedje was dat maakte ik overal uit op. Kennis is macht.

Dat jij hem en mij verdacht dat maakt jou de slechtste speler.
Volgens mij was ik de eerste die op yube en marwo ging?
Achja, kinderachtige discussie.,
Volgens mij had ik haar na een uur al door alelen toen zette ik mijn schot op haar en had ik zoiets van ik ga toch wel dood dus zij ook dus hoef haar niet meer te verdenken ^.^
bert wist helemaal niet dat ik ziener was.

dit was een no claim ronde hoor en ik die bekend sta als de eerlijkheid zelve gaat natuurlijk dan zijn rol niet vertellen!
idd wat een gemene mensen.
 
Bovenaan