Speedronde #956 - Autumn Games (ronde 13)

DeletedUser66220

Guest
Ja, waarom was je eig bann, ik had btw full deff gemaakt vanwege jou :p
 

DeletedUser47948

Guest
Ten eerste ik heb alleen die bb ronde gespeeld ;) voor de rest doe ik heel autumn games niet mee vind onzin toevallig 15 mins gespeeld. Maar je maakt zo wel vrienden om hem gelijk uit chat te trappen en block te zetten !

ik weet dat jullie er alles aan doen om zoveel mogelijk vriendjes tegen me te keren, maar wat ben ik met mensen die niet willen meefighten en naar de overkant vluchten ? idd ja, niets ;)
 

DeletedUser53395

Guest
ik weet dat jullie er alles aan doen om zoveel mogelijk vriendjes tegen me te keren, maar wat ben ik met mensen die niet willen meefighten en naar de overkant vluchten ? idd ja, niets ;)

siemen ookal spelen we zonder vriendjes het resultaat blijft altijd het zelfde...

Spelen wij serieus dan ben jij weg;)
 

DeletedUser47948

Guest
siemen ookal spelen we zonder vriendjes het resultaat blijft altijd het zelfde...

Spelen wij serieus dan ben jij weg;)

moest daan of thijsje dit zeggen zou ik er zeggen, ik word idd geownt soms, maar jij moet gewoon zwijgen want je bent noob en je ontwijkt je ban ;)
 

DeletedUser53395

Guest
moest daan of thijsje dit zeggen zou ik er zeggen, ik word idd geownt soms, maar jij moet gewoon zwijgen want je bent noob en je ontwijkt je ban ;)

dus siemen jij noemt mij noob terwijl ik meestal je kilt in het begin? wie is dan noob ik of jij?

Ahh kerel geen we verklikken? volgens mij heb jij al 100x je ban ontweken op forum ? dus stfu
 

DeletedUser47948

Guest
dus siemen jij noemt mij noob terwijl ik meestal je kilt in het begin? wie is dan noob ik of jij?

Ahh kerel geen we verklikken? volgens mij heb jij al 100x je ban ontweken op forum ? dus stfu

jij mij ownen ? hahhahaahahha das de beste mop die ik ooit heb gehoort :D
 
Bovenaan