Speedwereld - Forum moderatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 44652

Guest
Beste Speed forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Even voorstellen :)
Ik ben dus c0alKiller, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie, momenteel student HRM in Den Bosch :)
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D.

Ik speel zelf geen speeds, ik ben enkel actief op wereld 1 & w65 (op .net).

Ik ben geen vervelende mod, totdat jullie te ver over de schreef gaan, dan verander ik in een hele vervelende mod, so be warned :p

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin, en met uitleg waarom, dan wordt er serieus naar gekeken.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.
Dus ik hoop nog voor veel plezier op dit forum terwijl ik jullie moderator ben. ;)


Mvg,
c0alKiller
 

DeletedUser56218

Guest
Beste speeders,

De afgelopen periode sprong ik zo nu en dan al eens bij op het speedforum, en vanaf vandaag zal ik ook op vaste basis bijdragen aan de moderatie van het speedforum.

Modereren doe ik echter niet alleen! Naast op c0alkiller kan ik hopelijk ook op jullie rekenen om dit forum gezellig te houden. het speedforum is een erg druk forum, daar elke ronde een eigen topic krijgt, en dus passeren er dagelijks toch wel een aardig aantal berichten. Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan, meld dit dan graag via het meldknopje (
report-40b.png
): op die manier help je ons enorm vooruit.

Ook kan je me altijd aanspreken als je ergens mee zit: onduidelijkheden over de speed, haar moderatie of een nieuwe naam voor je hond: stuur me gerust een privébericht!

Laten we dus samen van het speedforum een gezellig forum maken!

Groetjes,

Infinitum.
 
Reactiescore
358
Hallo allemaal!

Vanaf heden zal ik jullie forum gaan modereren.

Ik ben Niels, student en Belg. Ik hou me vooral bezig met lezen, comedies kijken en gamen. Ik speel zelf nog heel wat tw, met name op w33 en op Engelse servers. Speeden doe ik zelf niet echt, maar dat zal misschien er nog wel van komen!

Graag wil ik jullie even attent maken op de forumregels, maar deze kunnen vrij simpel samengevat worden: hou het fijn op het forum, en zorg ervoor dat je medespelers met plezier terugkeren naar het AF!
Hou het fijn, gezellig en netjes, dat maakt het voor ons allemaal veel leuker.
Zie je een berichtje dat de regels overtreedt, aarzel niet en klik op het rapporteren knopje linksonder de post (
report-40b.png
), die post zal ik dan zeker bekijken.

Heb je suggesties, opmerkingen of zin in een gezellige babbel, aarzel niet en stuur me maar gewoon een pm!
 

DeletedUser

Guest
Heey,

Sommige van jullie zullen mij al wel kennen omdat ik hier vrij lang rondloop, maar zal me alsnog even voorstellen.
Ik ben student Software engineering (4de jaars), ik ben net een maandje 20 en speel dit spel al veelste lang!

Officieel ben ik geen speeder, hoewel ik een jaar geleden best wat speeds meegespeeld heb. Zijn altijd leuke rondes geweest

Ik ben hier aangesteld om het forum hier te modereren. ik ben zeker niet de lastigste omdat ik er ook een hekel aan had als ik voor "niets" een infraction kreeg, maar als jullie het netjes houden dan zal het alleen maar gezellig zijn hier!

heb je nog vragen dan kun je me een PM sturen

~Hardcode
 

DeletedUser34283

Guest
Hey speeders,

Ik ben Gerbrand (Ger) en ga jullie (opnieuw) modereren :)

Ik ben 18 jaar, studeer geneeskunde en woon in Amsterdam na een heel mensenleven, met uitstapjes naar anti-EU-land Zwitserland, in Zevenaar gewoond te hebben.
Ik ben veel bezig met muziek en sport en als jullie wat van me willen weten, vraag het dan!

De mensen die hier al een tijdje zitten, weten hoe ik mod: niet te streng, dat is voor niemand leuk. Ik zie mezelf eigenlijk meer als praatgroeplid dan als moderator en zal dan ook vast regelmatig in de praatgroep te zien zijn.

Ik hoop op een chille samenwerking en dat het deze keer langer mag duren! Op naar ronde 2 zullen we maar zeggen!

Groetjes,
Ger (Imperium Augustus)
 

DeletedUser14894

Guest
Hallo allemaal!

Ik zie dat er al behoorlijk wat forum mods zijn versleten aan de speed. Wees gerust, van mij kom je niet zo makkelijk af!
Mijn naam is Johan, 22 jaar jong en student aan saxion hogeschool in Enschede waar ik biologie en medische laboratoriumonderzoek studeer.

Ik zal actief op het forum aanwezig zijn, positief aanwezig als jullie netjes zijn :)!

Voor vragen stuur mij een pm!

met vriendelijke groet,

Johan
 
Reactiescore
372
Beste snelheidsduivels :cool:,

Ik ben net begonnen als forummoderator en zal onder andere dit forum gaan modden. Ik zal me even kort voorstellen, als er nog vragen of opmerkingen zijn beantwoord ik die graag via een privé bericht ;)
Mijn naam is Maick, en ik ben 19 jaar oud. Op het moment volg ik een verkorte opleiding die ik zo snel mogelijk wil afronden. In mijn vrije tijd speel ik zoals de meesten van jullie graag tribalwars.

Ik wens jullie nog veel speelplezier en hoop op een leuke tijd ;) Succes!

Maick / Perfect Hatred
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen iedereen,

Vanaf dit moment zal ik speed gaan modereren aangezien Tim weer actief wilt deelnemen.
Ik ben Etienne, 21 jaar. Verder heb ik zelf nooit aan een speedronde meegedaan, maar wilt niet zeggen dat ik er niks van af weet.

Kan hier weer die standaard tekst neerzetten over netjes gedragen enzovoort, maar dat lijkt me gewoon duidelijk.

Veel succes in komende rondes en als er nog vragen zijn kan je gerust een PM sturen!

Etienne | Illumination.
 

DeletedUser71121

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Ronald 19 jaar woon in Limburg (B) Vanaf vandaag kom ik hier het team versterken.

Laat het ons zo gezellig mogelijk houden dat is het leukste voor iedereen. Als er vragen zijn mogen jullie altijd een PM sturen.

Mvg,
skykiller/Ronald
 

DeletedUser76206

Guest
Hallo allemaal,


Korte voorstelling

Ik ben net begonnen als forummoderator en zal onder andere dit forum gaan modden.
Ik zal me even kort voorstellen,

Mijn naam is Olivier, een 19 jaar jong en woon in Oost-Vlaanderen. Ik studeer Toegepaste Psychologie in Antwerpen. Mijn hobby's zijn onder meer, gamen, goed boek lezen, series kijken en veel meer. Verder vragen of opmerkingen beantwoord ik zo snel mogelijk.

Belangrijke gedeelte

Ik ben geen vervelende mod (ter informatie), totdat jullie te ver over de schreef gaan, jullie zullen wel weten hoe ver je kan gaan (geen scheldwoorden en dergelijke). Speciaal voor jullie geef ik dan ook nog eens de regels cadeau.

Forum regels https://forum.tribalwars.nl/announcement.php?f=8

Zie je een berichtje dat de regels overtreedt, aarzel niet en klik op het rapporteren knopje linksonder de post (), die post zal ik dan zeker bekijken.

Zo nu weten jullie toch meer over wie hier komt modereren, als jullie zich goed gedragen kan ik men functie in een lossere sfeer uitvoeren, wat dus voordeliger is voor jullie. Voor de rest wens ik iedereen een aangenaam verblijf op dit forum en natuurlijk ingame, hou het fijn en veel plezier en belangrijkste is, respecteer elkaar! :)


Alvast bedankt iedereen
Met vriendelijke groet,
Vinicitoree| Olivier
 

DeletedUser76153

Guest
Hallo,

Ik ben vanaf vandaag jullie nieuwe moderator op het speed forum.

Eerst even kort voorstellen, ik ben Diego, 17 jaar.
Ik woon in Zottegem, België.

Ik heb in mijn tijd zeker ook een paar speeds meegespeeld maar dat terzijde, laten we beleefd blijven ten opzichte van elkaar, dan horen jullie niet van mij. :)

Veel succes toegewenst in de rondes die nog mogen komen!

Groetjes Diego.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
123
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Ben Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Vanaf vandaag ga ik hier het forum modereren. Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam. At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt, in Middelburg en begin ik eind deze maand aan m’n tweede semester.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games. Ik speel heel soms CoD, als m’n internet zin heeft, en verder doe ik Hearthstone en ben ik aan de nieuwe Assassins Creed begonnen deze week.

Wat TW betreft ben ik geen ster, na W51 (Auf der Jagd) heb ik eigenlijk niet veel meer gespeeld en ben ik vooral blijven plakken vanwege de leuke mensen. Ook heb ik in een ver verleden wel eens een speedje meegepakt, maar dat waren geen speeds om over naar huis te schrijven. Opzich heb ik het wel altijd leuk gevonden, dus misschien dat ik het weer eens oppak :)

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt. Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s, whatever you want. Ik sta altijd open voor een gesprek ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan