Speedstam

DeletedUser70435

Guest
Hoi,

Ik zoek een speedstam waar ik me bij kan aansluiten. Speel nu eigenlijk altijd solo waardoor ik ook niet de motivatie heb om een speed af te maken. Hierdoor zal je op mijn ladders ook niet veel zien staan. Meestal speel ik de eerste 2 a 3 uur van een speed.

Speedaccounts:
Enrique Iglesias
Cows say Moo.
Path to the Afterlife (huidige)

Op .fr speel ik op Les Vaches Sacreés.

Als je meer wilt weten spreek je me maar aan op skype. Graag enkel serieuze aanbiedingen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Gewoon Davert aanspreken en dan ben je al binnen
 

DeletedUser70435

Guest
Er zijn momenteel niet echt vaste stammen op de speed je moet gwn goede contacten hebben waarmee je een leuke babbel kan doen op skype...

Tsjah, davey is de enige echt goeie speeder waar ik mee praat, en volgens mij heeft hij ook geen vaste stam en zwerft hij maar wat en wint vervolgens :p

Om het misschien aantrekkelijker te maken;
Ik speel meestal def/lc(enkel voor het farmen) en ben dus zo ongeveer een def account. Waarom? Nouja, het went wel en is ook wel grappig om mensen op je te krijgen en hun full nuke kan blocken :D
 

DeletedUser66220

Guest
Aanrader, heerlijke eet-co, kent snipen backtimen etc.
Kan zelf ook redelijk starten, is er niet slecht in. Subtop start.
 

DeletedUser70435

Guest
Er zijn momenteel niet echt vaste stammen op de speed je moet gwn goede contacten hebben waarmee je een leuke babbel kan doen op skype...

Tsjah, davey is de enige echt goeie speeder waar ik mee praat, en volgens mij heeft hij ook geen vaste stam en zwerft hij maar wat en wint vervolgens :p

Om het misschien aantrekkelijker te maken;
Ik speel meestal def/lc(enkel voor het farmen) en ben dus zo ongeveer een def account. Waarom? Nouja, het went wel en is ook wel grappig om mensen op je te krijgen en hun full nuke kan blocken :D

Ik praat btw ook met Andy, Teun en Sven, maar nooit komt eens van "he bram, zin om in onze stam te komen?" :D
 
Reactiescore
2.064
wie speed er nou nog...

,skype me ff prive dan
 
Bovenaan