- Reactiescore
- 661
Ok Tim, vandaag kan ik sowieso niet. Maar ben benieuwd.Leer je snel, we kunnen je wel wat pointers geven, we zijn ook onze starts aant recorden zodat wie wil er wat kan van leren
Ok Tim, vandaag kan ik sowieso niet. Maar ben benieuwd.Leer je snel, we kunnen je wel wat pointers geven, we zijn ook onze starts aant recorden zodat wie wil er wat kan van leren
Ok Tim, vandaag kan ik sowieso niet. Maar ben benieuwd.
Teamen is echt newgen speed haha, vroeger had je ook teams, maar had je tenminste nog meerdere kampen. Nu heb je vaak 5 man die het opneemt tegen allemaal solo teams, wat gewoon super gay is.hoe werkt dat teamen juist?
Heb jij ook maar iets meegelregen van .ro speedsTeamen is echt newgen speed haha, vroeger had je ook teams, maar had je tenminste nog meerdere kampen. Nu heb je vaak 5 man die het opneemt tegen allemaal solo teams, wat gewoon super gay is.
Jij kan me altijd een beetje helpen he Paul. Jij kan goed speeden.Teamen is echt newgen speed haha, vroeger had je ook teams, maar had je tenminste nog meerdere kampen. Nu heb je vaak 5 man die het opneemt tegen allemaal solo teams, wat gewoon super gay is.
Dips team RobinJij kan me altijd een beetje helpen he Paul. Jij kan goed speeden.
Moet je me maar eens effe contacteren, kan je wel het een en ander leren. Zelf spelen doe ik denk ik niet aan.Jij kan me altijd een beetje helpen he Paul. Jij kan goed speeden.