Speedronde #4200 - Special ronde

Reactiescore
575
#4200 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 21-07-19 14:00
Einde: Zondag 21-07-19 21:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 21-07-19 14:00
* Einde: Zondag 21-07-19 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste boostdorpen wint! Bij gelijke stand wint de stam met de meeste punten.
* Prijs: De top 10 van de winnende stam krijgen 100 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 25 minuten
* Stamleden: Je bent automatisch ingedeeld in een van de stammen.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Vooraf aanmelden ('registreren') is niet vereist voor deze speciale ronde. Deelnemen doe je door in te loggen vanaf zondag 21 juli 2019 14:00 uur.

(!) Tijdens deze ronde worden alle spelers willekeurig in een van de stammen ingedeeld. Op gezette tijden zullen tijdens deze ronde verschillende 'boostdorpen' (bonusdorpen) op de kaart worden geplaatst, houd de kaart goed in de gaten! Het is de bedoeling om samen met jouw stam aan het einde van de ronde de meeste 'boostdorpen' te hebben.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Spannend tot het laatste moment xD

Ik denk dat een ronde als deze na 4/5 uur ook wel gesloten kan worden, de strijd was voorbij en ik stond met een ruime voorsprong 1e, 2 uur offline geweest en als ik niet weer online kwam was ik geen 1e maar 2e geworden omdat het weer een gevalletje was van “3 uur barbs edelen” in de laatste 3 uren :p
 
Reactiescore
6
Mee eens, had vrij stom geweest moest ik met die 30 barbs nog eerste zijn geworden. Denk dat het voor volgende keer misschien een goed idee is om die boosterdorpen vanaf het begin erin te zetten (met minder troepen?). Op die manier gaan veel mensen daarop focussen, en is de speed niet teneinde na een uurtje of 3 (want dan schoot er al maar 1 stam meer over).
 
Reactiescore
6
Hmm zou inderdaad ook een goed punt zijn. Het zou het 'fight' wel niet echt veranderen, want na een paar uur waren er nog geen barbs genobeled maar was wel bijna heel death weg.

Idem wel, zeker omdat ik we plots maar met 4 of 5 in de top 20 stonden na een half uurtje :p
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Spannend tot het laatste moment xD

Ik denk dat een ronde als deze na 4/5 uur ook wel gesloten kan worden, de strijd was voorbij en ik stond met een ruime voorsprong 1e, 2 uur offline geweest en als ik niet weer online kwam was ik geen 1e maar 2e geworden omdat het weer een gevalletje was van “3 uur barbs edelen” in de laatste 3 uren :p

Beter een te lange ronde dan een te korte ronde die nog geen duidelijke winnaar heeft.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ja deze ronde waren de fights misschien van korte duur maar er kunnen specials komen die na 3/4 uur nog niet echt duidelijk beslist zijn, kan je van tevoren niet weten dus daarom beter te lang dan te kort ;)
 
Bovenaan