Speedronde #4502 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#4502 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Dinsdag 28-01-20 19:00
Einde: Dinsdag 28-01-20 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Dinsdag 28-01-20 19:00
* Einde: Dinsdag 28-01-20 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 75%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 
Reactiescore
534
Voor de mensen die regelmatig zeuren over het niveau: dit is dus waarom veel mensen niet meer speeden. Je maakt een goede start, killt iemand, en vervolgens krijg je 3VS1 waarvan 1 van de 3 ook nog is een backstab is. Erg jammer.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wie denk je, de man die bewijst dat hij het nog steeds heeft door anderen voor hem het werk te laten doen ;)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Voor de mensen die regelmatig zeuren over het niveau: dit is dus waarom veel mensen niet meer speeden. Je maakt een goede start, killt iemand, en vervolgens krijg je 3VS1 waarvan 1 van de 3 ook nog is een backstab is. Erg jammer.

Waar heb jij het over? :)

Ik mag mij niet aangesproken voelen, ik heb 3v3 gespeeld en later erg uitdagend 3v5. En ik had verder geen bg’s naast mijn stamgenoten dus heb ik ook niet gestabbed.

Ik heb 3 maanden niet gespeed op .nl, het valt mij enorm mee hoe de server zichzelf heeft verbeterd. Een handvol spelers die gewoon goed starten, juiste beslissingen maken en over de benodigde skills beheersen om succesvol mee te draaien.
 
Reactiescore
534
Waar heb jij het over? :)

Ik mag mij niet aangesproken voelen, ik heb 3v3 gespeeld en later erg uitdagend 3v5. En ik had verder geen bg’s naast mijn stamgenoten dus heb ik ook niet gestabbed.

Ik heb 3 maanden niet gespeed op .nl, het valt mij enorm mee hoe de server zichzelf heeft verbeterd. Een handvol spelers die gewoon goed starten, juiste beslissingen maken en over de benodigde skills beheersen om succesvol mee te draaien.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen over het stabben, dat was jou account inderdaad niet. Maar wel iemand waar je mee teamde die heel toevallig een aantal minuten daarvoor mijn stam verliet.

Ook teamen vind ik niks mis mee, maar het had wel verdacht veel weg van een gevalletje met 2 a 3 accounts starten om puur 1 account te laten winnen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb 3 maanden niet gespeed op .nl, het valt mij enorm mee hoe de server zichzelf heeft verbeterd. Een handvol spelers die gewoon goed starten, juiste beslissingen maken en over de benodigde skills beheersen om succesvol mee te draaien.


Wanneer je moet gaan liegen over hoe goed de server wel niet is als verklaring waarom dat de regerende speedkampioen 2 stamleden nodig heeft om nog te kunnen winnen :D :D :D

Verstandiger ben je er iig niet op geworden.


Server is trash, jij bent trash, je kan niet speeden,
mvg een echte speeder
 
Reactiescore
534
Wie waren die 3 en wie stabte?

Korjakskaja Sopka als 'hoofdspeler', teamgenoten waren NonSenseOffence en nog een speler, weet de naam even niet meer.

BackToReality zat bij ons in de stam, maar nadat ik NonSenseOffence killde werd hij gekickt (of leavede) bij hun, en verliet BackToReality onze stam om zijn clear (+nog iemands clear) voor het treintje van Korjakskaja Sopka op mij te gooien.

Maakt in ze totaliteit 4V2, gezien ik naast de stabber (die hij hierboven blijkbaar als 3v3 rekent) nog 1 andere stamgenoot had.

Maar nogmaals, teamen niks mis mee, zeker niet. 4v2 of 3v1 of wat dan ook vind ik allemaal prima hoor je me nooit over, maar de manier waarop is een beetje kinderachtig.
 
Reactiescore
385
Ik ben nooit een grote fan geweest van André (Korja). Toch besloten om deze ronde met hem te spelen omdat ik zag dat er voldoende niveau aanwezig was om er een leuke ronde van te maken. Wat ik vermoedde werd ook werkelijkheid, er was een goed tot zelfs hoog niveau aanwezig waardoor het in mijn ogen gewoon een mooie fight was.

Wat er achter mijn rug is gebeurd met Back to Reality heb ik geen idee van, André kennende zal het idd wel niet proper zijn geweest maar dat neemt niet weg dat het een enorm leuke ronde was.

Ik hoop in de toekomst nog zo'n niveau te mogen waarnemen.
 
Reactiescore
534
Les 1)

Onderbouw je verhaal altijd (met screentjes).

Tegen de tijd dat er verduidelijkende screentjes zijn verstop ik mij weer onder mijn steen :)

Je hoeft je van mij niet te verstoppen hoor. Screentjes zijn ook nergens voor nodig, iedereen die de ronde gespeeld of gevolgd heeft kan dit bevestigen. Menig speeder weet ook wel dat ik hier niet zomaar wat over lul.
 
Reactiescore
534
Ik ben nooit een grote fan geweest van André (Korja). Toch besloten om deze ronde met hem te spelen omdat ik zag dat er voldoende niveau aanwezig was om er een leuke ronde van te maken. Wat ik vermoedde werd ook werkelijkheid, er was een goed tot zelfs hoog niveau aanwezig waardoor het in mijn ogen gewoon een mooie fight was.

Wat er achter mijn rug is gebeurd met Back to Reality heb ik geen idee van, André kennende zal het idd wel niet proper zijn geweest maar dat neemt niet weg dat het een enorm leuke ronde was.

Ik hoop in de toekomst nog zo'n niveau te mogen waarnemen.

Wat was jouw account dan? Of gewoon zelfde als je AF naam?
 
Reactiescore
534
Ah ja, dat was dan die naam die ik even kwijt was. Dat berichtje was verder ook niks naar jou toe hoor. Teamen moet kunnen. Anyway voor deze tijd van TW had de speed inderdaad wel een redelijk niveau
 
Bovenaan