Speedronde #943 - Autumn Games (ronde 6)

Reactiescore
575
#943 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zaterdag 27-10-12 10:00
Einde: Zaterdag 27-10-12 13:00
Scenario: Alternatief
Autumn Games (ronde 6)

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zaterdag 27-10-12 10:00
* Einde: Zaterdag 27-10-12 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: /
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 0.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 5000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Meer informatie over de Autumn Games kun je hier en hier vinden.
 

DeletedUser43257

Guest
Misschien even wat mensen helpen :) Stuur maar PM als iemand deze speed co wil hebben ;)
 

DeletedUser46778

Guest
ik ga starten maar kan niet afmaken dus zoek iemand die dat wel kan:p
 

DeletedUser66220

Guest
Ik kan starten maar afmaken dan weer niet ;(
moet lekker voetballen :p
 

DeletedUser43257

Guest
ik dacht beide te kunnen, blijkt dat ik pas om 12 uur terug ben van rijles..
 

DeletedUser

Guest
Ik ging kei lekker, net 2 edels gebouwd, komt isit met trein, ik had meer troepen dan hem. maarja, zo is het dan maar.
 

DeletedUser51009

Guest
oei oei pas op jongens kut is een echte scheldwoord en onze maurits geeft je dervoor aan want anders kan die jonge niet winnen haha :p
 

DeletedUser47948

Guest
Ik ging kei lekker, net 2 edels gebouwd, komt isit met trein, ik had meer troepen dan hem. maarja, zo is het dan maar.

snipen eh haha :p en ja idd meer troepen ik ging vooral voor heel snel edelen en dat heeft dus gewerkt :p alleen jammer dat er daarna zo'n noobje mij kwam lastig vallen met 1 edel heen en weer, daardoor wa tijd verloren en sutana niet optijd kunnen treinen :p 3 edels snipet maar split dusja :p was kort maar leuk speedje
 
Reactiescore
604
Sutana 2x gesnipet, maar alles verloren.. daar gaat mn speed dan me andere dorp die ik van back up edelde schenk ik aan Wekker. (jan).
 

DeletedUser46778

Guest
leuke en levendige start weer een keer :p
natuurlijk ook bedankt jacco voor het afmaken van mijn heerlijke start <3
en gefeliciteerd maurits, die overigens goed wegkwam.
 

DeletedUser36693

Guest
Was een mooie speed. Deden vanaf het begin verrassend veel goede spelers mee, die ik al lang niet had gezien. Ze werden echter stuk voor stuk geowned. Als ik niet uur voor het einde mn clear was verloren, was ik misschien wel 1e geworden, maar ben tevreden
 

DeletedUser46778

Guest
Was een mooie speed. Deden vanaf het begin verrassend veel goede spelers mee, die ik al lang niet had gezien. Ze werden echter stuk voor stuk geowned. Als ik niet uur voor het einde mn clear was verloren, was ik misschien wel 1e geworden, maar ben tevreden

ik was al een keer 1,5k lc verloren en een nuke :p
 
Bovenaan