Speeds, speedsfeer en de toekomst

Reactiescore
575
@Ropiloot: ik heb je een bericht op skype gestuurd, met een idee van mij voor een ronde. Weet niet of je het ook in een privébericht oid wilt? Mij lijkt dat een goede ronde om nieuwe spelers te werven :)
Ik zal even kijken, stuur je bericht ook nog even via een privébericht a.u.b. Dat is makkelijker nakijken voor mij.
 

DeletedUser47948

Guest
Jap ropiloot dacht ik ook maarja, wie niet waagt niet wint :p
 

DeletedUser63150

Guest
Zelf vind ik dat je ervan leert als je gebackstabt wordt; je weet wie je vrienden zijn en wie niet ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Je weet eveneens dat je 30 PA hebt verneukt om door een of andere noob te worden gebackstabt.
 

DeletedUser

Guest
Zie al veel reacties waar ik wat mee kan, maar heb wel een vraagje voor jullie: Hoe staan jullie tav het bestraffen van backstabben? En dan bedoel ik niet een ban voor één ronde, maar een IP ban voor x aantal rondes. Volgens mij is dit de enige mogelijkheid om echt van backstabben af te raken, want er is echt niemand die het wat boeit als ze voor één ronde geband worden, volgende ronde doen ze zo weer mee.

Heb ook een aantal ideeën om de spelersaantallen op de speeds weer wat omhoog te krijgen, en zal deze in het gesprek ook aan Duckje voorleggen. Mochten jullie zelf nog feedback of ideeën hebben, aarzel dan niet om in het feedbackforum te posten ;)

Volgens mij is het veel te moeilijk om regels op backstabben te plakken ;) Sommige mensen gaan gewoon in het begin bij hun buren in de stam om van hun gezeik af te zijn. Ofwel gaan ze een bg aan om niet aangevallen te worden in het begin. Het is ook zeer moeilijk te definieren wat nu precies een backstab is. De omstandigheden zijn niet altijd direct bekend en als je dan direct al moet gaan bannen vanaf iemand wordt gepakt nadat ie uit stam gekickt is weet je helemaal van niks. Stel nu: Iemand in de stam negeert al 10x een claim of een afspraak vb van geen barbs te edelen. > Leider van de stam beslist om hem te backstabben omdat hij toch niks van bijdrage geeft aan het team, hij heeft hem hiervoor ook gewaarschuwd... . Dan zou jij dus die leider van de stam gaan bannen terwijl hij eigenlijk gewoon het spel eerlijk probeert te houden. Er is ook niks 'tegenderegels' aan backstabben dus moet het ook niet bestraft worden. Ik klink nu misschien heel raar omdat ik backstabs verdedig maar het is gewoon veel te moeilijk om te bestraffen. Je kan er geen specifieke regel op plakken. Het enige wat je eigenlijk zou kunnen doen is instellen dat stammen zowiezo gesloten zijn en dat je binnen de 1e 2 uur een stam moet hebben of anders in geen enkele stam meer kan toetreden ;)
 

DeletedUser47948

Guest
Volgens mij is het veel te moeilijk om regels op backstabben te plakken ;) Sommige mensen gaan gewoon in het begin bij hun buren in de stam om van hun gezeik af te zijn. Ofwel gaan ze een bg aan om niet aangevallen te worden in het begin. Het is ook zeer moeilijk te definieren wat nu precies een backstab is. De omstandigheden zijn niet altijd direct bekend en als je dan direct al moet gaan bannen vanaf iemand wordt gepakt nadat ie uit stam gekickt is weet je helemaal van niks. Stel nu: Iemand in de stam negeert al 10x een claim of een afspraak vb van geen barbs te edelen. > Leider van de stam beslist om hem te backstabben omdat hij toch niks van bijdrage geeft aan het team, hij heeft hem hiervoor ook gewaarschuwd... . Dan zou jij dus die leider van de stam gaan bannen terwijl hij eigenlijk gewoon het spel eerlijk probeert te houden. Er is ook niks 'tegenderegels' aan backstabben dus moet het ook niet bestraft worden. Ik klink nu misschien heel raar omdat ik backstabs verdedig maar het is gewoon veel te moeilijk om te bestraffen. Je kan er geen specifieke regel op plakken. Het enige wat je eigenlijk zou kunnen doen is instellen dat stammen zowiezo gesloten zijn en dat je binnen de 1e 2 uur een stam moet hebben of anders in geen enkele stam meer kan toetreden ;)

ok
 
Bovenaan