Speedronde #600 - Special Round

DeletedUser

Guest
of sneller :) er mogen ook nog wat meer verschillende speeds komen vind ik
 

DeletedUser

Guest
Alleen SBX heeft echt genacht. Sterker nog rond 2 uur toen ik er nog was hadden jullie meer actieve spelers dan ons. Alleen K. zijn powerlevel is gewoon veel te hoog. :cool:

Ik heb ook echt genacht, van 14:00 - 8:00, maar bij ons was er niemand nachten, dus in me eentje redde ik het niet.

(alleen een paar deffers nachtte)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
:)
 
Reactiescore
4
Kun je dat eens wat verder uitleggen? Wat bedoel je daar precies mee? Wij zijn van mening dat er toch een grote variatie in het aanbod is? ;)

Groetjes,

netzoals deze .
Misschien met 4 stammen ofs:p.
of gewoon deze met hoger startlevel 1 bijv:D.
 

DeletedUser15154

Guest
Kun je dat eens wat verder uitleggen? Wat bedoel je daar precies mee? Wij zijn van mening dat er toch een grote variatie in het aanbod is? ;)

Groetjes,

Variatie is goed, imo. Maar misschien wat meer met. Snelheid en lengte spelen. Bij de juiste instellingen ( dat is voor jou/jullie aftasten ) krijg je leukere rondes. Iedereen kent de rondes van 4 uur met snelheid 400 wel ;). Die worden non stop gewonnen door toppers omdat die voor elke minuut weten wat ze moeten doen..
 

DeletedUser63304

Guest
wanneer krijgen we eigenlijk 100 premium punten?

De overlevenden van Hisado in de top 50 zouden toch 100 premiumpunten krijgen?
 
Reactiescore
575
oke, dankjewel want ik kan de premiumpunten wel gebruiken :D

En is er eigenlijk een vaste datum elke maand of jaar of week voor een special round?
Er is geen vaste datum gepland, maar we trachten er wel naar een dergelijke ronde nog eens aan jullie voor te schotelen. ;)

Groetjes,
 

DeletedUser63304

Guest
Er is geen vaste datum gepland, maar we trachten er wel naar een dergelijke ronde nog eens aan jullie voor te schotelen. ;)

Groetjes,

oke, want ik vind de special rounds meestal het leukst, of een ronde die er om 11 uur weer aankomt :D

ik ga zeker meedoen.
 
Bovenaan