[Speeltopic 1 ] ' Waar is de bal?'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da Phoenix

Guest
Ik ga nu even een uurtje vrijmaken voor dit maar dan moet ik weer leren jongens
dus uitslag / nieuwe opdrachten komen hier binnen het uur:)

Tip : Zoek de afbeelding op , dat heeft niemand gedaan , want vergeet niet.
Het draait om de eer en offcourse PA punten:)

Da Phoenix

geheimelol

Guest

Da Phoenix
Had ik bij de eerste gedaan, op 'golf' gegoogled, maar ik kon hem niet vinden en ik zou niet weten waar jij op googlet :p

Sadness War Lord

Guest
Wat een onzin. Als je een beetje fair wilt spelen dan speelt iedereen gewoon zonder te googelen. Het spel is er niet voor bedoelt om de plaatjes op te zoeken lijkt me.

Da Phoenix

Guest
Het is zeker geen verbod omdat de afbeeldingen meestal misleidend zijn.
Dus zeker geen onzin als je voor de overwinning speelt.

Sadness War Lord

Guest
Ik vind het wel onzin, haalt het hele charme van het spel weg. Doe dan zoek de foto ofso. De charme van het spel is juist dat sommige afbeeldingen bijna onmogelijk te raden zijn. Wtf zou het aan zijn als de afbeeldingen niet misleidend waren...

geheimelol

Guest
Ik vind het wel onzin, haalt het hele charme van het spel weg. Doe dan zoek de foto ofso. De charme van het spel is juist dat sommige afbeeldingen bijna onmogelijk te raden zijn. Wtf zou het aan zijn als de afbeeldingen niet misleidend waren...
Als je het niet wilt doe je het neit ;)

Uhm online?

Guest

Da Phoenix
Ik zou eventueel kunnen helpen als je het te druk heb ;)

Da Phoenix

Guest
Nieuwe opdrachten zijn klaar / Puntentelling 80%

Ik ga nu een uurtje leren en dan slapen.
Morgen krijgen jullie beloofd de uitslag;)

senne

Guest
Ik moet zeggen dat ik het volledig met SWL eens ben. Sorry maar dit spel gaat er toch om om te raden waar de bal zich bevindt, niet om urenlang te zoeken op google naar datzelfde plaatje. Ik zou de opgaves dan gewoon makkelijker maken zodat we op basis van waar de desbetreffende sporters heenkijken kunnen zijn waar de bal is, in elk geval bij makkelijk. Dat motiveert toch ook een stuk meer mensen om iets in te sturen dan dat ze wild moeten gokken.

Uhm online?

Guest
Ik moet zeggen dat ik het volledig met SWL eens ben. Sorry maar dit spel gaat er toch om om te raden waar de bal zich bevindt, niet om urenlang te zoeken op google naar datzelfde plaatje. Ik zou de opgaves dan gewoon makkelijker maken zodat we op basis van waar de desbetreffende sporters heenkijken kunnen zijn waar de bal is, in elk geval bij makkelijk. Dat motiveert toch ook een stuk meer mensen om iets in te sturen dan dat ze wild moeten gokken.
De moeilijkheid opbouwen lijkt me beter te makkelijk is ook zo saai ;)

Poule niet te moeilijk

Daarna elke ronde moeilijkere vragen/afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.