speedwereld

DeletedUser

Guest
hoe komt het dat ik met 1 premium punt naar binnen ben gegaan dan?
 

DeletedUser5312

Guest
ja...
ik ben overgenomen...:(
ik was vergeten hem op vv te zetten
en het slorpt tijd
de volgende x dat ik de speedwereld doe is in de vakantie

ik heb ook echt al superveel een boos gesprek met m'n ouders gehad dat ik er veel te veel achter zat
terwijl ik nog nieteens een dag speelde...
 

DeletedUser

Guest
Idd, de speedwereld is echt voor gameslaves, en idd maak de vv wat langer voor NIET gameslaves, maak de premium punten tot 3 of tot 1 (ze kopen toch wel premium want voor 1 punt moet je ook de volle 5 punten kopen) en dan kan de rest nog gebruikt worden voor andere werelden en doen er meer mensen mee :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind de timing van de speedwereld geen succes als je hier een kans wilt maken moet je veeeeeeeeeel actief zijn en aangezien normale mensen anar school gaan of werken kunnen andere (sloebers) makkelijk spelen... dit is alleen eerlijk in de vakantie als iedereen de mogelijkheid heeft om te spelen

ik vind het ook geen succes dus vanwege de timing dat het in gevoerd is... ik zal ook niet snel weer in een speedwereld spelen eerlijk gezegd...
 

DeletedUser390

Guest
ik vind de timing van de speedwereld geen succes als je hier een kans wilt maken moet je veeeeeeeeeel actief zijn en aangezien normale mensen anar school gaan of werken kunnen andere (sloebers) makkelijk spelen... dit is alleen eerlijk in de vakantie als iedereen de mogelijkheid heeft om te spelen

ik vind het ook geen succes dus vanwege de timing dat het in gevoerd is... ik zal ook niet snel weer in een speedwereld spelen eerlijk gezegd...

Noem jij mij een sloeber omdat ik je heb overgenomen? :p
 

DeletedUser

Guest
holy, je hebt me overgenomen was netjes kon ik o pgeven moment toch niets meer aan doen, en het was een leuk gevecht :) jammer dat je me andere dorp niet had, ik had je dat dorp wel gegunt maar iemand anders ging ermee aan de haal nadat hij zag dat jij mn eerste dorp had gepakt :D

maar je voelt je blijkbaar wel aangesporken met het woord 'sloeber' , heb je toevallig vrij deze week om snel te groeien:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik moet hem wel een beetje gelijk madmaniac200 wel gelijk geven wat betreft de timing. ik zit nog steeds in de speedwereld en ben nog niet overgenomen, maar als je ziet wat de nummer 1 aan dorpen al heeft joh. die zit er denk ik egt non stop achter. en idd, normale mensen werken/zitten op school dus egt grote kans om te winnen of hoog te eindigen heb je al niet.

voortaan zou het beter zijn in de vakantie. laat de kerstvakantie er nou net aankomen:p
 

DeletedUser390

Guest
holy, je hebt me overgenomen was netjes kon ik o pgeven moment toch niets meer aan doen, en het was een leuk gevecht :) jammer dat je me andere dorp niet had, ik had je dat dorp wel gegunt maar iemand anders ging ermee aan de haal nadat hij zag dat jij mn eerste dorp had gepakt :D

maar je voelt je blijkbaar wel aangesporken met het woord 'sloeber' , heb je toevallig vrij deze week om snel te groeien:rolleyes:

Kga nog naar school ;) en dat ander dorp is nu ook van mij :D
 

DeletedUser657

Guest
kunnen we niet in de kerst vakantie doen, dan hebben de meeste tijd.

ps. zijn me ouder weer 2 weken weg. word dan 24/7 gebruik die 6 uur slapen dan maar niet:p
 

DeletedUser5692

Guest
Ja op .net speel ik ook op de speed wereld en je wordt er snel ge-edeld
 

DeletedUser

Guest
4e.. de stam RE. heeft 10 leden en waar staan ze? 1 tot 10 lol! nummer 11 worde steeds overgenomen :p
 

DeletedUser

Guest
ze moeten ruzie maken in re en elkaar overnemen :)

ik ben redelijk bezig zit bijna in top 50 maar alleen maar omdat re nog niet in de buurt is komen ze nog wel maar tog :p
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel knap gespeeld van ze. best wel kut als je elfde staat:p
haha, de speler die nu twaalfde staat, geeft vast nu ff een dorpie weg zodat die niet het volgende slagtoffer is:p
 

DeletedUser

Guest
Ach we doen het niet echt expres maar als een speler te groot word werken we hem weg :p

Groetjes,
the r d Alias Listenbedrog
 

DeletedUser

Guest
hier andere maat van j1mmy :p
aka quzix :p
haha tja. we gaan gewoon door.
maar ruzie, nee we kennen elkaar allemaal al een tijdje :)
vv's worden lievv door gegeven etc etc.
niemand maakt meer kans.
Maar die nmr 1. damn.. aapje :p
haat jou!. :p
 
Bovenaan