Speedronde #949 - Bash ronde

Reactiescore
575
#949 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Dinsdag 30-10-12 18:00
Einde: Dinsdag 30-10-12 21:00
Scenario: Groen
Bash ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 30-10-12 18:00
* Einde: Dinsdag 30-10-12 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste verslagen tegenstanders als aanvaller wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: niet van toepassing (!)
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, slechts 25 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde wordt de OD(A) berekend volgens deze methode.

(!) Edelen is niet mogelijk!
 

DeletedUser51009

Guest
wrm zoveel kut luckers..

wrm zoveel kut luckers..

wrm zoveel kut luckers..

wrm zoveel kut luckers..

wrm zoveel kut luckers..

wrm zoveel kut luckers..
ik zat op arthur btw
 

DeletedUser46778

Guest
hahahah lekker lopen trollen iedereen nadat mijn bazen start werd verneukt door dat ik moest eten en al 90k oda achter stond. leuk als mensen dan gaan ragen dat je naab bent :D
 

DeletedUser

Guest
hahahah lekker lopen trollen iedereen nadat mijn bazen start werd verneukt door dat ik moest eten en al 90k oda achter stond. leuk als mensen dan gaan ragen dat je naab bent :D

Doordat je moest eten? Had ik jou 1,2k LC niet gepakt zo'n 5/10 min na de bb? :D
 

DeletedUser

Guest
Nee dat kan niet, of je moet eerst 20x dodgen en dan ineens gaan eten midden onder aanvallen waardoor ik je troepen pak, achja het maakt ook niet uit :p

en jij moet eerst samen met little recuse met elk 10 groepjes komen om vervolgens men troops te pakken doordat ik net terugkom van een atk op dezelfde sec? Owja, je ging toch niet meer spelen? Laat dan ook Geppie niet anoniem op je acc gaan
 

DeletedUser36693

Guest
4e geworden terwijl ik 20:07 banned was. Jammer van de ban... Anders was ik sws top 3 msischien wel 1e geweest.. Leuke ronde moet vaker komen wat mij betreft
 

DeletedUser

Guest
en jij moet eerst samen met little recuse met elk 10 groepjes komen om vervolgens men troops te pakken doordat ik net terugkom van een atk op dezelfde sec? Owja, je ging toch niet meer spelen? Laat dan ook Geppie niet anoniem op je acc gaan

Huil huil huil :)
 

DeletedUser

Guest
en jij moet eerst samen met little recuse met elk 10 groepjes komen om vervolgens men troops te pakken doordat ik net terugkom van een atk op dezelfde sec? Owja, je ging toch niet meer spelen? Laat dan ook Geppie niet anoniem op je acc gaan

Noud, noud, noud.
Ten eerste, deze ronde speelde ik het eerste uur zelf, daarna gingen Geppie + Thomas het afmaken.
En waarom altijd excuses dat je aanval toevalig op dezelfde sec terugkwam?
 

DeletedUser

Guest
Noud, noud, noud.
Ten eerste, deze ronde speelde ik het eerste uur zelf, daarna gingen Geppie + Thomas het afmaken.
En waarom altijd excuses dat je aanval toevalig op dezelfde sec terugkwam?

Ok sorry ik kon de eerste paar keer wel jullie groepjes dodgen maar plots niet meer ;) inderdaad sorry ik kan niet meer op dodge en op enter klikken
 
Bovenaan