Speedronde #4835 - Mods vs community speedronde

Reactiescore
575
#4835 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Woensdag 15-07-20 20:30
Einde: Woensdag 15-07-20 22:30
Scenario: Alternatief
Mods vs community speedronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 15-07-20 20:30
* Einde: Woensdag 15-07-20 22:30
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 3 (team begint met uitgebouwd dorp)
* Windrichting kiezen: nee

* Overwinningsvoorwaarden: De stam die aan het einde van de ronde overblijft, wint! Indien er meerdere stammen overblijven, wint de stam met de meeste punten. De ronde zal worden beëindigd zodra er één stam overblijft.
* Prijs: De winnende speler krijgt 250 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties


* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: Er zijn vooraf ingedeelde stammen.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer

Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Voor meer informatie over deze (speciale) speedronde, klik hier.

(!) Deze ronde draait op het deathmatch-principe. Indien je bent overgenomen, kun je niet meer herstarten en dus niet meer verder spelen. Vanaf 21:30 uur is het niet meer mogelijk om te registreren op deze speedronde, inloggen blijft wel mogelijk.
 
Reactiescore
2.478
Iemand die mij een spoedlesje kan geven? Dit gaat mijn ontgroening in speed worden
 
Reactiescore
2
hoeveel vs hoeveel word het eigenlijk? en idk of het mogelijk is maar misschien ridder inschakelen voor mod team en niet voor de andere, dan is snipen en ondersteuning sturen nog wat moeilijker. Ben bang dat het anders na een uurje wel al lastig wordt voor de mods :p
 
Reactiescore
2.489
Ik huur een speeder in om voor mij te spelen! Offertes mogen per PM,
 
Reactiescore
3
Doe mij ook maar eens zo'n ronde, Candice-met-3-boost-dorpen-tegen-de-rest! Anyway, leuk speedje wel. Heel heel misschien dat ik wel eens mee doe.

Edit: @Duckje, geef mijn/jou dorp 33% snellere kaz en stal en ik speel voor je ;)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
610ceb475efe89b9d8d62d727c28b708.png


Duckje kan niet tellen :(
 
Reactiescore
575
Gefeliciteerd!

We hebben de namen van alle spelers die ons hebben aangevallen genoteerd, dus pas maar op voor de ban hammer :D

Zonder gekkigheid, we hopen dat jullie het een toffe ronde vonden. Deze ronde was natuurlijk met name bedoeld voor de fun. Het is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld. We zullen gaan nadenken hoe een eventuele vervolgronde eruit zou moeten komen te zien die wat uhm... gelijkwaardiger is. :D

Eventuele suggesties mogen hieronder
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Eventuele suggesties mogen hieronder

Goh ik vraag me af of het echt nodig is om mod vs community te spelen. Aangezien er te weinig mods zijn. Het feit dat alle mods tijd vrijmaken om een ronde mee te doen is al aangenaam genoeg. Ik denk dat je beter mods en community samen verdeeld over 2 stammen en in de overwinningsvoorwaarden iets verwerkt dat je zoveel mogelijk mods in je stam moet houden tegen het eind van de ronde. Je kan dan bijvoorbeeld mods met een 74K boostdorp laten spawnen.

Voordeel:

- Gelijkwaardige teams
- Genoeg targets
- Mits niv 3/4 start actie gedurende de hele ronde
- Mods actief betrokken met community (want community vs mods helpt niet echt om de mods te leren kennen)
- ...
 
Bovenaan