Speedronde #98 (NovaCaine)

DeletedUser

Guest
Het was niet echt een backstab je had gister een dorp genomen van een stam genoot, en ik neem vrienden in de stam toch echt boven vrienden buiten de stam.

Lol , laat me niet te hard lachen.
Ik heb nadat ik met jouw oorlog gehad heb van 3 spelers ge edelt waaronder geen stamgenoot van jouw.

en geen bs , terwijl je zegt van een nap te hebben etc etc en dan me direct late scouten door je stamgenootje en jij zelf en me direct te bashen.

je hebt me deze speed gewont ja , geef ik toe maar me de 2de keer bs'en vind ik gewoon zielig van je.

*edit* bij deze stop ik met het wenen over de (al dan niet) backstab , en regelen we het in een van de volgende speeds wel.
 

DeletedUser

Guest
Lol , laat me niet te hard lachen.
Ik heb nadat ik met jouw oorlog gehad heb van 3 spelers ge edelt waaronder geen stamgenoot van jouw.

en geen bs , terwijl je zegt van een nap te hebben etc etc en dan me direct late scouten door je stamgenootje en jij zelf en me direct te bashen.

je hebt me deze speed gewont ja , geef ik toe maar me de 2de keer bs'en vind ik gewoon zielig van je.

omgg schatje :p niet vies zijn ;)
je bent gewoon gebashed =)
en zielig is het niet ;) je moest maar online zijn op speed =)
 

DeletedUser

Guest
omgg schatje :p niet vies zijn ;)
je bent gewoon gebashed =)
en zielig is het niet ;) je moest maar online zijn op speed =)

kirac :

1) Ik heb hem eerder hier al gezegd dat hij me gisteren mooi geownt heeft.
2) zielig is het wel als je me vandaag even komt backstabben terwijl je eerst zegt tege me dat we nap hebben en rustig wat praten
3) Ik had inderdaad online moeten zijn , dat is ook mijn fout.
Maar ik dacht dat mijn co online ging zijn , heb ook msn gesprekken waar hij zegt dat hij online gaat zijn maar jha kan ik nu niet veranderen en ik neem het hem ook niet kwalijk.

nog even wat bijkomende info :

toen jij op het account zat heb ik 3 dorpen weten te pakken zonder weerstand , zonder iets van moete met een halve clear ( was mijn troepen aan het dumper zodat wout en joey mijn overige dorpen konden internen, niet veel meer maar jha liever hen dan iemand anders).

dus JIJ moet al helemaal niets tegen MIJ zeggen.

laatste wat ik bij deze zeg op het af

wil je blijven discuteren , w3 lintu of wereld 8 stoute jongens niet w10 the prayer wil ik liever met rust gelaten worden , krijg er al genoeg mails.
 

DeletedUser

Guest
kirac :

1) Ik heb hem eerder hier al gezegd dat hij me gisteren mooi geownt heeft.
2) zielig is het wel als je me vandaag even komt backstabben terwijl je eerst zegt tege me dat we nap hebben en rustig wat praten
3) Ik had inderdaad online moeten zijn , dat is ook mijn fout.
Maar ik dacht dat mijn co online ging zijn , heb ook msn gesprekken waar hij zegt dat hij online gaat zijn maar jha kan ik nu niet veranderen en ik neem het hem ook niet kwalijk.

nog even wat bijkomende info :

toen jij op het account zat heb ik 3 dorpen weten te pakken zonder weerstand , zonder iets van moete met een halve clear ( was mijn troepen aan het dumper zodat wout en joey mijn overige dorpen konden internen, niet veel meer maar jha liever hen dan iemand anders).

dus JIJ moet al helemaal niets tegen MIJ zeggen.

laatste wat ik bij deze zeg op het af

wil je blijven discuteren , w3 lintu of wereld 8 stoute jongens niet w10 the prayer wil ik liever met rust gelaten worden , krijg er al genoeg mails.
schatje ik heb je niet genobeld :p dat was ruben ;)
En toen ik kwam had jij dorpje gepakt ;)
en kan ook niet doen dat ik geen deff heb =( en ja moest je maar verder laten edeln =)
 

DeletedUser10982

Guest
Jeeeeeeej! 6e met 3 dagen late-start XD

gelukkig kende ik bijna iedereen :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, Yero-geilers, altijd stoer lopen pronken, maar onzen Theory durft zn naam nog niet te zeggen. woot, woot een oude legende.. Ik ben baaaang!

Ga ergens anders zeiken noobies :)

ik ben theory, geen oude legende, meer een nieuw nubje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Na wat af te zijn gekoeld nadat het hier enorm gestormd heeft en alles was ondergelopen onder andere de supermarkt waar ik moest werken en ik denk ik toch wat teleurgesteld de eindstand zo te zien ook al horen ze bij mijn team :eek:

Feliciteer ik Frank en Yero met een verdiende winst op hun eigen speed :D
 

DeletedUser22585

Guest
Na wat af te zijn gekoeld nadat het hier enorm gestormd heeft en alles was ondergelopen onder andere de supermarkt waar ik moest werken en ik denk ik toch wat teleurgesteld de eindstand zo te zien ook al horen ze bij mijn team :eek:

Feliciteer ik Frank en Yero met een verdiende winst op hun eigen speed :D

Lol, jullie ook gefeliciteerd he ! (K)
 
Bovenaan