Speedronde #4165 - Soloronde

Reactiescore
575
#4165 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Donderdag 04-07-19 19:00
Einde: Donderdag 04-07-19 22:00
Scenario: Groen
Soloronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 04-07-19 19:00
* Einde: Donderdag 04-07-19 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 30%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 35 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.

(!) Tijdens deze ronde start iedere speler met twee dorpen op niveau 2.
 
Reactiescore
133
Triest zeg dat de 2 spelers die veruit het beste zijn dan ook nog eens samen gaan werken
om een noob te edelen in nota bene een SOLORONDE...

Soloronde het principe is dat je niet in bij elkaar in de stam kan, er zijn er zat die samenwerken en ik speel altijd met André.
 

DeletedUser81085

Guest
weggespeeld omdat jullie 2 tegen 1 kwamen, zwakkelingen.... verpesten het voor iedereen op de server
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314

DeletedUser81085

Guest
dat was een 2 tegen 2 die jij had verloren, liegen is niet je sterkste vak precies...
 

DeletedUser81085

Guest
peutertje speelde met jou, je verzint allemaal dingen maar ik ga geeneens in discussie met zulke leugenaren die alles ontkennen

ga anders met nog meer mensen samenspelen en rare cup shares doen met enige andere goeie speler op een ronde :D
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
peutertje speelde met jou, je verzint allemaal dingen maar ik ga geeneens in discussie met zulke leugenaren die alles ontkennen

ga anders met nog meer mensen samenspelen en rare cup shares doen met enige andere goeie speler op een ronde :D

Reageer op het desbetreffende forum ermee :p

Thomas en ik zijn al jaren een duo, bedankt dat je dit aanmoedigt, we zullen in de toekomst zeker vaker gaan cupsharen omdat jij het wilt.
 

DeletedUser81085

Guest
Reageer op het desbetreffende forum ermee :p

Thomas en ik zijn al jaren een duo, bedankt dat je dit aanmoedigt, we zullen in de toekomst zeker vaker gaan cupsharen omdat jij het wilt.

btw korjaska, nog 1 ding, ik hoorde van iemand dat jij vanmiddag op .Kate upton speelde en mij anoniem ging katapulteren.... zeur dan niet over mij als je het zelf ook doet . ;)

en ik heb trouwens makkelijk gewonnen van je en ben tweede gefinisht daarna....
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
btw korjaska, nog 1 ding, ik hoorde van iemand dat jij vanmiddag op .Kate upton speelde en mij anoniem ging katapulteren.... zeur dan niet over mij als je het zelf ook doet . ;)

en ik heb trouwens makkelijk gewonnen van je en ben tweede gefinisht daarna....

Gek is dat, gistermiddag zat ik te vissen :O

Maar ik gok dat je dit van Dries gehoord hebt en ik heb Dries eens het ww van dat account verteld waarna hij het ww naar iedereen doorspeelde, dus het zou iedereen kunnen zijn maar ik was het helaas niet.

En is het lastig om mijn naam te spellen? Of ontbreekt het je simpelweg aan iets :rolleyes:
 
Reactiescore
389
Volgende ronde loopt korja toch weer te huilen dat iemand tegen hem teamed dusja
En dan in een ander topic nog proberen om meer mensen te krijgen in de speed server, maar als je uithangbord dan zo'n persoon is als korja gaat het erg lastig worden denk ik
 
Bovenaan