[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14476

Guest
mooi zo burgers hebben dan toch eens gewonnen :)

ik heb veel plezier aan het spel gehad en het was natuurlijk mede doordat white het zo goed had geleid

enige nadelen de mensen die had wat verpest hebben .. (zal maar geen namen noemen zekers)
en wat het wat zwak optreden van white tegen spelers die regels overtreed hadden: zoals doden die bleven praten, rol vertellen en natuurlijk het massaal veel spammen :D
 

DeletedUser

Guest
Lekker jongens! Ik wist van de ziener en beschermengel. oortjes was overduidelijk en die hints over god vond ik op aeneas slaan toe heb ik een nachtje geslapen en toen wist ik dat hij beschermengel was.

Mijn naam is 1 keer voorgekomen in eht laatste verhaaltje en dan ook nog foutgeschreven! xD.

Mooi gedaan whiteflash!
 

DeletedUser

Guest
-.- Moest je eens kijken zou je zien dat we een nieuwe spelleider aan het kiezen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor deze ronde White, ik vrees dat je er echt teveel tijd in gestoken hebt xD.

Leve de burgerrol!
 

DeletedUser

Guest
mooi zo burgers hebben dan toch eens gewonnen :)

ik heb veel plezier aan het spel gehad en het was natuurlijk mede doordat white het zo goed had geleid

enige nadelen de mensen die had wat verpest hebben .. (zal maar geen namen noemen zekers)
en wat het wat zwak optreden van white tegen spelers die regels overtreed hadden: zoals doden die bleven praten, rol vertellen en natuurlijk het massaal veel spammen :D

eigenlijk hebben de burgers al twee keer gewonnen want de vorige ronde waren het de geliefden , en als ik mij niet vergis waren dat ook burgers.
 

DeletedUser

Guest
Was een leuk potje :) Heb er niet al te lang ingezeten maar toch :) Thumbs up voor Whiteflash!
 

DeletedUser

Guest
Goed gedaan White, De Complimenten.
Het spijtige aan deze ronde vond ik dat de theorien op niets trokken :rolleyes:
De deelnemers vonden echt alles een theorie :p
 

DeletedUser17726

Guest
Btw. Ik wil Aeneas bedankten voor het geven van bescherming al die nachten.:)

En natuurlijk lachen om de mensen die niet doorhadden dat ik ziener was..
Want volgens mij was het best overduidelijk:p

Het was me een eer ^^
En jij mij nog verdenken ook :D
Op één dag verdachten heel veel mij (voor mijn gevoel dan xD)
 

DeletedUser

Guest
De hints die ik zo nog weet:

- Ergens gebruikte ik een zin, alleen een God kan je nu nog beschermen, die sloeg dus natuurlijk op Aeneas80 als beschermengel
- De rollende stenen sloegen inderdaad op Tim, veel te simpel maarja
-De kaars had ik zo gekozen aangezien Hotstuff verdacht was, maar tegelijkertijd vurig vuurtje ermee in verband gebracht kon worden
- Een wolf hield van snelheid, sloeg op Cupra
-Ergens in mijn tekst had ik kort bijeen 3 kleuren gebruikt, Slaro zag rood, de lucht zag blauw en de maan wit. Dit is natuurlijk de nederlandse vlag waarvan Mohniels1 een avatar had (met die kleuren)
-Er werd in sommige teksten sarcasme gebruikt, sloeg ook op Tim (handtekening)
-Ik heb een zin in de aard van "hij komt nooit meer terug tot leven"; terug tot leven komen = revive = revival x
-Ook had ik ergens een leger en vrede bewaren bijeengezet geloof ik, wat dan sloeg op Kindorins handtekening

Zal eens verder zoeken of ik er nog vind
 

DeletedUser

Guest
Nope, onbewust heb ik toch wel enkele bergippen meermaals gebruikt. Dus sorry daarvoor :p

EN Harry .P leefde toch nog :confused: Anders sluit ik me een maand op in mijn kamer :eek:

Ook bedankt voor de complimenten ^^ Ik hoop dat het niet te saai was.

ik was dood
ga je maar opsluiten

werdt tegelijktijd door de wolven in 3 en 4 vermoord :(
 

DeletedUser

Guest
Damn ik heb geheugenverlies ofzo :confused: Echt bizar dat ik dat zomaar vergeten ben, op de laatste dag nogwel :eek:

jep sta wel in het laatse verhaal :D
maar ik sta niet onderin wat ik doe

maarjah verder wel allemaal leuk vooral het laatse verhaal briljant
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog gestorven buiten dat ik wel op ongeveer alle wolven heb gestemd, heb ik wel best veel burgers verdacht gemaakt cure, oliver101, parra, eigenlijk was mohniels enige waar ik voor de massa juist vermoeden had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan