Speedronde #4609 - Special ronde

Reactiescore
575
#4609 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Woensdag 01-04-20 19:00
Einde: Woensdag 01-04-20 22:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Wees eerlijk, jij had gehoopt hier de instellingen te vinden voor deze ronde? Helaas, de instellingen van deze ronde maken we niet bekend.

Kan jij het beste van de omstandigheden van deze ronde profiteren? En wees op je hoede en goed voorbereid, want niets is wat het lijkt.

We belonen de winnaar van deze ronde (speler met de meeste punten) met 200 premium punten. Veel succes!
 

DeletedUser82173

Guest
Ik denk dat er wat geluk bij is, maar ik denk wel dat sommigen hun welbekende strats gaan uitvoeren in de hoop dat het om hun instellingen gaat
 
Reactiescore
575
We hopen dat jullie deze 'speciale ronde' konden waarderen en de tweaks van de ronde hebben gevonden. Zo zie je maar dat timen soms moeilijker blijkt te zijn dan verwacht... ;)

Daarnaast op een serieuze noot: moeten we vaker rondes doen waarbij we de instellingen vooraf niet aankondigen? Uiteraard is dit ook mogelijk met 'gewone' instellingen zonder tweaks zoals vandaag. We horen graag hoe jullie hierover denken.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
We hopen dat jullie deze 'speciale ronde' konden waarderen en de tweaks van de ronde hebben gevonden. Zo zie je maar dat timen soms moeilijker blijkt te zijn dan verwacht... ;)

Daarnaast op een serieuze noot: moeten we vaker rondes doen waarbij we de instellingen vooraf niet aankondigen? Uiteraard is dit ook mogelijk met 'gewone' instellingen zonder tweaks zoals vandaag. We horen graag hoe jullie hierover denken.

Ik vind het niet vooraf weten van de instellingen een heel leuk concept en zou dat erin houden :smile:
 
Bovenaan