Speedronde #457 - Barbaren clusterronde (full start)

DeletedUser58866

Guest
hij likt me kont niet hor :p hij is gewoon eerlijk :p nee het is zijn mening maar wat is en subjectivitijd ofzo zulke duren woorden ken ik niet op tw forum :O en persoonlijk heb ik dat woord nog nooit gehoord ook :p
 

DeletedUser43257

Guest
Ik wil Jelle actief back!!

In 1 dag opgenobled? Wat een noob Co... Maarja, ik heb vakantie :D
 

DeletedUser

Guest
whaha kijk dit dan ik verdien me oda teminste eerlijk in tegenstelling tot siemen die zichzelf gaat bashe om 1e oda te worden haha met normaal vechten kan hij het blijkbaar niet erg jammer siemen dat je ook hier weer zo triest moet doen om te winnen :(

Rang Naam Verslagen
1 iSitDownToPee [Stab.] 52,29 Mio.
2 Zubatios [STABED] 46,06 Mio.
3 scitan [Stab.] 34,01 Mio.


sinds 3 uur vanmidag is scitan 14 mil oda gestegen en is sit 30mil oda gestegen xd 30 mill def score in boogschutter taal = 6 mil boogschutters ja wel :D siemen heeft supper eerlijk 6.000.000 boogschuters of 7.500.000 speervechers gebashed in en paar uurtjes tijd hahaha hoe laag kan je gaan om nog 1e te worden in oda ja ik herhaal mezelf want vind dit melig dat siemen eerst moet stabben en dan nog faalt 1e te worden en vervolgens maar zichzelf gaat bashen om in oda dan nog 1e te worden naja siemen je bent teminste met iets 1e nee w8 met 2 dingen 1e zielig zijn en 2e oda

Eigelijk begon ik te denken voor jou te stabbn :3
 
Bovenaan