[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom? Omdat die al zo vaak de kans krijgen om het te spelen? In tegenstelling tot andere spelers die steeds maar niet de kans krijgen?

@Bappos; was mijn eerste mening :p
Maar ik zal het bij deze post laten.

Veel plezier met je ronde vol met spelers zoals Harry P en Legend Hood =)
 

DeletedUser1435

Guest
bappos heeft gelijk

laten we nu beginnen met een discussie over hoe goed ik was dit potje
 

DeletedUser

Guest
Waarom? Omdat die al zo vaak de kans krijgen om het te spelen? In tegenstelling tot andere spelers die steeds maar niet de kans krijgen?

@Bappos; was mijn eerste mening :p
Maar ik zal het bij deze post laten.

Omdat het ergens wel klopt dat die spelers die het voor de 1e x spelen ook het niet precies weten, en aangezien we dadelijk toch 2 rondes tegelijk hebben, zich ergens aan moeten kunnen optrekken. Die 'gevestigde' spelers maken het spel, zij zien hoe het in elkaar zit, daarom ook geen rondes met 100% gevestigde spelers maar wel dus voor een deel gereserveerd naar mijn mening. Anders leren ze het nooit. Dus in feite ben ik voor gemengde rondes. Op deze manier heb je over een tijdje alleen maar ervaren spelers en komt er om de zoveel tijd misschien een paar nieuwe mensen op het forum. Die mee willen doen en dat moet natuurlijk altijd kunnen.
 

DeletedUser

Guest
dat reserveren vind ik nu enkel nog kunnen voor de herstartte versie van #5.
maar enkel dan. want anders zoals ramoth al zegt , wordt het een grote vriendjespolitiek. (mss niet meteen ,maar na een paar spellen gaat het zo zijn)
 

DeletedUser

Guest
Omdat het ergens wel klopt dat die spelers die het voor de 1e x spelen ook het niet precies weten, en aangezien we dadelijk toch 2 rondes tegelijk hebben, zich ergens aan moeten kunnen optrekken. Die 'gevestigde' spelers maken het spel, zij zien hoe het in elkaar zit, daarom ook geen rondes met 100% gevestigde spelers maar wel dus voor een deel gereserveerd naar mijn mening. Anders leren ze het nooit. Dus in feite ben ik voor gemengde rondes. Op deze manier heb je over een tijdje alleen maar ervaren spelers en komt er om de zoveel tijd misschien een paar nieuwe mensen op het forum. Die mee willen doen en dat moet natuurlijk altijd kunnen.

kan ook maar ja ik heb inderdaad weinig gepost hier in deze ronde
en bij tim was ik zo dood

maar daarom wou ik tim dood hebben sommige vinden het leuk om te winnen ik vindt het spel leuk en vond tim te goed

en dan heb je van die knakkers zal geen namen noemen wie hem achterna lopen of het forum onder spammen

en ik schrijf inderdaad niet met leestekens maar aan me spelling kan ik niets doen want heb dyslexie en iedereen wie dit leest en me daarop continu moet aanspreken mag van mij wel is door de stront zakken
 

DeletedUser

Guest
zijn er hier nog mensen die een pm kregen van harry p. waarin hij je de huid vol scheldt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik noem het geen vriendjespolitiek.

Ik zou bijvoorbeeld Kindorin zo op die lijst zetten en wij zijn niet bepaald vrienden. Maar ik weet dat hij ervaren is dus waarom niet.
Het spel moet gewoon niet 'verkloot' worden dat is het belangrijkst en als je een mengelmoes van ervaring hebt die een paar nieuwkomers wat kan bijleren is dat alleen gunstig.
 

DeletedUser

Guest
kan ook maar ja ik heb inderdaad weinig gepost hier in deze ronde
en bij tim was ik zo dood

maar daarom wou ik tim dood hebben sommige vinden het leuk om te winnen ik vindt het spel leuk en vond tim te goed

en dan heb je van die knakkers zal geen namen noemen wie hem achterna lopen of het forum onder spammen

en ik schrijf inderdaad niet met leestekens maar aan me spelling kan ik niets doen want heb dyslexie en iedereen wie dit leest en me daarop continu moet aanspreken mag van mij wel is door de stront zakken

Snap je nou niet dat het zo irritant leest, als je zonder leestekens schrijft. Dat je fouten maakt in woorden maakt niks uit, maar als je dan ook nog is geen komma's en punten gebruikt is het een grote chaos;)
 

DeletedUser

Guest
zijn er hier nog mensen die een pm kregen van harry p. waarin hij je de huid volscheldt?

lol ten eerste is dat spam ?? over pm's praten of niet
en de huid vol scheld weet niet wat jij lees

maar als ik jou in een pm de huid vol scheld vindt ik dat wel erg knap
maar ja we weten dat je altijd overdrijf

en mij continu aanspreken op me spelling let is op die van je zelf dan voor je mij erop aanspreek vol scheldt
 

DeletedUser

Guest
lol ten eerste is dat spam ?? over pm's praten of niet
en de huid vol scheld weet niet wat jij lees

maar als ik jou in een pm de huid vol scheld vindt ik dat wel erg knap
maar ja we weten dat je altijd overdrijf

en mij continu aanspreken op me spelling let is op die van je zelf dan voor je mij erop aanspreek vol scheldt

Spelling is iets anders dan werkwoordsvormen:p
 

DeletedUser

Guest
lol ten eerste is dat spam ?? over pm's praten of niet
en de huid vol scheld weet niet wat jij lees

maar als ik jou in een pm de huid vol scheld vindt ik dat wel erg knap
maar ja we weten dat je altijd overdrijf

en mij continu aanspreken op me spelling let is op die van je zelf dan voor je mij erop aanspreek vol scheldt

het spel is lang afgelopen dus waar zever jij over?
en moet ik de pm een anders op het forum zetten?
mss best want dan kan iedereen zien hoe jij echt bent en krijg je ook direct een infraction of ban.
 

DeletedUser

Guest
Ik sluit dit topic, mocht iemand er nog iets mee willen doen waardoor het per se open moet blijven: pm me dan maar. Dit is toch alleen maar spam en moddergegooi, bovendien hebben we het discussietopic nog. Bappos gaat zo een poll plaatsen op dit forum waar jullie kunnen stemmen voor de spelleider(s) van de komende ronde(s).

Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan