Speedronde #98 (NovaCaine)

DeletedUser

Guest
of jij kan niet timen :eek:
neen gaat niet op mijn pc lol ^^
je moet eens meekijken met me ( al gedaan) je weet hoe mijn internet in elkaar zit -.-" moet naar klantendienst bellen of nieuwe pc kopen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja want op je 1e pwnde ik je :cool:


Dat was een makkie voor je ;) ik lag toen te slapen (eigen fout geen co)
Toen ik wakker werd was alles idd. weg :D

Hoorde 15 minuten van te voren dat er weer een speed starten, wou ik wel eens meemaken een keer.
Tot zaterdagochtend 11 uur volgehouden en toen vond ik het wel best.
Maar eerlijk is eerlijk ,als ik wakker was geweest had ik het ook verloren, was geen partij voor jouw :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk had je geen kans, het was geen moraal, jij 12 dorpen en ik had 200 dorpen ofzo :p Was ook niet serieus bedoeld :p
 

DeletedUser

Guest
Toen ik kleinesmurf aanviel, had ik bijna geen off meer =(
Had ze gebruikt op dolfijn ofzo ^^ waar ik 3 off op smeet ;)
En het is niet moeillijk als je 13 sec met edel van mij ligt ;)
en als ik mijn tabs aan het klaarmaken was had jij 2 dorpen genobeld ;)
toen heb ik aan het eind wel jouw 2 dorpen genobeld ;)

Had geen off of had alles op jou gegooid =)

Wel vind ik op .nl goed dat ze nobels goed kunnen snipen want andere servers zijn daar niet goed in ;)
En jou stoute jongen is het zelfde ;)
je dorp lag dicht bij mij naast mij en ik speelde off is niet moeilijk om dorpjes te pakken ;) Maar je werd toch nog gebashed =) en niet gebackstabeld iedereen zit bezig tegen je ik wil je moraal ofzo zijn 'edwin' ik wil nap met je stam ik wil bg om een duur zeg je jajaja ;)

je zevert enkel , ga toch weg van het forum

ps ruben bood mij aan om nap te worden , ik niet aan hem

kirac je bent gewoon een noob , die zelfs door mij geownt word ( je kan toch snipen met offence , of is dat te moeilijk voor je )
 

DeletedUser

Guest
je zevert enkel , ga toch weg van het forum

ps ruben bood mij aan om nap te worden , ik niet aan hem

kirac je bent gewoon een noob , die zelfs door mij geownt word ( je kan toch snipen met offence , of is dat te moeilijk voor je )
ja echt wel ;)
ik noob jij pro =) zal wel ;)
Mijn internet werkt niet wat ben ik er mee ;)
En als je mij niet gelooft vraag aan joey want hij heeft met teamviewer meegekeken ;) en zag hoe mijn internet sloom was ;)
En ik ga niet weg op het forum want jij krijgt ban =)
En ik zever niet ;) jij kan gewoon niet tegen je verlies en zwijg nu want ik reageer niet op zielige personen ;) je bent gebashed door ruben en dat moet je accepteren zoniet accepteer je het niet hé wat kan het mij nou schelen ;) bye bye stoute jongen ;)
 

DeletedUser

Guest
ja echt wel ;)
ik noob jij pro =) zal wel ;)
Mijn internet werkt niet wat ben ik er mee ;)
En als je mij niet gelooft vraag aan joey want hij heeft met teamviewer meegekeken ;) en zag hoe mijn internet sloom was ;)
En ik ga niet weg op het forum want jij krijgt ban =)
En ik zever niet ;) jij kan gewoon niet tegen je verlies en zwijg nu want ik reageer niet op zielige personen ;) je bent gebashed door ruben en dat moet je accepteren zoniet accepteer je het niet hé wat kan het mij nou schelen ;) bye bye stoute jongen ;)

lol ik kon niet eens kijken want je internet was echt gewoon te traag.

Maar dat is al lang geleden? :eek:
 

DeletedUser

Guest
dat nog altijd =) heb nog 2 dagen teamviewer als je wilt kijk je weer -.-"
 

DeletedUser

Guest
ja echt wel ;)
ik noob jij pro =) zal wel ;)
Mijn internet werkt niet wat ben ik er mee ;)
En als je mij niet gelooft vraag aan joey want hij heeft met teamviewer meegekeken ;) en zag hoe mijn internet sloom was ;)
En ik ga niet weg op het forum want jij krijgt ban =)
En ik zever niet ;) jij kan gewoon niet tegen je verlies en zwijg nu want ik reageer niet op zielige personen ;) je bent gebashed door ruben en dat moet je accepteren zoniet accepteer je het niet hé wat kan het mij nou schelen ;) bye bye stoute jongen ;)

je moet echt eens leren lezen kirac weet je ..
heb nooit gezegd dat ik pro ben , en weet dat ik zelf niet zo 'n goede speed speler ben.
En niet tegen mijn verlies kunnen ? volgens mij heb ik al 10x gezegd dat ik eerlijk gebasht ben de 1ste x en heb hem zelfs mijn complimenten gegeven.
Alleen de bs vond / vind ik zielig.

Maar ik maak men woorden echt niet meer aan je vuil.
 

DeletedUser

Guest
blablabla dikke zever
kusjes voor ruben en voor frank yero, laurenz etc !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
omgg ben niet dom aan iedereen mijn ID en pas te geven en vooral niet op forum :s
 
Bovenaan