[Speeltopic 1 ] ' Waar is de bal?'

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaenken

Guest
Is bob nu weer gebanned of niet:confused:

BobDeSpuiter
Banned

Laatste activiteit: Vandaag 19:52

Kahvi

Guest
Blijkbaar ;)

En nog altijd geen uitslag.

Ik ben bang dat dit spelletje niet gaat werken.

Sadness War Lord

Guest
Blijkbaar ;)

En nog altijd geen uitslag.

Ik ben bang dat dit spelletje niet gaat werken.
Tja, dan moet hij maar zorgen dat hij niet gebanned wordt. Sorry spelleiders, maar ik vind de kwaliteit van leiding niet goed. Ik denk dat dit spelleje zeker kan gaan werken mits er een actieve leiding is en de regels wat aangepast worden.

Kahvi

Guest
Dat ben ik zeker met je eens Sadness.

Als je een spel begint moet je wel laten zien dat je er serieus mee bezig bent.
Donderdag zou de uitslag bekend gemaakt worden. Het is nu bijna zondag.
Beetje jammer.

senne

Guest
Ja ik ben het eens met bovenstaande posters, vind het ook erg jammer. Het was een leuk concept maar zowel van een hoop deelnemers als van de leiding valt het tegen wat opkomst betreft.

Hidan

Guest
Jup, maar alsnog denk ik niet dat het gewerkt had, aangezien activiteit wel vergezocht is hier (als het waar is wat Da Phoenix zei ergens in het topic dat er maar 15 mensen antwoorden hadden gestuurd)

Kahvi

Guest
Klopt, maar toen wist hij nog niet hoeveel berichten Bob binnen had gekregen.
Ik zou nog wel willen weten hoeveel mensen in totaal nou daadwerkelijk een antwoord hebben verstuurd.

senne

Guest
Jup, maar alsnog denk ik niet dat het gewerkt had, aangezien activiteit wel vergezocht is hier (als het waar is wat Da Phoenix zei ergens in het topic dat er maar 15 mensen antwoorden hadden gestuurd)
Ja daarom zei ik al dat het ook van de kant van de deelnemers tegen is gevallen.

jaenken

Guest
Klopt, maar toen wist hij nog niet hoeveel berichten Bob binnen had gekregen.
Ik zou nog wel willen weten hoeveel mensen in totaal nou daadwerkelijk een antwoord hebben verstuurd.
Ik denk dat ik de enige ben ik mijn poule.
Ik heb er dan wel geen enkel juist, maar toch...

Bonsai.

Guest
De opgaven waren ook veel te moeilijk ... Ik kan nog altijd niet geloven dat die het zijn :/

Daniboyii

Guest
De opgaven waren ook veel te moeilijk ... Ik kan nog altijd niet geloven dat die het zijn :/
Zo moeilijk zijn ze niet echt ...

Je kan goed kijken waar de spelers naar kijken ... ;)

Ps.: Dat werkt niet altijd xD

Hidan

Guest
Sorry hoor dat mijn examens voorgaan;)
Ja tuurlijk, maar niet om lullig te doen, maar als je weet dat je examens hebt en dat veel tijd in beslag neemt, is het niet handig om een spel te starten wat ook wel redelijk wat tijd in beslag neemt.

Sadness War Lord

Guest
Ja tuurlijk, maar niet om lullig te doen, maar als je weet dat je examens hebt en dat veel tijd in beslag neemt, is het niet handig om een spel te starten wat ook wel redelijk wat tijd in beslag neemt.
+1
Ik voel me gewoon aan het lijntje gehouden. Ik schrijf me bij deze dan ook uit voor het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.