Speedronde #6262 - Vrije instellingen (14.11 19:30-22:30)

Reactiescore
575
#6262 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 14-11-22 19:30
Einde: Maandag 14-11-22 22:30
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 14-11-22 19:30
* Einde: Maandag 14-11-22 22:30
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 3
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 60%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 
Reactiescore
133
Mooie ronde was dit, na beginnersbescherming lag ik op twee velden van Tik Em Aan Ouwe
Die was ik en mijn maatje aan het aanvallen.

Duikt hij in de stam waardoor die 2.2k/1.2k defence krijgt, bashen we dat.
Ook stuurde hij een slaaf op ons af die hem probeerde te helpen.
Uiteindelijk het onderspit moeten delfen, omdat het 3 v 2 was.

Eindelijk wat leuke fights!
 
Reactiescore
1
Afgelopen vrijdag speelde ik voor het eerst in 5+ jaar een speedwereld. Direct werd ik 3v1 gegangbanged door AlwysCnfsd, De Entrepreneur & Furioz. Ik heb netjes verdedigd, met geen woord tegen iemand geklaagd en de ronde gewoon in m'n eentje tegen 3 man uitgespeeld.

Afgelopen zaterdag speel ik nog een ronde. Ik word wederom volledig gegangbanged. AlwysCnfsd, De Entrepreneur, The Nights Watch & Warpapa met zijn viertjes dit keer. Meer dan 4 uur lang heb ik 4v1 onder vuur gelegen. Wederom geen woord geklaagd, gewoon alleen doorgespeeld en de ronde uitgespeeld.

Gister speel ik weer een speed en zie ik wederom AlwysCnfsd, Warpapa en De Entrepreneur op de kaart liggen. Wetende wat er komen gaat accepteer ik een stam uitnodiging om eens niet moederziel alleen te zijn. Nog geen 5 minuten later heb ik een PM dat ik ''de slaaf van Gerard'' ben, de dag erna nogmaals op het forum eenzelfde opmerking.

Peuter, kleuter, whatever. Misschien eens niet direct de klaagmodus ingaan. Ik ben gewoon een speler die speedjes wilt spelen en i.v.m. aanhoudende 1v4's een stammetje joint. Als mij dat in jouw ogen een slaaf maakt, vind ik dat apart, maar prima.

Overigens ben ik gister het laatste half uur, nadat Tik allang geëdeld was, wederom 3v1 onder vuur genomen door AlwysCnfsd, De Entrepreneur & Sagittorian. Misschien kan Peutertje mij vertellen wie ik nu als slaaf moet beschuldigen? Of kunnen we gewoon accepteren dat we op Tribal Wars allemaal regelmatig in een 1v4 belanden en dat dit geen rede is om op meerdere plekken te lopen klagen?
 
Reactiescore
71
Ik ken heel Warpapa en Furioz niet eens dus ik weet niet waar jij het over hebt. Daar komt nog eens bij dat je elke speed vol def build en alleen barbaren dorpen edelt wat gewoon echt diep triest is. Maargoed, helemaal zelf weten natuurlijk. Tot op de volgende xxx.
 
Reactiescore
1
Ik ken heel Warpapa en Furioz niet eens dus ik weet niet waar jij het over hebt. Daar komt nog eens bij dat je elke speed vol def build en alleen barbaren dorpen edelt wat gewoon echt diep triest is. Maargoed, helemaal zelf weten natuurlijk. Tot op de volgende xxx.

Oké, prima, dan ken je hen niet. Dan strepen we twee namen weg. Dan was het een 2v1 en een 3v1. Met toevallig nog een random die ook short range clears & treinen gooide en het daardoor niet eenvoudiger maakte.

De rede dat ik alleen deff bouw is natuurlijk juist dat ik steeds outnumbered wordt en daar op probeer in te spelen, zonder mij bij mijn tegenstanders of op het forum te beklagen. Oorzaak en gevolg niet omdraaien, om het fair te houden.

Verder is mijn vorige post totaal geen aanval op jullie. Prima dat jullie mij outnumberen. Moeten jullie lekker mee doorgaan. Dat maakt het spel leuk en uitdagend. En tot nu toe zijn jullie bovendien niet bijster succesvol aangezien ik tot nu toe elke ronde binnen de top-3 de eindstreep heb gehaald. De enige keer dat je wél won heb ik je sportief gefeliciteerd, verder hebben we elkaar nooit gesproken. Dus ik heb überhaupt geen flauw idee waar je vijandige houding vandaan komt. ;-)

Het enige dat ik met mijn post wilde zeggen, is deal with it. Tegen onze Peuter. Het gebeurd iedereen op Tribal Wars dat je in man-minder situaties terecht komt. Dat is het hele spel. Dat gebeurd elke random meerdere dagen op rij. Beetje triest dat 'topspelers' als Peutertje dan op meerdere plaatsen een klaagzang gaan plaatsen daarover. En al helemaal dat er direct door hemzelf gesproken wordt over 'slaafjes'. Alsof de speedserver een 1v1 is tussen Peuter en zijn vijand. Hij en zijn vijand zijn zelf vroegtijdig uitgeschakeld, terwijl de 'slaafjes' de ronde gemaakt hebben.
 
Reactiescore
28
Oké, prima, dan ken je hen niet. Dan strepen we twee namen weg. Dan was het een 2v1 en een 3v1. Met toevallig nog een random die ook short range clears & treinen gooide en het daardoor niet eenvoudiger maakte.

De rede dat ik alleen deff bouw is natuurlijk juist dat ik steeds outnumbered wordt en daar op probeer in te spelen, zonder mij bij mijn tegenstanders of op het forum te beklagen. Oorzaak en gevolg niet omdraaien, om het fair te houden.

Verder is mijn vorige post totaal geen aanval op jullie. Prima dat jullie mij outnumberen. Moeten jullie lekker mee doorgaan. Dat maakt het spel leuk en uitdagend. En tot nu toe zijn jullie bovendien niet bijster succesvol aangezien ik tot nu toe elke ronde binnen de top-3 de eindstreep heb gehaald. De enige keer dat je wél won heb ik je sportief gefeliciteerd, verder hebben we elkaar nooit gesproken. Dus ik heb überhaupt geen flauw idee waar je vijandige houding vandaan komt. ;-)

Het enige dat ik met mijn post wilde zeggen, is deal with it. Tegen onze Peuter. Het gebeurd iedereen op Tribal Wars dat je in man-minder situaties terecht komt. Dat is het hele spel. Dat gebeurd elke random meerdere dagen op rij. Beetje triest dat 'topspelers' als Peutertje dan op meerdere plaatsen een klaagzang gaan plaatsen daarover. En al helemaal dat er direct door hemzelf gesproken wordt over 'slaafjes'. Alsof de speedserver een 1v1 is tussen Peuter en zijn vijand. Hij en zijn vijand zijn zelf vroegtijdig uitgeschakeld, terwijl de 'slaafjes' de ronde gemaakt hebben.
Jouw snelle start + full defence maakt je een onaantrekkelijk 1e target en een vrijwel onmogelijk target in een latere fase.
Ik zal de speelstijl zelf ook eens proberen. Denk niet dat het leuk is. of haalbaar onder een niveau 2 start.
 
Reactiescore
1
Het is minder leuk dan offence spelen, maar leuker dan geëdeld worden. Laten we even niet vergeten dat ik een vrij slechte speler ben en dus ook maar roei met de beperkte riemen (skills) die ik heb.
 
Reactiescore
133
Oké, prima, dan ken je hen niet. Dan strepen we twee namen weg. Dan was het een 2v1 en een 3v1. Met toevallig nog een random die ook short range clears & treinen gooide en het daardoor niet eenvoudiger maakte.

De rede dat ik alleen deff bouw is natuurlijk juist dat ik steeds outnumbered wordt en daar op probeer in te spelen, zonder mij bij mijn tegenstanders of op het forum te beklagen. Oorzaak en gevolg niet omdraaien, om het fair te houden.

Verder is mijn vorige post totaal geen aanval op jullie. Prima dat jullie mij outnumberen. Moeten jullie lekker mee doorgaan. Dat maakt het spel leuk en uitdagend. En tot nu toe zijn jullie bovendien niet bijster succesvol aangezien ik tot nu toe elke ronde binnen de top-3 de eindstreep heb gehaald. De enige keer dat je wél won heb ik je sportief gefeliciteerd, verder hebben we elkaar nooit gesproken. Dus ik heb überhaupt geen flauw idee waar je vijandige houding vandaan komt. ;-)

Het enige dat ik met mijn post wilde zeggen, is deal with it. Tegen onze Peuter. Het gebeurd iedereen op Tribal Wars dat je in man-minder situaties terecht komt. Dat is het hele spel. Dat gebeurd elke random meerdere dagen op rij. Beetje triest dat 'topspelers' als Peutertje dan op meerdere plaatsen een klaagzang gaan plaatsen daarover. En al helemaal dat er direct door hemzelf gesproken wordt over 'slaafjes'. Alsof de speedserver een 1v1 is tussen Peuter en zijn vijand. Hij en zijn vijand zijn zelf vroegtijdig uitgeschakeld, terwijl de 'slaafjes' de ronde gemaakt hebben.

Ik ben ook niet vies van ene 3v1/4v1 of whatever. Ik probeer op dat moment de odds gelijk te trekken.
Als ik ga zitten klagen op elke ronde dat ik gebashed ben en dat ik outnumbered ben dan zou ik in alle rondes die ik heb gespeeld een forumpost moeten maken echter heb ik dat niet gedaan in me 1e post.

Ik vind het juist ook uitdagender om tegen een meerderheid te spelen. Dat is ook het leuke van de speeds en de uitdaging. Dus keep it up!

Echter zou ik je aanraden om het heft in eigen handen te nemen en een keer de offence pakken. Je kan versteld staan wat je daarmee kan bereiken. In plaats van full deff en hopen dat je geen aanvallen krijgt om je top 3 plek te verzekeren.
 
Reactiescore
1
Echter zou ik je aanraden om het heft in eigen handen te nemen en een keer de offence pakken. Je kan versteld staan wat je daarmee kan bereiken. In plaats van full deff en hopen dat je geen aanvallen krijgt om je top 3 plek te verzekeren.

Je hebt me 1x op de server getroffen, mij toen 0x aangevallen of gescout (dus geen info over mijn exacte troepen) en bent verder gewoon de reacties boven je aan 't kopiëren.

Ik heb de laatste 8 rondes even vaak offence als defence gespeeld. Als je 2 rondes op rij de clear van iemand blockt, gaat die persoon er al per definitie vanuit dat je altijd full def bent en met die mindset spelen en posten. Wie ben ik om hem te corrigeren als hij denkt dat ik een full def dorp heb staan en dat hij mij beter niet kan aanvallen?

Van iemand zo twspeeds addicted als jij had ik verwacht dat je dat nog wel uit de stats kon opmaken. Toch bedankt voor je tips en tricks. Fijn dat je mij daarmee verstelt wilt laten staan. Als je me dadelijk wilt gaan uitleggen dat ik ook met het revolutionaire 'farmen' progressie kan boeken, of dat ik succesvoller ben als ik mijn edeltreinen 'time', dan kun je je de moeite besparen.
 
Reactiescore
188
Mooie ronde was dit, na beginnersbescherming lag ik op twee velden van Tik Em Aan Ouwe
Die was ik en mijn maatje aan het aanvallen.

Duikt hij in de stam waardoor die 2.2k/1.2k defence krijgt, bashen we dat.
Ook stuurde hij een slaaf op ons af die hem probeerde te helpen.
Uiteindelijk het onderspit moeten delfen, omdat het 3 v 2 was.

Eindelijk wat leuke fights!

Ja was grappig, ik moet ook weer een vaste teammaat gaan zoeken als we dit gaan doen. Want je kan mensen gaan pmmen om te helpen, maar je weet zelf best dat 2 topspelers vaak beter zijn dan 3 mensen die los spelen van elkaar en via pm moeten communiceren ;)

Daarbij was het een leuke fight, enkel de 2 squares afstand maakte het jammer aangezien jullie met 3 om mij heen lagen die mij gelijk wilde pakken.
En dat was al mijn restart haha.
Dan ben je kansloos hoe goed je ook bent, dan kan je enkel dodgen en hopen dat er een fout gemaakt wordt. Enige wat ik kon doen was jullie vertragen

Tja, Tik Em Aan Ouwe..

de speler die elke speedwereld de helft van de spelers als slaafjes rekruut.

Weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar 95% van de speedwereld mag mij niet eens dus dat is vrij lastig. Als ik start en ik word gelijk vol geteamed, ja dan ga ik pmmen verder zal ik altijd de 1 v 1 aangaan als het kan;)
Ik heb genoeg tactieken om mezelf te verdedigen
 
Reactiescore
133
Ja was grappig, ik moet ook weer een vaste teammaat gaan zoeken als we dit gaan doen. Want je kan mensen gaan pmmen om te helpen, maar je weet zelf best dat 2 topspelers vaak beter zijn dan 3 mensen die los spelen van elkaar en via pm moeten communiceren ;)

Daarbij was het een leuke fight, enkel de 2 squares afstand maakte het jammer aangezien jullie met 3 om mij heen lagen die mij gelijk wilde pakken.
En dat was al mijn restart haha.
Dan ben je kansloos hoe goed je ook bent, dan kan je enkel dodgen en hopen dat er een fout gemaakt wordt. Enige wat ik kon doen was jullie vertragen



Weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar 95% van de speedwereld mag mij niet eens dus dat is vrij lastig. Als ik start en ik word gelijk vol geteamed, ja dan ga ik pmmen verder zal ik altijd de 1 v 1 aangaan als het kan;)
Ik heb genoeg tactieken om mezelf te verdedigen
Ik was alleen met Leon die ik overigens na 2 jaar niet gesproken te hebben weer een keertje mee doen met speedje.
Ik weet niet wie de 3e persoon was die op je aan gaan was.
Het was een 2v2, Tik em + Faas tegen Peutertje en Coron nog wat...

Maar je verpestte het zelf door een deff bunker te krijgen uit het niets van een 3e speler.
Ben blij dat we jou weggespeeld hebben... echter duurde de fight te lang waardoor andere spelers met de winst ervandoor gingen.
 
Reactiescore
510
Damn zelfs met 0 niveau teamen
 
Reactiescore
188
Ik was alleen met Leon die ik overigens na 2 jaar niet gesproken te hebben weer een keertje mee doen met speedje.
Ik weet niet wie de 3e persoon was die op je aan gaan was.
Het was een 2v2, Tik em + Faas tegen Peutertje en Coron nog wat...

Maar je verpestte het zelf door een deff bunker te krijgen uit het niets van een 3e speler.
Ben blij dat we jou weggespeeld hebben... echter duurde de fight te lang waardoor andere spelers met de winst ervandoor gingen.

Jullie hebben mij niet weggespeeld =P Dat was de 4e persoon XD
eerst jij en coron4, toen alwys cnfd+entrepreneur.

cnfsd nog gesniped+backtime en toen splittrein van entrepreneur waardoor het klaar was
 
Reactiescore
493
Weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar 95% van de speedwereld mag mij niet eens dus dat is vrij lastig. Als ik start en ik word gelijk vol geteamed, ja dan ga ik pmmen verder zal ik altijd de 1 v 1 aangaan als het kan;)
Ik heb genoeg tactieken om mezelf te verdedigen
Van toen ik nog af en toe speed werelden speelde, en elke keer als je maar 1 aanval kreeg gelijk je vriendjes ging vragen om te helpen aanvallen.

Dit zijn letterlijk gewoon de eerste 2 random speedwerelden van je lijst die ik aanklik. Zit in beide werelden geen 'noemenswaardig' goed account alleen TEAO en Boris, verder heeft de rest amper oda. als ik kijk na het ene lijstje lijkt het erop dat je zelfs je ODD hebt geboost via Boris. want nummer 3 oda heeft 19k en jij komt opeens met 168k ODD :D tevens ook de enigste van de ranglijsten die uberhaupt in een stam zitten.

Die andere wereld zitten jullie lekker met 3 man te chillen in een stam, er is 1 andere stam met 3 mensen waarvan alle 3 de mensen uberhaupt nog nooit een bekertje gewonnen hebben.


Denk dat dit wel genoeg zegt of niet?

Schermafbeelding 2022-11-18 om 01.13.20.pngSchermafbeelding 2022-11-18 om 01.13.59.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
169
Jullie hebben mij niet weggespeeld =P Dat was de 4e persoon XD
eerst jij en coron4, toen alwys cnfd+entrepreneur.

cnfsd nog gesniped+backtime en toen splittrein van entrepreneur waardoor het klaar was

Goed verzonnen. Maar cnfd was voor ons jou 4e man. Want hij treinde mij eerst en pas ver daarna jou dus die staat er 100% neutraal of in iedergeval positiever voor jou tussen. Knap hoe je het probeert te draaien met je vaste teams en recruits terwijl ik en thomas letterlijk voor het eerst in 2 jaar samen spelen. En in die tussentijd volledig gestopt zijn.
 
Reactiescore
1
Goed verzonnen. Maar cnfd was voor ons jou 4e man. Want hij treinde mij eerst en pas ver daarna jou dus die staat er 100% neutraal of in iedergeval positiever voor jou tussen. Knap hoe je het probeert te draaien met je vaste teams en recruits terwijl ik en thomas letterlijk voor het eerst in 2 jaar samen spelen. En in die tussentijd volledig gestopt zijn.
Mooi dat dat ‘voor jullie’ de 4e man was.

Dat maakt het niet de waarheid.

Cfnd speelde samen met De Entrepeneur en was in deze ‘het 3e’ team. Die overigens vrijwel elke ronde als team spelen, dus dat had je kunnen weten.

Deze hele discussie komt voort uit het feit dat jullie menen dat de hele speedserver van jullie is. Dat het ‘jullie tegen de vijand’ is en dat iedereen die een aanval stuurt is ingehuurd of een slaaf is van jullie directe tegenstander.

Nee, bullshit. Er zijn meerdere teams op de speed en die kunnen door elkaar heen Battlen. Dat jij hier nu als 4e man iemand noemt die in meerdere rondes dit weekend met zijn eigen clubje gespeeld heeft is behoorlijk apart.
 
Reactiescore
169
Mooi dat dat ‘voor jullie’ de 4e man was.

Dat maakt het niet de waarheid.

Cfnd speelde samen met De Entrepeneur en was in deze ‘het 3e’ team. Die overigens vrijwel elke ronde als team spelen, dus dat had je kunnen weten.

Deze hele discussie komt voort uit het feit dat jullie menen dat de hele speedserver van jullie is. Dat het ‘jullie tegen de vijand’ is en dat iedereen die een aanval stuurt is ingehuurd of een slaaf is van jullie directe tegenstander.

Nee, bullshit. Er zijn meerdere teams op de speed en die kunnen door elkaar heen Battlen. Dat jij hier nu als 4e man iemand noemt die in meerdere rondes dit weekend met zijn eigen clubje gespeeld heeft is behoorlijk apart.

Je leest niet goed.
Als we 2 vs 3 doen en er komt een random 4e bij die eerst mij pakt en daarna op jullie doorgaat hoord die niet bij 'ons' lol. Want die hilarische opmerking werd gemaakt.
Maar volgensmij heb ik dat eerder ook zo uitgelegd .

Het is mijn derde speed in 2 jaar dus waar heb je het in godsnaam over xd
 
Reactiescore
196
Van toen ik nog af en toe speed werelden speelde, en elke keer als je maar 1 aanval kreeg gelijk je vriendjes ging vragen om te helpen aanvallen.

Dit zijn letterlijk gewoon de eerste 2 random speedwerelden van je lijst die ik aanklik. Zit in beide werelden geen 'noemenswaardig' goed account alleen TEAO en Boris, verder heeft de rest amper oda. als ik kijk na het ene lijstje lijkt het erop dat je zelfs je ODD hebt geboost via Boris. want nummer 3 oda heeft 19k en jij komt opeens met 168k ODD :D tevens ook de enigste van de ranglijsten die uberhaupt in een stam zitten.

Die andere wereld zitten jullie lekker met 3 man te chillen in een stam, er is 1 andere stam met 3 mensen waarvan alle 3 de mensen uberhaupt nog nooit een bekertje gewonnen hebben.


Denk dat dit wel genoeg zegt of niet?

Bekijk bijlage 33441Bekijk bijlage 33442
Tsja, er zijn genoeg rondes geweest waar we 2v4, 2v6 waren, maar ook rondes waar er amper tegenstand was. Maar om random uitslagen te laten zien zegt eigenlijk helemaal niets over wat er daadwerkelijk is gebeurd tijdens die rondes. Er zijn namelijk ook genoeg rondes te vinden bij hem waar die gewoon verslagen is.
 
Bovenaan