Speedronde #974 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#974 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 17-11-12 19:00
Einde: Zaterdag 17-11-12 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 17-11-12 19:00
* Einde: Zaterdag 17-11-12 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: niet van toepassing


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser51009

Guest
van 16 naar 19 springen omg wat is daar de nut van , fuck die eters toch , dan spelen ze toch gwn niet..
 

DeletedUser66220

Guest
Rustig aan man, en het is zondag ben wel blij dat dit een kleine ronde is dan is het niet beslist na 2uurtjes en lopen ze de rest van de tijd maar een beetje te bouwen afentoe cleartje eruit te sturen.

Goeie ronde dus ;)
 

DeletedUser66187

Guest
Rustig aan man, en het is zondag ben wel blij dat dit een kleine ronde is dan is het niet beslist na 2uurtjes en lopen ze de rest van de tijd maar een beetje te bouwen afentoe cleartje eruit te sturen.

Goeie ronde dus ;)

je weet dat deze ronde op Zaterdag is?
 

DeletedUser19379

Guest
Lang geleden dat ik gespeed heb. Misschien deze nog maar eens mee doen:p iemand die me wilt helpen? :$
 

DeletedUser

Guest
Ik neem over van sean om kwart voor 8 hij verloor net dorpje ik edel snel 2 dorpen sta 1e 10k voorsprong. Koning m komt terug en loopt 3k voor. Ik word atted door 3 noobs op al m'n dorpen. Ik had een lekkere nuke in 001 de rest allemaal weinig deff. 3 noobs op 1 dorp van mij aan de andere kant van de speed wereld. Trein van wasmachine liep vast ik zet er snel deff in. Volgende att van hem word geblockt. Daarna vraagt hij een noobje naast dat dorpje van mij om dat dorpje van mete edelen.. Noobs van tegenwoordig --'" ik verlies het dorpje. Ik wil nog een dorpje net voor het einde pakken..

Gedaald van 44 naar 13 net voor het einde..

Dan pakt truebloodz nog snel 5,7k dorpje en haalt mij in gvd..

+ Werd hele speed attacked door 1000 noobs.. :(

Feli Daan&Mitchel :)

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik neem over van sean om kwart voor 8 hij verloor net dorpje ik edel snel 2 dorpen sta 1e 10k voorsprong. Koning m komt terug en loopt 3k voor. Ik wil dorpje net voor het einde pakken..

Gedaald van 44 naar 13 net voor het einde..

Dan pakt truebloodz nog snel 5,7k dorpje en haalt mij in gvd..

+ Werd hele speed attacked door 1000 noobs.. :(

Feli Daan&Mitchel :)

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

niet zagen over hoe je geattacked werd door noobs.
Rang Naam Verslagen
1 TrueBloodz 66.555
2 Tha Real Bob Marley 39.459
Zegt genoeg toch:rolleyes:

en ik had dat laatste 6k dorpje om 22:00:28 binnen :p

leuke speed!
 

DeletedUser

Guest
niet zagen over hoe je geattacked werd door noobs.
Rang Naam Verslagen
1 TrueBloodz 66.555
2 Tha Real Bob Marley 39.459
Zegt genoeg toch:rolleyes:

en ik had dat laatste 6k dorpje om 22:00:28 binnen :p

leuke speed!

Odd zegt niks over hoe hard iemand atted is. Als ik amper 2k speer en 1k zwaard heb en ik overleef het 2 uur vind ik dat toch wel netjes. Ja, sommige mensen gaan full off zonder deff te maken.
 

DeletedUser

Guest
En je werd weer 3e door te stabben, met die start van sean had je dik 1e moeten worden
 

DeletedUser

Guest

Gasten ik weet niet allemaal wat er gebeurt is! Ja vind het zeker raar, want ik heb 2 mensen moeten uitschakelen van siemen waardoor ik minder troepen had dus had verwacht dat bob hem won! evengoed nice mitch wat je dan ook gedaan heb niet in negatieve zin! Ik hoor het morgen wel zie jullie 10 uur weer ofzo ga maar eens me krat in want tis natuurlijk alweer laat een veel pils op ja dacht maar weer eens mans doen
 

DeletedUser

Guest
En je werd weer 3e door te stabben, met die start van sean had je dik 1e moeten worden

Ik werd heel de speed aangevallen. Had amper wat deff. Treinen bleven hangen. Noshit dat ik dan niet 1e word.
Ik zie jou nergens in de ranglijst staan dus stfu.
 
Bovenaan