Speedronde #6262 - Vrije instellingen (14.11 19:30-22:30)

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
De rede dat ik alleen deff bouw is natuurlijk juist dat ik steeds outnumbered wordt en daar op probeer in te spelen

Probeer eens full off en gelijk counteren? De aanval is je beste verdediging, en het levert leukere actie op dan stacken en schuiven met je deff :biggrin:
 
Reactiescore
188
Goed verzonnen. Maar cnfd was voor ons jou 4e man. Want hij treinde mij eerst en pas ver daarna jou dus die staat er 100% neutraal of in iedergeval positiever voor jou tussen. Knap hoe je het probeert te draaien met je vaste teams en recruits terwijl ik en thomas letterlijk voor het eerst in 2 jaar samen spelen. En in die tussentijd volledig gestopt zijn.

Ik zeg niet dat hij bij jullie hoorde. Ik zeg enkel dat hij en entrepreneur mij uiteindelijk te pakken hadden.

Dat is dat niks tegen kon doen na het gevecht met jullie was ik te ver achter gaan lopen om nog iets terug te doen helaas.

Ik claim niet dat hij bij jullie hoorde, maar ik wist al wel dat zij samen werkte en samen op mij zouden gaan. Dat is gewoon vooruit denken ipv op het moment zelf...
 
Reactiescore
169
Ik zeg niet dat hij bij jullie hoorde. Ik zeg enkel dat hij en entrepreneur mij uiteindelijk te pakken hadden.

Dat is dat niks tegen kon doen na het gevecht met jullie was ik te ver achter gaan lopen om nog iets terug te doen helaas.

Ik claim niet dat hij bij jullie hoorde, maar ik wist al wel dat zij samen werkte en samen op mij zouden gaan. Dat is gewoon vooruit denken ipv op het moment zelf...

Gold hetzelfde voor ons. Daarvoor schreef je een heel stuk over teamen. Hierdoor kwam het op mij over alsof je deed alsof zij bij ons kamp hoorde, als 4e persoon.
 
Reactiescore
71
Grappige discussie. Was zeker een leuke ronde. Volgensmij was het inderdaad een 2v3v3. Wat boeit het wie ik eerst getreind had? Jullie zaten gewoon in een 2v2 of 2v3. Als je daar niet uit komt, komt er zeker een 3rde partij bij kijken. Volgende keer beter over nadenken.
 
Reactiescore
326
Van toen ik nog af en toe speed werelden speelde, en elke keer als je maar 1 aanval kreeg gelijk je vriendjes ging vragen om te helpen aanvallen.

Dit zijn letterlijk gewoon de eerste 2 random speedwerelden van je lijst die ik aanklik. Zit in beide werelden geen 'noemenswaardig' goed account alleen TEAO en Boris, verder heeft de rest amper oda. als ik kijk na het ene lijstje lijkt het erop dat je zelfs je ODD hebt geboost via Boris. want nummer 3 oda heeft 19k en jij komt opeens met 168k ODD :D tevens ook de enigste van de ranglijsten die uberhaupt in een stam zitten.

Die andere wereld zitten jullie lekker met 3 man te chillen in een stam, er is 1 andere stam met 3 mensen waarvan alle 3 de mensen uberhaupt nog nooit een bekertje gewonnen hebben.


Denk dat dit wel genoeg zegt of niet?

Bekijk bijlage 33441Bekijk bijlage 33442

En @Tik Em Aan Ouwe boost ook nog eens, wat een vies mannetje
 
Reactiescore
3
Tik em Aan speelt gewoon zeer goed en fair. Als iedereen elkaar aan het begin van elke speed een bericht stuurt om samen te spannen, moet je wel met defensieve spelers werken om wat te kunnen bereiken.

Een van die bovengenoemde speeds had Tik em Aan het heel knap en snel dicht gespeeld, waardoor veel spelers geen hoge ODA/ODD hadden.
 
Reactiescore
493
Tik em Aan speelt gewoon zeer goed en fair. Als iedereen elkaar aan het begin van elke speed een bericht stuurt om samen te spannen, moet je wel met defensieve spelers werken om wat te kunnen bereiken.

Een van die bovengenoemde speeds had Tik em Aan het heel knap en snel dicht gespeeld, waardoor veel spelers geen hoge ODA/ODD hadden.
Ja, hoe kan je hoge ODD hebben, als niemand ODA heeft?

Of je moet alles op SUPER SUPER BOK hebben gehad, maar dat is zeer onwaarschijnlijk
 
Bovenaan