Speedronde #554 - Clusterronde

DeletedUser

Guest
GVD
door misverstand met S. , alles kwijt :(

dan nog door zo'n faal clear

Aanvaller: Restistance.
Herkomst: Restistance.s dorp (507|499) C45

Aantal: 0 0 1820 0 151 2591 0 0 212 0 1 1
Verliezen: 0 0 1112 0 0 2591 0 0 130 0 1 1


Verdediger: Paramore.
Doel: Paramore.s dorp (507|506) C55

Aantal: 3493 0 4588 1105 0 3068 0 0 102 0 2 0
Verliezen: 3493 0 4588 1105 0 3068 0 0 102 0 2 0


Achja, ik ging deze speed maar is heel snel naar AH, en had bovendien nog beetje deff voor de naabs gebouwd..
Maarja, was leuk gevechtje (ook al was het amper een gevecht :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61174

Guest
Ofcourse...
Backstabbed...
Een speed kan niet zonder he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Leuk speedje om even in te vallen
Toch lekker 1e ODA en 4e ranglijst :)
 

DeletedUser

Guest
omg, kutflopper-,- wat mij betreft geven ze hem een IP-ban. hoeveelste ronde achter elkaar is dit nu al???
 

DeletedUser

Guest
Lool wat een faal speed weer, wij ownen Damn! totaal (C. pakt er 2 en ik pakte Paramore.)
Toen was het vrijspel voor ons (BOOM!) maar worden er later weer is 2 gebanned.. omgg...
En waarom, ja dat is de vraag..
Achja, ben nog netjes 3e geworden en ik laat J. nog lekker 2e worden want dat verdient ie :)

Feli C. voor de overwinning :D
 

DeletedUser39990

Guest
Lool wat een faal speed weer, wij ownen Damn! totaal (C. pakt er 2 en ik pakte Paramore.)
Toen was het vrijspel voor ons (BOOM!) maar worden er later weer is 2 gebanned.. omgg...
En waarom, ja dat is de vraag..
Achja, ben nog netjes 3e geworden en ik laat J. nog lekker 2e worden want dat verdient ie :)

Feli C. voor de overwinning :D

Ah, zijn we geownd door mensen die vals spelen :(
 

DeletedUser54888

Guest
Laat begonnen en nog steeds aardige prestatie neer gezet. :)
 

DeletedUser

Guest
Yeh ben net gaan autorijden voor de 2e keer :D direct op de autostrade was wel sick xD en gepit tot 15u had zware nacht dus deze speed heb ik laten schieten :p
 

DeletedUser

Guest
Yeh ben net gaan autorijden voor de 2e keer :D direct op de autostrade was wel sick xD en gepit tot 15u had zware nacht dus deze speed heb ik laten schieten :p

na 1 keer al de 2de keer op autostrade ?

dan leer je snel :p
 

DeletedUser

Guest
na 1 keer al de 2de keer op autostrade ?

dan leer je snel :p

Jep ^^ autostrade is eigenlijk makkelijker dan in gewone straten rijden he, is gewoon rechtdoor.
Je bent wel echt zwaar nerveus als je moet invoegen :D maar was wel vet, ook bleef ik voor men 1e keer op het rechtse vak rond de 110 per uur rijden :D
 
Bovenaan