[Afgekeurd] Speedwereld voor nieuwe spelers en mentors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3
Bij het joinen van nieuwe spelers wil je hen de game leren en liefst zo rap mogelijk.
In de gewone wereld kan je hen niet alles leren want het duurt te lang dus ze kunnen niet mee met de rest.
In de speedronden gaat alles veel te snel waardoor de leerling niet kan volgen.

Dus een oplossing zou kunnen zijn een wereld met snelheid 25-50 om ze de game te laten leren.

Kan ook misschien een idee zijn voor een speedronde die wat langer duurt.
 
Upvote 0
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
1.139
Ik weet niet of dit heel goed werkt.
Punt is de basis leer je ook nu wel (dan bedoel ik gebouwen/units maken aanvallen echt de basics)
Probleem is toch vaak dat het probleem zit in hoe je dit efficent doet zodat je niet achter loopt op de omgeving en je dus mee kunt doen in de top.
Als dit een soort verkapte speed is krijg je gewoon een groep spelers die dit competitief gaat spelen waardoor je nog altijd het zelfde probleem houdt. (enige voordeel is dat het je dan niet meteen paar weken gekost heeft)

Haal je echter het competitieve gedeelte er uit op wat voor manier dan ook dan denk ik niet dat zo'n wereld heel veel spelers heeft en dan is er ook nog altijd geen druk om het beter te doen.

Verder heb ik ook niet echt een reden om hier op tegen te zijn kan ook geen kwaad om het wel te hebben.
Maar denk dat het grootste probleem kennis overdracht is.

Stel je voegt het toe aan de tutorial van ga naar de test server en voltooi de volgende reeks opdrachten.
(geen idee wat een goede tijd is voor speed 50 dus dit is puur als voorbeeld)
Bereik LC binnen 1 uur
Maak 500 LC binnen 5 uur
Onderzoek rooftochten 4 binnen 2 uur
Roof 100k gs binnen 6 uur
farm 100k gs binnen 6 uur (genoeg bb's dus op die wereld neer leggen)
bouw een ah + 2k lc en 4k bijl binnen 12 uur.
Ontwikkel rammen binnen 5 uur
maak 213 rammen binnen 12 uur
verrover je 2e dorp doormiddel van een edel trein binnen 24 uur.
snipe de binnen komende edel trein.
Backtime de clear.
Nodig 25 spelers uit als boost :santa:
 
Reactiescore
2.489
Bedankt voor je bericht. Dit is iets dat we op zich vanuit .nl kunnen regelen. Ik gooi dit even door naar onze Speed moderator @ropiloot11

Duckje
 
Reactiescore
196
Ik ben altijd voor langzamere rondes. Het liefst 100 tot 200. Maar langzamer mag ook, das idd makkelijker voor de meesten om mee te komen en idd ook om het spelletje snel te leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan