SpeedTeam

DeletedUser64561

Guest

Geachte Speeders,

Wie ben ik?
Ik ben .Ichigo Kurosaki. Een speeder die pas weer op .NL is begonnen.
Vroeger met name veel gespeed op .Net of LAN party's.
Eerdere werelden waar ik heb gespeelt op .nl is W3/W6/W17/W22/W30/W38
Voorheen ook nog op .net gespeelt met 8 jaar ervaring.


.Ichigo Kurosaki. Samenstelling
Ik speel op het moment Solo.
Ik ben nog opzoek naar 1 á 2 co's.


Wat hebben we te bieden?
Veel ervaring, snelle reactie tijd en de skills.
Vroeger heeft dit account ook wat prestaties behaald zoals het meeste co team op een barbaren ronde (10 verschillende spelers en een strakke planning met pauze's per speler etc)

Via PM of skype: rodkill_michael

Ik hopen op een spoedig teamverband.

Met vriendelijke Groet,

Team .IK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vroeger hebben we ook wat prestaties behaald zoals het meeste co team op een barbaren ronde (10 verschillende spelers en een strakke planning met pauze's per speler etc)


Dus dit is tegenwoordig ook al een prestatie?
 

DeletedUser

Guest
Vroeger hebben we ook wat prestaties behaald zoals het meeste co team op een barbaren ronde (10 verschillende spelers en een strakke planning met pauze's per speler etc)


Dus dit is tegenwoordig ook al een prestatie?

Vind best een prestatie als je account letterlijk heletijd on is en iemand actief.
 

DeletedUser66220

Guest
Hmm waarom ben ik zo'n idioot om dan altijd barbarenrondes te spelen met 3 spelers :(
 

DeletedUser64561

Guest
Dat is geen echte prestatie in game gezien. Achter de schermen was het wel een dolle boel te noemen.
Het account heeft toen minimaal in de slaapmodus gestaan. We hebben de laatste 2/3 uur van de speed nog is slaapmodus gestaan om onze top 3 positie te behouden na backstabs en toen heel de wereld op ons ging.
 

DeletedUser68400

Guest
Eerst zeg je dat je solo speelt, later zeg je wat "we" te bieden hebben (meervoud), wat is het nou :eek:

Aynway, met zo'n post vast wel een aanradert :D
 

DeletedUser64561

Guest
Oude post van me heb ik herschreven. Speelde vroeger met iemand anders alleen heb zijn contact gegevens niet meer :(. Zal t ff aanpassen.
 
Bovenaan