Speedronde #969 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Feli rang 2 en 3, no respect voor rang 1 die 4 slaafjes nodig heeft gehad om ons af te houden ;)

Owja wie jij ververst je slaafjes ook niet gefeliciteerd aan rank 4 hij is noob en gebruikt slaafjes, ikd oe het terug hij begint te janken whine whine
 

DeletedUser47948

Guest
Owja wie jij ververst je slaafjes ook niet gefeliciteerd aan rank 4 hij is noob en gebruikt slaafjes, ikd oe het terug hij begint te janken whine whine

ik heb 0,0 slaafjes gehad failure, jij hebt er 4 nodig gehad hebj mij zelf ng toegegoven ook holander
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, beetje triest van Koning M. dit weer.
Mensen hun Def gebruiken voor zichzelf, terwijl we je al 10x neergehaald hadden.
 

DeletedUser

Guest
Ja, beetje triest van Koning M. dit weer.
Mensen hun Def gebruiken voor zichzelf, terwijl we je al 10x neergehaald hadden.

Ik heb mezelf gedefd en hoogstens 1k gekregen? Tja Idd ik gebruik wel erg veel defslaafjes
 

DeletedUser66220

Guest
Ff serieus koning m dit geloof je zelf tog niet.
Je wilt zeggen dat als je zelf nog maar 100 speer had en k een nuke op je gooi je dan opeens van die 100 speer 4000 kan maken in 2 minuten want dan krijg je egt respect van mij......
 

DeletedUser47948

Guest
Ik heb mezelf gedefd en hoogstens 1k gekregen? Tja Idd ik gebruik wel erg veel defslaafjes

jap dat gebruik je, je hebt dan mss maar 1K def gekregen maar twas die 1K def waarmee je overleefde en je stuurde al die noobs op mij dus hou gwn je kkbek zielige hollander altijd zeuren over dat ik slaafjes heb maar daar is nooit iets van waar ga je gwn zelf met slaafjes spelen omdat je anders niet kunt winnen en dan nog vv van die slaven schooien zodat maurits en anderen erop kunnen spelen omdat je alleen faalt
 

DeletedUser

Guest
jap dat gebruik je, je hebt dan mss maar 1K def gekregen maar twas die 1K def waarmee je overleefde en je stuurde al die noobs op mij dus hou gwn je kkbek zielige hollander altijd zeuren over dat ik slaafjes heb maar daar is nooit iets van waar ga je gwn zelf met slaafjes spelen omdat je anders niet kunt winnen en dan nog vv van die slaven schooien zodat maurits en anderen erop kunnen spelen omdat je alleen faalt

Tja het was die 5k def van jou slaafjes diein jou dorp die ervoor zorgde dat je overleefde
 

DeletedUser47948

Guest
Tja het was die 5k def van jou slaafjes diein jou dorp die ervoor zorgde dat je overleefde

4K def was van mij, 1K daf was van davey aka flexibility aka mijn STAMGENOOT

maarja ik weet wat mij te doen staat in de toekomst ;) ik zoek zelf ook wel wat slaafjes
 

DeletedUser66220

Guest
Tja het was die 5k def van jou slaafjes diein jou dorp die ervoor zorgde dat je overleefde

Welke slaafjes?
Voorzover ik weet speelde wij allemaal offence en jij was als enige een beetje offence met bob marley, alleen we hadden bob marley snel gecleard.....
Dus ik weet niet waarom jij denkt dat wij 5k defence voor siemen hadden als ik en Deep Blue. gewoon offence waren ^^, wel had ik 1k gezonden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en de andere 2000 speervechtertjes? :)

Owja wil je weten? dat waren me eigen siemen ze clear loopt er nog op dood ook toen ik ze dorp overnam en hij graag het dorp terug wou edelen owja bewijs dat het me eigen def is kaz stond ook nog es 25 dus makkelijk haalbaar
 

DeletedUser

Guest
Als je zo aan je ban wil komen...
schelden mag niet dus jij hebt lekker ban, puh

Nou, op een triester manier kan je niet spelen.
Echt, het niveau van sommige spelers is zowel in-game als out-game echt omlaag gegaan.
En flink ook.
 

DeletedUser

Guest
Nou, op een triester manier kan je niet spelen.
Echt, het niveau van sommige spelers is zowel in-game als out-game echt omlaag gegaan.
En flink ook.

Laten we natuurlijk niet over siemen hebben die zich redelijk gedragen heeft het afgelopen jaar?
 

DeletedUser

Guest
Laten we natuurlijk niet over siemen hebben die zich redelijk gedragen heeft het afgelopen jaar?

Ik ben het afgelopen jaar hier niet geweest.
Sinds vandaag weer een serieuze speed gespeeld.
Maar dan merk je wel dat het er zieliger aan toe gaat.

Def troepen van naabjes gebruiken.

Tjah, geen woorden voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het afgelopen jaar hier niet geweest.
Sinds vandaag weer een serieuze speed gespeeld.
Maar dan merk je wel dat het er zieliger aan toe gaat.

Def troepen van naabjes gebruiken.

Tjah, geen woorden voor.

Siemen is de man die slaafjes gebruikt. Je weet niet waar je over praat je speed weer pas 1 dag. Beter ga je gewoon weer lekker speeden want jou argumenten werken je baas tegen.
 

DeletedUser47948

Guest
Siemen is de man die slaafjes gebruikt. Je weet niet waar je over praat je speed weer pas 1 dag. Beter ga je gewoon weer lekker speeden want jou argumenten werken je baas tegen.

dat doe ik niet en dat zou jij nogtans moeten weten ik speelde ( jammergenoeg) met je samen ?
 
Bovenaan