Speedronde #578 - Scholierenronde

DeletedUser

Guest
Persoonlijke tekst
J. Ft. H. Ft. R.

Warum ich nicht dabei?
Was wel komisch vandaag, ik log wordt ik constant gekickt door die R. :(
Ging namelijk lekker, ik edel dorp en daarna zit die R. en die edelt geen enkel dorp het half uur daarna :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Persoonlijke tekst
J. Ft. H. Ft. R.

Warum ich nicht dabei?
Was wel komisch vandaag, ik log wordt ik constant gekickt door die R. :(
Ging namelijk lekker, ik edel dorp en daarna zit die R. en die edelt geen enkel dorp het half uur daarna :eek:

Als het de R. is die ik denk dat het is, kan ik je begrijpen:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee, tis andere R., van We4President.

Kuch??? Volgens mij was We4President het accountje van mij en J.. Die R. is misschien van het RIP Franse We4President account die plotseling met onze naam gingen spelen toen wij op die 2 weken speeds 2x achter elkaar ownde.

Vind het nog steeds slecht dat ze me naam hebben geript en nu word 't acc al aan hun toegeschreven lol -.-''
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kuch??? Volgens mij was We4President het accountje van mij en J.. Die R. is misschien van het RIP Franse We4President account die plotseling met onze naam gingen spelen toen wij op die 2 weken speeds 2x achter elkaar ownde.

Vind het nog steeds slecht dat ze me naam hebben geript en nu word 't acc al aan hun toegeschreven lol -.-''

Daar moet je H. voor aanspreken. Hij is accounteigenaar van We4President op FR.
Daarna heb ik ook nog op Endless Winner gespeeld met Costi en B..Ik speel bovendien niet meer op We4President.FR
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kuch??? Volgens mij was We4President het accountje van mij en J.. Die R. is misschien van het RIP Franse We4President account die plotseling met onze naam gingen spelen toen wij op die 2 weken speeds 2x achter elkaar ownde.

Vind het nog steeds slecht dat ze me naam hebben geript en nu word 't acc al aan hun toegeschreven lol -.-''

Achja dat zei hij tenminste :p
 

DeletedUser15154

Guest
Huh? De tweede zin van SBX was toch zeker sarcastisch of ben ik nou stom?

Ik denk dat je stom ben :p

Maar nee, het is echt geen sarcasme.

Hoe meer BB's, hoe groter de verschillen tussen de top, en de subtop. Veel mensen gebruiken geen FA, is niet slim natuurlijk, maar daardoor krijg je wel grotere verschillen, wat jammer is voor de langere speeds..

Zoals je nu kan zien is in de eerste paar uur de speed al beslist, terwijl het veel leuker was geweest als de speed beslist werd in de laatste 4 uur ;)
 

DeletedUser39990

Guest
pff, gisteren had iederen blijkbaar pbg met aural, maar nadat ik hem heb gecleard, gaan ze plots wel allemaal claimen -.-
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg doe er wat aan om de ronde leuker te maken en splits de stam EERLIJK op ofzo, dus zonder stabs xd
 
Bovenaan