Speedronde #4527 - Barbarenronde

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Als jullie nou eventjes iedereen wegedelen, word ik derde met 12154p. Kom pas 18:16 uit slaapmodus :biggrin:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Waarschijnlijk 1 van de redenen waarom André genoodzaakt was een stamlid te zoeken. Grote jongen kan het nog steeds niet solo
 
Reactiescore
93
Andre stabt ook nog even zijn stamgenoten door ze te kicken, nu krijgen ze geen pp. gaat lekker daar.
 

DeletedUser77041

Guest
Ik heb m’n pp wel ontvangen. Netjes overgedragen gekregen van André. Ik was zelf niet meer online om terug de stam in te gaan. Niet dat die pp het hem doen.

pieter
 
Reactiescore
4
Ik heb m’n pp wel ontvangen. Netjes overgedragen gekregen van André. Ik was zelf niet meer online om terug de stam in te gaan. Niet dat die pp het hem doen.

pieter


Kan dus in het rijtje Izan :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij wil gewoon zijn stats beinvloeden zodat die volgende maand kan lullen over hoe solo hij wel niet was. Maakt het niet minder debiel hoor
 
Reactiescore
93
Stop met direct te oordelen over dingen waar je duidelijk geen weet van hebt..
Nou of hij nu stabt of niet, maakt niet echt uit, het feit dat hij zoveel liegt, en andere mensen stabt is al zielig genoeg.
 

Deleted User - 487958979

Guest
Ik denk dat ik de speed ongeveer op dezelfde manier als André gespeeld had, moest ik op tijd gestart zijn.

Goed gedaan jongen, nu alleen nog die belachelijke handtekening uit je mededelingen verwijderen en ik ga je nog leuk beginnen vinden ;)
 
Bovenaan