Speedronde #4148 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#4148 NLS(Speed)
Snelheid: 350
Start: Woensdag 26-06-19 13:30
Einde: Woensdag 26-06-19 17:30
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 26-06-19 13:30
* Einde: Woensdag 26-06-19 17:30
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 4
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 50 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja (!)
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is tribelock actief. Dit wil zeggen dat je niet meer van stam kunt wisselen, indien je eenmaal bent toegetreden tot een stam.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
0a40b128f2f0badedc97dac52c993948.png


1 is het nieuwe 2 :rolleyes:
"De enige echte speedkampioen 2018" Lol
 

DeletedUser81085

Guest
zo is het niet gegaan @Korjakskaja Sopka
a.u.b. stoppen met onwaarheden verkondigen. ik ging een gegeven moment Peutertje aanvallen, in de hoop op een mooi 1 tegen 1 strijd.
echter kwam jij er meteen bij kijken, 1 tegen 2 had ik geen zin in dus ben een alliantie aangegaan met GewoonRyan. Alleen met hem samen gespeeld deze ronde, dus 2 tegen 2 van jullie gewonnen ;).

en dat je in je profiel zet dat het 3 tegen 1 was en je dorpsnamen '3v1' noemt vind ik een giller persoonlijk, soort van smeken om te stoppen is dat, en dat is geen tribalwars mentaliteit. net zoals je mij vroeg om te stoppen in PM :p
 
Reactiescore
133
zo is het niet gegaan @Korjakskaja Sopka
a.u.b. stoppen met onwaarheden verkondigen. ik ging een gegeven moment Peutertje aanvallen, in de hoop op een mooi 1 tegen 1 strijd.
echter kwam jij er meteen bij kijken, 1 tegen 2 had ik geen zin in dus ben een alliantie aangegaan met GewoonRyan. Alleen met hem samen gespeeld deze ronde, dus 2 tegen 2 van jullie gewonnen ;).

en dat je in je profiel zet dat het 3 tegen 1 was en je dorpsnamen '3v1' noemt vind ik een giller persoonlijk, soort van smeken om te stoppen is dat, en dat is geen tribalwars mentaliteit. net zoals je mij vroeg om te stoppen in PM :p

Ik weet niet precies wat er gebeurde maar kon niks dodgen geen pms sturen etc. Dus ik was er helemaal klaar mee. Ben gasn ps4en.

36 dorpen tegen 20 dorpen kan ik niks aan beginnen. Me 1command buggde alles buggde dus kon niks doen. Heb wel geteld maar 1 cointer aanval weten te doen. Je ging erg snel had op dat moment genoeg voor 41 dorpen.
 
Reactiescore
133
ook mee eens @tim010
gelukkig heb ik paar weken terug 1 command ontdekt en het is een leuk script, maar meeste spelers zullen dat niet hebben... en dan zijn ze kansloos tegen degenen die er wel eentje hebben ;)
Moet hij het wel doen, wat heel vaak niet zo is. #kutpckutlaptop
 
Reactiescore
133
Wel een goeie masssa patjuh ik stopte daarna ook gelijk zou om 1630 stoppen ongeacht waar ik stond. Dus kon mey vervroegd pensioen. Dat ke me niet op 0 heb gezet baal ik van.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
upload_2019-6-26_20-49-43.png
upload_2019-6-26_20-50-33.png

Wat is een 4v1 ook alweer?

Volgens mij is dat er 4 mensen 1 iemand aanvallen, dit is hier het geval. Zoals @Peutertje bevestigd heeft speelde hij maar tot 16:00 maar vanwege de tribelock kon hij de stam niet verlaten.

Ik tel hierboven 4 spelers namelijk; Patjuh, The Unstoppable warrior., GewoonRyann en Schlabber.

upload_2019-6-26_20-54-15.png

Ik ga er dan maar vanuit dat "burakk" toevallig aan het profiteren was ;)

Uiteindelijk na een klein uurtje bleef alleen Patjuh mij aanvallen, ik had inmiddels aan "GewoonRyann" gevraagd waarom hij mij met 3 anderen moest aanvallen. Hij zei hiervoor dat hij wou winnen, na deze screen kwam "GewoonRyann" doorleuk weer aanvallen met toen Patjuh.
upload_2019-6-26_20-55-12.png

zo is het niet gegaan @Korjakskaja Sopka
a.u.b. stoppen met onwaarheden verkondigen. ik ging een gegeven moment Peutertje aanvallen, in de hoop op een mooi 1 tegen 1 strijd.
echter kwam jij er meteen bij kijken, 1 tegen 2 had ik geen zin in dus ben een alliantie aangegaan met GewoonRyan. Alleen met hem samen gespeeld deze ronde, dus 2 tegen 2 van jullie gewonnen ;).

en dat je in je profiel zet dat het 3 tegen 1 was en je dorpsnamen '3v1' noemt vind ik een giller persoonlijk, soort van smeken om te stoppen is dat, en dat is geen tribalwars mentaliteit. net zoals je mij vroeg om te stoppen in PM :p

Als mijn stamgenoot aangevallen word schiet ik te hulp, van @Peutertje hoorde ik dat hij door meerdere mensen aangevallen werd en ook door jou, vandaar dat ik gelijk mijn clears naar jou stuurde. Toen stopte Peutertje en kwam jij met je maatjes het mij moeilijk maken ;)

Maar niet om het een of ander maar dit was wel een leuke fight, jij weet wat je doet en dat liet je zien en ik had het er moeilijk mee :p zeker toen je mijn smidjes ging kata'en en mij ging splitten ;) recappen en snipen lukte toen minder goed.

Hopelijk kom ik je weer eens zoals 4 weken geleden tegen in een leuke 1v1 ;)
 

Bijlagen

  • upload_2019-6-26_20-50-11.png
    upload_2019-6-26_20-50-11.png
    211,7 KB · Weergaven: 4

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik stel voor dat je dan niet start met zelf in een stam gaan, maakt het voor je tegenstander moeilijk om er een 1v1 van te maken...

Van te voren had ik al contact met thomas dat we samen zouden spelen, dat is simpelweg leuker en gezelliger. Dat houdt niet in dat we 2v1 mensen pakken want dat hebben we niet gedaan.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wauw begrijpend lezen is weer eens niet je beste vak. Ik heb toch geen commentaar op dat je met Thomas speelt, ik gaf gewoon mee dat als je in een stam gaat andere spelers er van uit gaan dat je zal teamen. Waardoor die spelers minder geneigd zijn om zelf solo te komen aanvallen.

Waarom blijf je altijd zo dom reageren op 2 woorden uit mijn zin in plaats van hem volledig te lezen. Dan had je 2 jaar terug al beseft dat ik zowat altijd gelijk heb. Go get a brain somewhere please.
 
Reactiescore
389
Bekijk bijlage 14934
Bekijk bijlage 14936

Wat is een 4v1 ook alweer?

Volgens mij is dat er 4 mensen 1 iemand aanvallen, dit is hier het geval. Zoals @Peutertje bevestigd heeft speelde hij maar tot 16:00 maar vanwege de tribelock kon hij de stam niet verlaten.

Ik tel hierboven 4 spelers namelijk; Patjuh, The Unstoppable warrior., GewoonRyann en Schlabber.

Bekijk bijlage 14937

Ik ga er dan maar vanuit dat "burakk" toevallig aan het profiteren was ;)

Uiteindelijk na een klein uurtje bleef alleen Patjuh mij aanvallen, ik had inmiddels aan "GewoonRyann" gevraagd waarom hij mij met 3 anderen moest aanvallen. Hij zei hiervoor dat hij wou winnen, na deze screen kwam "GewoonRyann" doorleuk weer aanvallen met toen Patjuh.
Bekijk bijlage 14938



Als mijn stamgenoot aangevallen word schiet ik te hulp, van @Peutertje hoorde ik dat hij door meerdere mensen aangevallen werd en ook door jou, vandaar dat ik gelijk mijn clears naar jou stuurde. Toen stopte Peutertje en kwam jij met je maatjes het mij moeilijk maken ;)

Maar niet om het een of ander maar dit was wel een leuke fight, jij weet wat je doet en dat liet je zien en ik had het er moeilijk mee :p zeker toen je mijn smidjes ging kata'en en mij ging splitten ;) recappen en snipen lukte toen minder goed.

Hopelijk kom ik je weer eens zoals 4 weken geleden tegen in een leuke 1v1 ;)
Je ging toch stoppen met tw.. Zonde
 
Reactiescore
389
Ik alvast de stam Modus feliciteren met de toekomstige overwinning, voor team Korja is W64 gespeeld.

@modus jullie hebben goede massa’s op qua gestuurd, helaas was er altijd wel wat bij ons waardoor de massa’s niet zoals bij jullie afgeslagen werden.

Ik wil ook mijn stam Qua bedanken voor de kleine 2 maanden die ik bij jullie gespeeld heb.

Na 2 “herstarts” op W64 en een jaar of 4/5 zit mijn tribalwars avontuur er voorgoed op.

Oh oke, mijn tribalwars avontuur zit er voorgoed op, betekend dus schijnbaar iets anders dan stoppen?
 
Bovenaan