Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

Deleted User - 487970061

Guest
Je mag het me ook wel uitleggen.
Legaliteit=voldoen aan regelgeving
Legitimiteit=of iets goed is, voldoet aan normen en waarden en dergelijke.
Een besluit om iemand te stenigen kan legaal zijn (in sommige landen) maar zal volgens de meesten niet legitiem zijn. De verkrachter van je dochter half dood slaan is niet legaal, maar zal door een deel van de mensen wel als legitiem gezien worden.
 
Reactiescore
196
Bedankt voor de heldere uitleg. Dan zaten we op 1 lijn. Wat ik bedoel te zeggen is dat je er beter wat aan kan doen en het in game oplossen i.p.v. op het forum over te janken (of klagen, kritiek hebben) hoe oneerlijk het wel niet is.
 
Reactiescore
76
Bedankt voor de heldere uitleg. Dan zaten we op 1 lijn. Wat ik bedoel te zeggen is dat je er beter wat aan kan doen en het in game oplossen i.p.v. op het forum over te janken (of klagen, kritiek hebben) hoe oneerlijk het wel niet is.

Lol vanonder welke schroothoop zijn jullie gekropen @thijs , Luuk :)? Spelen jullie terug?
 
Reactiescore
76
Hey Robbie, heb sinds die quarantaine af en toe een ronde mee gepakt ja. En jij speelt dus ook nog steeds? :p

Haha, hohja spelen is een groot woord speeden al lang niet meer geen tijd meer voor :) Wel nog actief op casual 8 maar das ook weer de laatste wereld die ik doe :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
2017 SK speelde je samen met het speedaccount van Andre.

Nee dat is onzin, ik speelde solo in de kwalificaties, geprofiteerd van de teams die er waren die elkaar uitschakelden. In de 5 finale rondes heb ik op 1 ronde de NAP van André geaccepteerd, nadat ik leerde dat hij met iedereen NAP's had aangegaan met de bedoeling het meeste barbs te edelen en uitbouwen heb ik 'm terecht gestabt. Dus wie of wat je bron ook is, je zit er compleet naast.

Geloven jullie nu echt dat Thijs er tijd in gaat steken om Tim anoniem te kata'en? Man man man, die jongen heeft wel betere dingen te doen hoor xD

Ik haal enkel aan wat er gezegd is geweest, wat Thijs ook bevestigd. Of hij het daadwerkelijk doet maakt weinig uit, ik moet gaan rekening houden met de mogelijkheid dat hij er is op de ronde.

Ik heb je niet zien spelen en heb geen idee of je anoniem was. Maar je speelt blijkbaar wel onder een ander account.

Ik speel onder hetzelfde account waarop ik speelde toen we de 10v10 oefenrondes op nl speelden, waar je bij was. Geen onzin verspreiden aub.




Nou en jullie hebben het resultaat van vorige ronde gezien, 6 mongolen die graag het toernooi voor iedereen verpesten, dat krijg je met dat teamen.
 
Reactiescore
3
Lol vanonder welke schroothoop zijn jullie gekropen @thijs , Luuk :)? Spelen jullie terug?

Mwa, was perongeluk op W74 begonnen en perongeluk ging/gaat dat veel te goed. Nu ben ik helaas gedoemd om tijd te steken in TW. Heel af en toe een speedje zoals die laatste special ronde, maar verder vrijwel niet.
 
Bovenaan