Speedronde #957 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
Haha siemen hou toch op vent! Of jou vrienden zijn allemaal niet rl als je dat op FB plaats of je heb geen RL vrienden, en zet je dat erop zodat je niet hoeft te schamen ahah man failer
 

DeletedUser47948

Guest
Haha siemen hou toch op vent! Of jou vrienden zijn allemaal niet rl als je dat op FB plaats of je heb geen RL vrienden, en zet je dat erop zodat je niet hoeft te schamen ahah man failer

nogmaals, ik ben er trots op dat ik tw speel en mijn vrienden weten dat, kan ik er niet aan doen dat jullie jullie daar allemaal voor schamen ?
 

DeletedUser63150

Guest
Hoe kan je hier nou trots op zijn. Als ik ergens trots op zou zijn dan is dat iets winnen in HET ECHTE LEVEN, niet een online spel :p
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat dat op facebook staat is gewoon grappig? Mijn vrienden weten idd dat ik tribalwars speel in men vrije tijd en dat ik daarvoor nog geen 1x heb gezegd dat ik ergens niet naartoe zou gaan dus ik zie het probleem niet. Jullie hebben vast en zeker ook wel vrienden die spelletjes spelen en het is niet omdat dit een browserspel is waarin je gewoon moet klikken dat dat daarom anders is. Verder moeten jullie stoppen met zo jaloers te zijn, het spijt ons dat wij wel kunnen zeggen aan onze vrienden dat we tw spelen en dat jullie als je dat zou zeggen nog harder zou worden uitgelachen ;)
 

DeletedUser54614

Guest
Het feit da ge na 4 jaar nog steeds een spel speelt da al saai is geworden, da wilt idd veel zeggen over u leven en wa gij te doen hebt in u leven. Da is de waarheid Noud, en ik weet da da voor een 14 jarige asperge moeilijk te vatten is, maar toch is het zo. ;)
 

DeletedUser

Guest
**** Hacked

stond nog PA op weet al wie gedaan heeft

Joris (Team Feunen)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je hier nou trots op zijn. Als ik ergens trots op zou zijn dan is dat iets winnen in HET ECHTE LEVEN, niet een online spel :p

Daarom ben ik gestopt op gewone werelden kost je tijd en een volledig sociaal leven.

Het feit dat dat op facebook staat is gewoon grappig? Mijn vrienden weten idd dat ik tribalwars speel in men vrije tijd en dat ik daarvoor nog geen 1x heb gezegd dat ik ergens niet naartoe zou gaan dus ik zie het probleem niet. Jullie hebben vast en zeker ook wel vrienden die spelletjes spelen en het is niet omdat dit een browserspel is waarin je gewoon moet klikken dat dat daarom anders is. Verder moeten jullie stoppen met zo jaloers te zijn, het spijt ons dat wij wel kunnen zeggen aan onze vrienden dat we tw spelen en dat jullie als je dat zou zeggen nog harder zou worden uitgelachen ;)

Mijn vrienden weten best dat ik alleen nog speeds speel op TW. Mijn vrienden spelen bijvoorbeeld ook gewoon PS3 of League of Legends wat ik ook speel, er is niks ergs aan tribalwars spelen alhoewel sommigen zeggen dat ze het dom spel vinden, ieder zijn mening. Maar je kan ook zo veel spelen dat je geen leven hebt.
 

DeletedUser

Guest
Siemen bedankt voor je ownage en dat ik je er vierkant uit starte en dat je toen bang was geworden ;)
 

DeletedUser

Guest
nou eigenlijk stond ik boven jouw op het moment dat ik stopte en had toen betere dingen te doen ;)

Haha dat zal best aangezien stal rush pas later in punten gaat stijgen en die noob gs rush van jou gelijk punten heb en daarna tijd stil staat, maarja je w ist al dat je ging failen want je troops waren 1,5x zo low als mij zelfs toen noud er mee ging bashen daaruit concludeer ik niet dat noud failde maar jij
 

DeletedUser47948

Guest
Haha dat zal best aangezien stal rush pas later in punten gaat stijgen en die noob gs rush van jou gelijk punten heb en daarna tijd stil staat, maarja je w ist al dat je ging failen want je troops waren 1,5x zo low als mij zelfs toen noud er mee ging bashen daaruit concludeer ik niet dat noud failde maar jij

ik rushte geen gs, en dat kun jij bovendien ook niet weten wat ik opbouw ;) en jij kunt ook niet weten hoeveel troepen ik had toen ik stopte, dus ssht ?
 

DeletedUser47948

Guest
je zit anders wel zelf nice gs te geilen vandaag ? En achter te lopen met lc op rebien ?
 
Bovenaan