Speedstam .ro

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hoi,

De laatste dagen hebben Per (@Brak Obama.) en ik een paar rondes op de roemeense server gespeeld. Die server bevalt ons zeer goed, om even te schetsen, de startniveaus hebben enkel een bepaald level gs en opslag boer hq, al de rest moet je zelf bouwen. Dit betekend dat ook de barbs van in de start hoge gs en opslag hebben en muur op 0. Prima om snel te starten. Verder spelen daar enorm grote teams, ik speelde onlangs een 14 vs 16 en dat is best wel fijn. Ze rushen om elkaar na de bescherming te clearen maar gebruiken geen katapulten, dat is ook wel leuk. Nu heb ik ook gemerkt dat ze niet de beste starters zijn dus dat wij als pro nl speeders daar zeker kansen maken. Vandaar dat we graag een team zouden opstellen om daar te kunnen gaan ownen. PP hebben we niet (toch niet veel) maar er is daar een nieuwe wereld gestart dus doe je gs naar 3 en verkoop wat en je hebt direct 40 pp.

Dus als er mensen interesse zouden hebben, laat even weten :)


Mvg
Tim010
 

DeletedUser77280

Guest
Lijkt me leuk om eens te doen ja, nog nooit op een andere server gespeeld :)
 
Reactiescore
603
Klinkt interessant, zal eens kijken ff rondvragen bij ons teampie
 

DeletedUser79078

Guest
Zou opzich wel interesse hebben. Als jullie nog iemand zoeken maak ik namelijk nu een accountje en begin ik met pp farmen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daar mag ik wel meedoen :D

Alleen bak ik er niks van :(
 

DeletedUser75558

Guest
Snap nooit wat er leuk is aan een speedronde spelen met 4-5 man, dan is toch de hele competitie er al uit? Of geilen mensen nou nogsteeds op een twtotal (nu skere twspeeds) stats?
 

DeletedUser79043

Guest
Snap nooit wat er leuk is aan een speedronde spelen met 4-5 man, dan is toch de hele competitie er al uit? Of geilen mensen nou nogsteeds op een twtotal (nu skere twspeeds) stats?

Op de nls is er wel eentje...
 
Reactiescore
660
‘k zou graag eens speeden maar ik kan er echt niks van. Echt totaal niks.
Is zo teamen dan net zwaarder of makkelijker?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
‘k zou graag eens speeden maar ik kan er echt niks van. Echt totaal niks.
Is zo teamen dan net zwaarder of makkelijker?

Speeden is wel wat anders dan bijv een classic, je moet veel sneller al je vaardigheden gebruiken,(backtimen op 30 sec, cancelsnipen op 30 sec, snipen op 30 sec etc.) dan is teamen echt makkelijker om (als team) te winnen dan solo.
 
Reactiescore
660
hoe werkt dat teamen juist?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
‘k zou graag eens speeden maar ik kan er echt niks van. Echt totaal niks.
Is zo teamen dan net zwaarder of makkelijker?

Leer je snel, we kunnen je wel wat pointers geven, we zijn ook onze starts aant recorden zodat wie wil er wat kan van leren ;)
 
Bovenaan