Speedronde #600 - Special Round

DeletedUser63205

Guest
nee niet te lang max 5 uur, ik moet morgen weer naar school en ga dus niet 8 uur lang tribal warsen... En anders doe je 2 korte rondes ;)
 

DeletedUser61946

Guest
Mario je bent een top speeder en oprichter;)
in je eentje de stam leiden en nog winnen ook.

Respect kerel,

Zeer jammer dat Kiraç
het niet heeft kunnen meemaken...[:|

Omdat ik me deff terug stuurde :S
Naa hoe dan ook een GEWELDIGE SPEED!

Moet echt 1 keer in de 2 maanden komen als standard ofzo lijkt me echt mooi <3

gr
 

DeletedUser51220

Guest
Minder mooi gevecht dan gehoopt, maar gefeliciteerd winnaars ;)
 

DeletedUser63184

Guest
twas echt een vette speed :D

leuk om te spelen :)

helaas dat me vv het gisteraaf verknalde zodat ik niet in top 3 belande maar oke :p
 

DeletedUser

Guest
goede samenwerking met mathias...
jammer van dat het zo liep maarja.
 
Reactiescore
4
twas echt een vette speed :D

leuk om te spelen :)

helaas dat me vv het gisteraaf verknalde zodat ik niet in top 3 belande maar oke :p

je bent alsnog beter dan mij ge-eindigd:p
 

DeletedUser

Guest
Bij ons was ook slechts een kamp van 10 man pro;) rest deed gewoon actief de aanwijzingen van de pro's na.

Ja precies :p. Bij ons ging iedereen ondanks de instructies als een kip zonder kop offensief spelen terwijl ze er niet veel van bakten en dus getreind werden en niets konden of hun off random doodliepen.

Erg goed gespeeld mensen, erg gelijkwaardige game!

Ik denk dat het kantelpunt lag toen wij SBX helemaal hadden eigenlijk maar dat hij net overleefde. Tot dan ging het echt gelijk op, als wij daar nét iets meer geluk hadden was het missdchien wel anders geweest. Geeft maar aan dat de verschillen erg klein waren.

Ik wil overigens veel mensen van mijn stam bedanken die er een leuke speed van hebben gemaakt. Onder andere Bram, Kars, LTB, Luuk, mark, mathias, patrick, sven etc. die goed samenwerkten in de offensieve aanvallen maar ook de rest van de stam waar er veel mensen goed hielpen. Ik hoop ook dat mensen die hun allereerste speed hebben gedaan in AARGH! of hisado dit geweldig vonden en vaker komen, het zou echt tof zijn want met jullie maakten we er een groot spectakel van.

natuurlijk wil ik ook de tegenstander feliciteren, want voor een tegenstander moet je altijd respect hebben .Zonder tegenstander is er geen fight en deze keer bleek hisado achteraf net een tikkeltje beter, om wat voor reden dan ook. Credits dan ook naar mario die zijn stam eventueel samen met anderen naar de overwinning heeft geleid en ik hoop dat jullie in die stam ook plezier hebben gemaakt, want nogmaals: Ik hoop dat dat deze speed centraal stond :).

Verder hoop ik dat er nog een keer zo'n speed komt, alleen dan zonder clusters en gewoon alles door elkaar. of in ieder geval, alles veel dichter bij elkaar ;).

AARGH! :)
 

DeletedUser

Guest
Dit soort speed is zeker voor herhaling vatbaar. Enkel vond ik het begin echt wel erg saai... Maar naarmate de strijd dan begon was het echt vechten om elk dorp te kunnen pakken en er snel genoeg def in te krijgen om het dan ook te kunnen behouden. Bedankt AARGH om er een spannende strijd van te maken. Voor de speed dacht ik nochtans dat we zouden verliezen aangezien er volgens mij toch wel veel meer pro's aan jullie kant zaten dan aan onze kant, en jullie begonnen ook met 10 man meer.

Anyways, bedankt Cenk, Kenneth, Mario, Pim, Joa, Costi, Luc,... en ook zeker niet te vergeten de vele deffers in onze stam, voor de goede samenwerking!

Old Speed Friends
 

DeletedUser53052

Guest
Ik heb m'n OS altijd nét te laat achter die van Galaxica getimed. Moest dat nu één seconde na zijn trein getimed zijn, was het misschien gelukt om SBX uit te schakelen... Maarjah,
je hebt natuurlijk die regel dat je enkel stamgenoten kan OSSen, dus zolang het dorp niet binnen is kan er geen OS getimed worden. Anderzijds ben ik maar noob, dus zo'n grote impact zou het dan wel niet gehad hebben.
 
Bovenaan