Speedronde #4056 - Soloronde

Reactiescore
575
#4056 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 22-04-19 19:00
Einde: Maandag 22-04-19 22:00
Scenario: Alternatief
Soloronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 22-04-19 19:00
* Einde: Maandag 22-04-19 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja, halve prijs
* Barbarendorpen: ja, 3 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: nee


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde is een bijkomende restrictie actief. (NLS §3: Eén speler per account). Meerdere verbindingen / IP-adressen per account leiden in de regel tot een uitsluiting van de ronde.
 
Reactiescore
133
Kan deze ronde uit het assortiment? Het is nu weer raak met 'solo' praktijken.
 
Reactiescore
133
Mensen die je random lc gaan dumpen en dan de rapportjes door speelt.

Je kan zo nooit een degelijke solo hebben en zeker niet op n0 kan je niet genoeg deff kweken voor dit. Sta 6e met LD na een uur spelen zegt ook wel wat van deze ronde.
 

DeletedUser80805

Guest
puur omdat ik wist dat jij t was, vond t eerst wel prima, tot je brutaal ging doen. en er was vanuit mij geen geteam die ronde maar prima
 
Reactiescore
133
puur omdat ik wist dat jij t was, vond t eerst wel prima, tot je brutaal ging doen. en er was vanuit mij geen geteam die ronde maar prima
Dat maak jij de kat wijs? Er deden 5-tal spelers mee die samen met jouw speelde. Ook die gene die mij wist te ownen nadat ik al 4 man down had van je crew.
 

DeletedUser80779

Guest
Dat maak jij de kat wijs? Er deden 5-tal spelers mee die samen met jouw speelde. Ook die gene die mij wist te ownen nadat ik al 4 man down had van je crew.

Niet iedereen die jou aanvalt heeft automatisch met een ander team te maken hè. Bijvoorbeeld d m n heeft eerst met mij en Lerraa gevochten voordat hij random rapportjes doorstuurde dat hij ook jou aanviel. Reken je hem nu bij ''ons team'' terwijl die mijn start verpestte toen ik 100 LC voorlag op de rest van ''ons team'' en dus een best goede start had? Dan kan ik hem net zo goed bij ''jouw team'' rekenen omdat hij mij attackte.

Daarnaast is het überhaupt niet zo dat jullie specifiek hard aangevallen worden o.i.d. Elke speed waar ik het einde niet gehaald heb word ik net zo goed door meerdere mensen tegelijk aangevallen. Gistermiddag 3 Roemenen op m'n dak, eerder al een keer een combotrein van Kulta en co. Het enige verschil is dat jullie elke keer beginnen te zanikken als jullie incomings van meerdere mensen zien terwijl ''normale'' mensen beseffen dat ze met Tribal Wars bezig zijn en niet Solo Wars o.i.d.

En dan gaan jullie ook nog roepen dat wij met randoms teamen terwijl we elke speed met dezelfde mensen aankomen en jullie met de random deff noobs in een stam gaan en PM's rondsturen of mensen een NAP willen. Gister stond Korja 1e op een speed door alleen barbarendorpen te edelen met op dat moment 0 ODA terwijl ik daar door hemzelf over geflamed wordt. Jullie zijn alles en meer waar je je zelf aan ergert als andere het doen, en jullie zijn gelijk de enige die niet beseffen dat dit volledig bij het spel hoort.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Gistermiddag 3 Roemenen op m'n dak, eerder al een keer een combotrein van Kulta en co.

Dat was op de No Haul vorige week, maar toen zat jij in een stam met 2 andere mensen. Geen probleem, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat andere mensen samen gaan werken. En ik kan op zo'n ronde niet ruiken of jij enkel in een stam met anderen zit voor de lol, of dat je er ook echt mee samenwerkt qua ondersteuning en dergelijke, dus de combi-trein leek mij vrij logisch.

Als je in een stam zit, maar niet samenwerkt met je stamgenoten, kan ik je aanraden om de stam te verlaten. Dan kan ik duidelijk zien dat je solo speelt, en zal ik je ook solo aanvallen in plaats van eventueel samen met een ander (hoewel ik dat sowieso maar zelden doe, aanvallen doe ik laatste tijd bijna alleen maar solo).
 

DeletedUser80779

Guest
Dat was op de No Haul vorige week, maar toen zat jij in een stam met 2 andere mensen. Geen probleem, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat andere mensen samen gaan werken. En ik kan op zo'n ronde niet ruiken of jij enkel in een stam met anderen zit voor de lol, of dat je er ook echt mee samenwerkt qua ondersteuning en dergelijke, dus de combi-trein leek mij vrij logisch.

Als je in een stam zit, maar niet samenwerkt met je stamgenoten, kan ik je aanraden om de stam te verlaten. Dan kan ik duidelijk zien dat je solo speelt, en zal ik je ook solo aanvallen in plaats van eventueel samen met een ander (hoewel ik dat sowieso maar zelden doe, aanvallen doe ik laatste tijd bijna alleen maar solo).

Begrijp me niet verkeerd Kulta, ik noem het niet om jou af te kraken hè. We hadden geen NAP, we hadden geen BG, dus jij mag mij gewoon aanvallen met zoveel stamgenoten als je zelf wilt. Dat is het spel. Na de ronde heb ik je gefeliciteerd omdat je terecht gewonnen had.

De enige rede dat ik het noem is om aan te geven dat Peutertje en Korja niet zo moeten blijven doorzeuren als zij eens aanvallen van meerdere personen krijgen. Iedereen heeft daar ''last'' van en het is echt niet zo dat zij eruit gefocust worden. Iets teveel het idee dat de wereld om hen draait.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Dan is het goed.

En ben het verder met je eens ja, wordt veel te snel gezeurd door mensen dat ze dik gepakt worden. Als iemand beweert dat hij door meerdere gepakt wordt, verwacht ik ook duidelijke rapportjes hier op het AF. :D
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
. Gister stond Korja 1e op een speed door alleen barbarendorpen te edelen met op dat moment 0 ODA terwijl ik daar door hemzelf over geflamed wordt

Precies, en ik zou mits ik niet zou stoppen hard winnen en jullie niet, waarom zou ik geen barbs gaan edelen? Het heeft mij ver gebracht ;) Uiteindelijk ben ik met een half uur korter spelen alsnog dik 1e oda geeindigd en bijna 1e odd door de fights, terwijl jullie geownd waren, dus wat zal nou beter werken?

Jij hoeft mij ook geen n4 uit te leggen ;)
 

DeletedUser80779

Guest
Precies, en ik zou mits ik niet zou stoppen hard winnen en jullie niet, waarom zou ik geen barbs gaan edelen? Het heeft mij ver gebracht ;) Uiteindelijk ben ik met een half uur korter spelen alsnog dik 1e oda geeindigd en bijna 1e odd door de fights, terwijl jullie geownd waren, dus wat zal nou beter werken?

Jij hoeft mij ook geen n4 uit te leggen ;)

Ik zeg niet dat jij geen barbaren mag edelen. Dat mag jij zeker, dat is het spel.
Ik zeg alleen dat jullie ook op dit onderdeel hypocriet zijn omdat jullie klagen als andere het doen, maar het zelf net zo hard doen. En dat is een beetje mijn punt met alles, jullie doen alles waar jullie je bij andere aan ergeren. Kunnen er bij andere geen begrip voor opbrengen, maar zelf gaan jullie als de hypocriete heilige boontjes keihard met dezelfde tactieken.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik zeg niet dat jij geen barbaren mag edelen. Dat mag jij zeker, dat is het spel.
Ik zeg alleen dat jullie ook op dit onderdeel hypocriet zijn omdat jullie klagen als andere het doen, maar het zelf net zo hard doen. En dat is een beetje mijn punt met alles, jullie doen alles waar jullie je bij andere aan ergeren. Kunnen er bij andere geen begrip voor opbrengen, maar zelf gaan jullie als de hypocriete heilige boontjes keihard met dezelfde tactieken.

Waarin zijn wij hypocriet?
En wie zijn wij?

Ik teamde gisteren met 3 omdat jullie het deden, zou jij niet zijn gaan stammen had ik jou 1v1 aangevallen.

Ik erger me vooral aan het feit dat jullie vaak teamen op rondes waar er geen niveau aanwezig is en dus een easy win pakken, waarom zou je dan niet lekker gaan fighten of überhaupt spelen?
 

DeletedUser80779

Guest
Ik erger me vooral aan het feit dat jullie vaak teamen op rondes waar er geen niveau aanwezig is en dus een easy win pakken, waarom zou je dan niet lekker gaan fighten of überhaupt spelen?

Maar het ''grappige'' is dat wij helemaal niet teamen. Wij joinen een stam, dat is het enige. Ik heb je al vaker gevraagd om mij één voorbeeld te geven van waar ik bijvoorbeeld combi trein op zo'n laag niveau rondje. Die heb je niet omdat we dat niet doen. Het enige wat wij doen in combinatie met combi treinen is ze ontvangen, zeker niet sturen. Maar voor de zoveelste keer, geef me eens een concreet voorbeeld van dat ''teamen''. Want buiten een stam joinen met andere doen we niks.

Daarnaast, gister zat je zelf al binnen no-time in een stam met een well-known-fulldeffer als Stephan. Niemand van ons had je aangevallen op dat moment, sterker nog Lerraa wilde 1v1 dus wij mochten je niet eens aanvallen van hem, en toen had jij al je stammetje klaar staan. En dat is dus het eerste punt van hoe hypocriet jij bent, als 2 mensen die altijd samenspelen een stam joinen en verder afzonderlijk spelen is het ''teamen'', als heilige Korja een stam joint met iemand waarmee hij nooit samenspeelt en waarvan iedereen weet dat alleen zijn deff troops nuttig zijn dan is het logisch.

Punt 2 is dat ik een week geleden afgebrand werd door jou omdat ik op een ronde waar ik 4 uur later startte en de no.1 al 120k had barbs edelde om bij te komen, was volgens jou noob en saai enzo, terwijl jij nu op een ronde waar je op seconde 1 start die barbarendorpen begint te massa edelen om te winnen. Vorige week was het nog '' noob '' en ''saai''. nu jij het zelf doet is het plotseling een ''zekere overwinning'' en ''zo werkt niveau 4''. Ook enigszins hypocriet dit.

Het domste van alles vind ik nog dat niemand van ''ons team'' ooit geklaagd heeft hè. Als wij gecombo-treint worden posten we op het forum ''gefeliciteerd''. Als we 3v3 gepakt worden feliciteren we jullie ingame me teen terechte overwinning. Alleen zijn jullie ego's zo groot dat elke keer opnieuw als jullie een keer het einde niet halen de hele wereld hier schuld aan heeft.

Het enige verschil tussen ''jullie'' en ''ons'' is dat wij weten dat teamen en internen bij het spel hoort en jullie vinden dat het alleen bij het spel mag horen als jullie het zelf doen.
 
Bovenaan